Israel Hayom

צעירים בוערים

הקהל האדום )"צמרמורת, גדלנו ביציע"( ● החניכה שמעבירים הוותיקים )"ג'ייקובן לא מוותר לרגע ומכניס לנו מרפק כשצריך"( ● והחלום הגדול )"לזכות בתואר עם הפועל"(● אייל הראל ואילי דולינסקי, כוכבי העתיד של הפועל ת"א, בראיון זוגי

- תומר גבעתי

לדוברת אחר קיץ מסקרן עם חזרתו המ

של תומר גינת למדים האדומים, הפועל תל אביב תפתח הערב את העונה החדשה במשחק ביתי בש מינית גמר גביע ווינר מול העולה הח דשה, עירוני קריית אתא.

עבור שניים מהשחקנים הצעירים והמוכשרים של הפועל תל אביב - אייל הראל ואילי דולינסקי - העונה שבפתח תהיה מרגשת במיוחד, שכן השניים יחלו את עונתם הראשונה בק בוצת הבוגרים במדים האדומים.

עונה ראשונה שלכם בקבוצת הבו גרים, איך התחושה?

דולינסקי: "התרגשות מאוד גדולה. אני מחכה כבר לעלות על הפרקט מול הקהל המדהים הזה. גדלתי במועדון הזה מגיל ,7 ולהגיע לקבוצת הבוגרים זה מיוחד מבחינתי".

הראל: "מאוד מרגש. המעבר מקבו צת הנוער של המועדון לבוגרים הוא

גביע ווינר סל

ספורט 5 פלוס

מיוחד, ואני לא יכול לחכות כבר לע לות על הפרקט ולראות את האוהדים המדהימים של הפועל".

מי מהשחקנים משמשים בשביל כם חונכים?

דולינסקי: "בשבילי כשחקן פנים זה תומר גינת. ראיתי אותו בטלוויזיה משחק ועכשיו אני מתאמן איתו, זה כבוד גדול עבורי ואשמח ללמוד ממנו הרבה במהלך השנה הקרובה".

הראל: "עבורי כגארד זה בר טימור. ג'ייקובן בראון חונך בשיטות שלו, פעם ניסיתי לחטוף ממנו כדור והוא נתן לי מרפק קטן עם חיוך, הוא לא מוותר לי".

איך התחושה לשחק מול הקהל של הפועל ת"א?

דולינסקי: "מטורף. לעלות בהיכל קבוצת שלמה ולשמוע את הקהל ול שחק מולו זה חלום בשבילי. אני עובד בשבילו כל יום ומקווה שיתגשם".

הראל: "חלום. אני עדיין זוכר את התצוגה של הקהל האדום בגמר גביע המדינה מול בני הרצליה בעונה החו לפת, הייתי ביציע וזו היתה חוויה. אני

הפועל ת"א ע. קריית אתא 20:00

רק מחכה לחוות את זה מהפרקט".

איך מתמודדים עם הלחץ והמעמד בגיל כה צעיר?

הראל: "יש תמיכה גדולה מאוד מה בית והחברים. אמא עוזרת ותומכת בכל מה שאפשר. אין תחושה יותר כיפית מאשר לראות את הציפיות ממך ול ממש אותן".

דולינסקי: "גם לי, כמו שאייל אמר, יש תמיכה גדולה מהבית ומהחברים. זה עוזר מאוד וכיף גדול. אותי הלחץ דוחף קדימה ומדרבן".

"יכולה להיות עונה היסטורית"

דולינסקי ‪2.05 ,17)‬ מ'( והראל ,18) 2.05 מ'( הובילו בעונה החולפת את קבוצת הנוער של האדומים לגמר הפ לייאוף. דולינסקי רשם ממוצעים נפ לאים של 17.3 נקודות לצד 9.5 כדורים חוזרים, ואילו הראל העמיד מספרים מרשימים של 17.6 נקודות, 7.2 כדורים חוזרים ו 3.5 אסיסטים.

יש הרבה ציפיות מהקבוצה לקראת העונה הקרובה. יש לכם חלום לזכות

פה בתואר?

דולינסקי: "זה לא סוד שיש פה סגל מאוד חזק ומיוחד. יכולה להיות פה עונה היסטורית. זה חלום עבורי לזכות פה בתואר".

הראל: "זה חלום לזכות פה בתואר ולהיות חלק ממשהו היסטורי לעיני הקהל הזה, אין דבר שאני יותר מחכה לו מאשר לשמוע את השירים במשחק הבית הראשון".

 ?? ?? הראל
הראל
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? דולינסקי צילומים: אודי ציטיאט
דולינסקי צילומים: אודי ציטיאט
 ?? ?? בראון והקהל צילום: אלן שיבר
בראון והקהל צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel