Israel Hayom

נפילת השנה

מכבי חיפה משחקת בליגת האלופות מול אריות אירופה, אבל אתמול היא הושפלה בטדי מול הנמרים של זיו אריה והפועל ירושלים כשהובסה 3:0 ● הפועל ב"ש ניצחה 0:1 את בני סכנין עם עוד שער של רותם חטואל ● 1:1 בין הפועל חדרה לעירוני קריית שמונה

- ליאב נחמני, עוזי ניסים ושי ארצי

פורקה לה יחדיו. הפועל ירו שלים היתה קרקע קשה לנחי תה עבור מכבי חיפה, אחרי הפסגה שעליה טיפסה בשבוע שעבר בליגת האלופות. ניכר שזיו אריה הכין את השחקנים שלו למה שיגיע לדשא בטדי. הוא עושה זאת שנה שנייה בר ציפות. אשתקד הוא פיצח את השיטה של ברק בכר וחזר עם נקודה יקרה מסמי עופר.

העונה אריה הטיח את הירוקים ממסי, ניימאר ואמבפה, לתבוסת 3:0 מול אופק ביטון ‪(35 ,22)‬ וויליאם טוגי .(53) בכר עלה בהרכב הכי חזק שלו כדי להוכיח רצינות. עד המחזור הזה, הוא נתן לכוכבים שלו לנוח בליגה וכשקצת היה קשה, לחץ "אנטר", הכניס אותם לדשא ושינה את המשחק. אז הפעם ההרכב החזק כבר היה על הדשא, בכר שוב לחץ "אנטר" ושינה שיטה, וכשלא הלך המקלדת נשברה אחרי שבחיפה לחצו על כל הכפתורים יחד מרוב עצבים. מנגד, זה יום שייזכר לנצח בהיסטוריה של הפועל ירושלים. מועדון אוהדים, שעשה דרך איטית וקשה עד הרגע הזה, שבו ניצחו בצורה יוצאת דופן את האלופה, זו שרגילה לטאטא יריבות כמוה ללא מאמץ. בשבוע שעבר ניצחון בדרבי על בית"ר וכעת שלישייה לרשת של מכבי חיפה, והאוהדים האדומים ישבו ביציע ושאלו את עצמם: "מה עשינו שמגיע לנו כל הטוב הזה". את הטוב הזה מוביל זיו אריה, שמצעיד את ירושלים לפתיחת עונה מופלאה.

לחיפה היה זה הפסד ראשון העו נה, כזה שמוריד אותה למקום השני בטבלה לפני הפגרה, אחריה הירוקים יארחו את מכבי ת"א למשחק העו נה וינסו עד אז לשכוח את הערב הזה, אותו הפועל ירושלים תרצה לזכור לנצח.

הג'וקר. מבחינת אליניב ברדה המשחק מול בני סכנין בטרנר היה בבחינת להיות או לחדול. ניצ

חון וחזרה לצמרת או כל תוצאה אחרת שמשמעותה מד לחץ בש חקים. לשמחתו, הפועל ב"ש המ שיכה את היכולת הטובה ממשחק הקונפרנס ליג מול ויאריאל, תקפה גלים גלים ולבסוף באה על שכרה. האורחים מנגד לא בחלו בשום אמ צעי כדי לעצור את המארחת, עד שהגיע הג'וקר האולטימטיב­י העונה של ברדה, מספר ,77 רותם חטואל, שכבש כדור מריבאונד ואת שערו השביעי העונה בכל המסגרות.

מאמן בני סכנין, חיים סילבס, נראה לאורך המשחק כמי שעשה שי עורי בית, אבל לבסוף נכשל במבחן. ברדה מבחינתו יוצא לפגרה רגוע עם ניצחון ליגה שני ברציפות ועם איחולי תחל שנה וברכותיה.

דורכות במקום. הפועל חדרה ועי רוני קריית שמונה הן מסוג הקבו צות שקשה להעריך בתחילת העונה

אם ילחמו בתחתית או על מקום בפלייאוף העליון. גם אחרי ה־1:1 ביניהן אתמול, עדיין קצת קשה להכריע בנושא.

קריית שמונה עלתה ליתרון בדקה ה־45 משער של מוחמד שכר, ורבע שעה לאחר מכן חדרה נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של סטיבן בורארד. דווקא אז שגה שוער הצפונים, דז'וגאס ברטקוס, וניב גוטליב החדרתי ניצל זאת כדי להבקיע את שער הבכורה שלו בליגה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה־37.

 ?? ?? חטואל. כושר שיא צילום: דני מרון
חטואל. כושר שיא צילום: דני מרון
 ?? ??
 ?? ?? שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הסנסציה צילומים: אלן שיבר
שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הסנסציה צילומים: אלן שיבר
 ?? ?? חזיזה בהלם. מכבי חיפה לא הגיע לטדי
חזיזה בהלם. מכבי חיפה לא הגיע לטדי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel