Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 21.09.2022

-

גדי

לאט לאט אתם מצליחים להירגע מהפנטזיות שהתעוררו בכם. התחלה סוערת של משהו שנראה כמו רומן מבטיח, דועכת. פספוס לא קטן, בהתחשב בעובדה שלא כל יום אתם מוצאים את עצמכם מתלהבים כל כך.

דלי

נדמה לכם שקצות העצבים שלכם חשופים כמעט לחלוטין. רגישות יתר עלולה לגרום לעימותים, אבל זה לא יקרה בהכרח אם תשכילו להתכונן לבאות. היו מוכנים עם תשובות הולמות לכל מיני מצבים.

דגים

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, צאו לבילוי בחיק הטבע. מפגש לא שגרתי צפוי למי שיעז לנסות ולהרחיב את תחומי הנוחות. אתם צריכים למצוא דרך להתחזק ולהיפטר אחת ולתמיד מתחושת חוסר האונים.

טלה

יום אופטימי. תחושת המועקה שירדה עליכם מתפוגגת סוף סוף, ואתם מצליחים לראות את האור בקצה המנהרה. אתם פתוחים לשינויים, ואלה מגיעים במהירות. תמיכה מגיעה ממקור לא צפוי שאכזב בעבר.

שור

אתם מתקשים לשמור על גבולות, ומוצאים עצמכם נענים במצבים שבהם הייתם מעדיפים לסרב. חולשה פנימית תוקפת אתכם, ואין לכם היכולת להתמודד עם אנשים המנצלים את ההזדמנות להשיג את שלהם.

תאומים

לאחרונה במקום ליהנות ולשמוח במה שקורה, אתם הופכים את הדברים לסבל מתמשך, וזה כמובן חבל. אתם מתלבטים לגבי עיתוי נכון לפעולה משמעותית. אל תחששו כל כך ואל תייצרו חסימות מלאכותיות.

סרטן

מצב הירח השולט במזלכם מעורר אי שקט פנימי. צפוי יום מועד לתקלות. יכולת האיפוק שלכם ירודה. התגובות ספונטניות ואימפולסיב­יות, ויש מי שנפגע מהתנהגותכם. צפוי עימות עם בן משפחה קרוב.

אריה

הרקיע משגר אנרגיה הרמונית אל גזרת מזל אריה ומוביל ליום חברתי. אתם רוצים לשוחח עם חברים שאתם מרגישים שמחזיקים בידם פתרון לשאלה שאתם מתחבטים בה. גילוי לב רק יקדם אתכם אל המטרה.

בתולה

יש לכם תחושה שהכל מסתדר כמו שרציתם. אתם צפויים לקבל כספים או מתנה ממישהו אשר שייך לזיכרונות העבר. אחד מבני המשפחה מגלה את הצד הנדיב שלו ומעניק לכם הרבה תשומת לב.

מאזניים

הדרך הנכונה כדי לא להרגיש מקופח היא למצוא איזון בין הצרכים שלכם ושל אחרים. תמצאו דרכים למימוש, אם תעשו מאמץ. בהחלט כדאי! גישה אופטימית תביא אווירה נינוחה לקראת סוף השבוע.

עקרב

איבוד החופש והעצמאות מבהיל אתכם, וגורם לכם לא לרצות להמשיך בקשר חדש ומסעיר. הפחד מקלקל את כל ההנאה. הבעיה היא שמעבר לחששות האלה יש כמיהה לזוגיות אמיתית ועמוקה.

קשת

יש לכם כישורי תקשורת מעולים. אתם יכולים לחולל מהפכה על ידי כמה מניפולציות מתוחכמות. אולם מה שיוצא לכם מהפה זה בעיקר דברי ביקורת ועקיצות. לא פלא שכולם מסביב עצבניים. רסנו את עצמכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel