Israel Hayom

טיפים לשילוב המראה האמורפי בחלל

-

המראה האמו רפי מושך תשומת לב רבה, ולכן חשוב להקפיד לשלבו במינון הנכון. אם בחרתם שטיח עם דו גמה אמורפית, אזנו את המראה עם ספה בק ווים ישרים. כך הצורניות המיוחדת תקבל במה ונוכחות רבה יותר. איזונים הוא טיפ רלוונטי, שכדאי להביא בחשבון בכל שלב ובכל חלל שתבקשו לעצב.

אם בלב הסלון יש שולחן קפה בצורניות אמורפית )לצד ספה בקווים ישרים(, תוכלו לתלות על הקיר יצירה בקווים עדינים בצורניות דומה. יש יצירות שנ ראות כמו רישום בחוטי מתכת, שיכולות לע שות שימוש מעודן במוטיב מבלי להעמיס או להעניק תחושה של שימוש מוגזם.

סט כלים שכו לו אמורפי עלול להיות קצת עמוס וגרנדיוזי. מה שכן יע בוד נהדר הוא שילוב של מרכיב אחד של סט האוכל בצורניות המיוחדת. לדוג מה, אם ברשותכם סט אוכל לבן וקלאסי, תוכלו לשלב בו סט כוסות בצורה אמור

פית. הכוסות הן מרכיב קטן יותר יותר מצלחת האוכל, ויהוו נגיעה מלאת סטייל שתדגיש את השימוש במוטיב הצורני. באותו האופן ניתן לשלב ואזה במרכז השולחן. אף שמדובר בפ ריט אחד משלים, הוא ייצור את האפקט הנדרש ויעשה את העבודה. האפקט יהיה רב יותר אם מערכת הכלים שלכם תהיה בגוון אחיד וללא דוגמה, זאת כדי להעניק לצורניות שתעלה מהוואזה את מרב תשומת הלב.

אם אתם גרים בבית צמוד קרקע תוכלו לחשוב על שתילת דשא בגבולות גזרה אמורפיים. במקום לשתול אותו בקווים הישרים המקובלים, תוכלו לשרטט בא בקת סיד את הצורה האמורפית שלכם, ולש תול את הדשא בגבולות הגזרה הללו. המראה שיתקבל יהיה מיוחד ושובה לב. אם בחרתם בדשא אמורפי, את הבריכה תכננו בק ווים ישרים, ואם את הבריכה בח רתם לעצב כאגם פרטי, השאירו את הדשא במראה הרגיל. כש מדובר בחצר הביתית, אפשר נוסף על כך לבחור בשולחן עם פלטה בצורניות מעוגלת ומעניינת או כיסאות עם משענת אמורפית.

אזנו עם קווים ישרים.

השתמשו נכון במוטיב.

אל תעמיסו.

בדשא או בבריכה.

 ?? ?? כד דקורטיבי, נור מינאוי אמן קדרות, צילום: אלירן נרגסי
כד דקורטיבי, נור מינאוי אמן קדרות, צילום: אלירן נרגסי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel