Israel Hayom

תכנון עם זיקה לעבר

תפיסת העולם האדריכלית של רונית פראג בן עמי שואפת ליצירת סביבה בעלת משמעות, שנשענת במובנים מסוימים על העבר ולא על טרנדים חולפים

-

אדריכלות טובה היא:

אדריכלות שעונה על צורכי הלקוח ומתוכננת בהתאם לתקציב, תוך התחשבות במיקום הגיאוגרפי של הפרויקט.

3 פריטי חובה מעוצבים שעושים בית:

.1 אמנות: מוסיפה רובד נוסף לעיצוב ומשמשת חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

.2 תאורה: לצד התאורה הפונקציונל­ית להארת הבית, ישנם גופי תאורה מעוצבים שהם לצורכי אווירה, כמו מנורות קיר, גופי תאורה עומדים ועוד.

.3 ריהוט וחפצי נוי שעוברים מדור לדור:

פריטים שעברו בין הדורות מביאים לידי ביטוי את ההיסטוריה של הלקוחות, את איכות עבודת הכפיים ואת השימוש בטכניקות ייצור מסורתיות כפי שהיה מקובל בעבר.

חלל הרחצה האולטימטיב­י:

חללי רחצה דרמטיים ומינימליסט­יים, עם מקלחון גדול, ברזים איכותיים, תוך שימת דגש על לחץ מים חזק, אפשרויות תאורה מגוונות כמו תאורת איפור, תאורת לילה עמומה למקרה שמתעוררים לשירותים, וארון כיור תלוי ליצירת מראה מרחף, שבו ניתן לאחסן דברים.

מה נדרש כדי לתכנן סלון מדויק:

חשוב לייצר נקודת כוח ‪.(focal point)‬ זו יכולה להיות מורכבת מהנוף, מהצמחייה שבמרפסת, מאמנות שתלויה בסלון, מקמין מעוצב ועוד, ומשם להמשיך ולתכנן את סידור פריטי הריהוט והתאורה, בהתאמה.

הריצוף המנצח:

אבן טבעית. הטבע הוא מעצב על. אני אוהבת שהרצפה נראית כמקשה אחת ואין רובה בין האריחים.

פלטת הגוונים המושלמת:

גוני אפור למיניהם בשילוב עם גוון עץ אגוז.

ספר עיצוב/אדריכלות שחובה לשלב בספרייה:

Architects'‬ Data - ‪Neufert – הספר אצלי כבר 20 שנה, מאז תקופת הלימודים, ועד היום הוא מונח בספרייה. ספר של נתונים ומידות שמבחינתי תמיד רלוונטי לעיין בו.

תפיסת העולם האדריכלית שלך:

המהות בעיצוב פנים בנויה מבני אדם ומהדרך שבה הם חיים. המפתח לעיצוב מושלם נמצא בחיבור להלך הרוח של הלקוח, ביצירת סביבה מושכת, תרבותית ובעלת משמעות עבורו, ולא בטרנד חולף.

"פריטים שעברו בין הדורות מביאים לידי ביטוי את ההיסטוריה של הלקוחות, איכות עבודת הכפיים והשימוש בטכניקות ייצור מסורתיות כפי שהיה מקובל בעבר"

 ?? ??
 ?? צילום: אופיר הראל ??
צילום: אופיר הראל
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel