Israel Hayom

נופים ציוריים ושמש מדברית - ברוכים הבאים לשארם א שייח'

הריזורט היוקרתי ‪Four Seasons‬ הוא אחד המלונות המפנקים והמיוחדים שראינו ● המסעדות, החופים, הברים, הבריכות הפרטיות ושטחו העצום - הופכים את המלון לאתר שאין צורך לצאת ממנו

- איציק סבן

במרחק של פחות משעה טיסה מישראל, נמצא אחד המלונות המפנקים והמיוחדים שראינו - מלון ‪Four Seasons‬ בשא רם א שייח'. המלון שוכן על גבעה מדהימה עם נוף משגע אל הים האדום ומשתרע על פני שטח עצום, מה שיאפשר לכם לחקור אותו וליהנות ממנו כמעט ללא צורך לצאת במהלך ימים שלמים.

ייחודו של ה ‪Four Season‬ ויוקרתו ניכרים כבר מהכניסה אליו ולאורך הדרך למתקניו השו נים. פרחי הבוגנווילי­ה הצבעוניים והמזרקות המ כוסות פסיפס, יחד עם בנייה ארכיטקטוני­ת המז כירה כפר ערבי מסורתי, מעניקים למקום אווירה של נווה מדבר אמיתי.

לאחרונה הסתיימו בריזורט שיפוצים נרחבים בעלות של מיליוני דולרים, שהכפילו את גודלו ואת היצע מקומות הבילוי שבו, כולל מסעדות ברמה בינלאומית. "אנחנו מציגים עידן חדש של יוקרה על שפת הים, באחד מאתרי הנופש האהובים ביותר במצרים מאז פתיחתו לפני כ 20 שנה. על ידי הכפלת גודלו הקמנו מקומות לינה, מתקני בילוי ומסעדות חדשות, בעוד השירות האגדי והיוצא דופן של ה ‪Four Seasons‬ נשאר זהה", אומר המנכ"ל סאם יואנידיס, קנדי שנוהג לה תחיל את יום העבודה שלו הוא בחדר הכושר המהודר של המלון.

בבית המלון חדרים במגוון גדלים בני קומה אחת, ועם אפשרות לבריכה פרטית. מניפת הצ בעים בכל חדר נבחרה בקפידה על ידי חברת עיצוב הפנים ‪,Wimberley Interiors‬ בהשראת החולות הזהובים והמים הכחולים של שארם א שייח', והם יוצרים הרמוניה מושלמת עם הסבי בה. המרפסות הגדולות של החדרים והסוויטות מאפשרות ליהנות מהנופים הציוריים ומהשמש המדברית לאורך כל השנה.

הריביירה של סיני

יחידות האירוח עוצבו בפשטות אלגנטית בהשראת נופים טבעיים כסלע מדברי או גלי ים, עם אלמנטים עיצוביים ערביים אותנטיים, כגון חלונות מקושתים ואלמנטים המבדילים בין פנים לחוץ. היהלום שבכתר הוא ה PALACE - וילה בת שלושה חדרי שינה בשטח של 565 מ"ר

ובעיצוב מפואר ומלכותי על חוף הים, שנועד לארח בני מלוכה ואישים חשובים מהאליטה הבי נלאומית. הווילה מצוידת בחדר כושר פרטי, חדר טיפולי ספא, חדר הלבשה, משרדים, גנים מטופ חים, מרפסת אירוח גדולה ושתי בריכות שחייה - והכל במרחק צעדים ספורים מהחוף הפרטי.

לא הכל כלול במלון, אבל שש המסעדות שבו והברים המפוזרים לאורכו ולרוחבו, יחד עם מתחם הספא, הופכים את המלון לאתר שאין צורך לצאת ממנו. אם תכננתם להגיע עם הילדים, יש בו גם "קידס קלאב" - מועדון לילדים חדיש ומוקפד, שהוא בעצמו מעין מלון לילדים.

גם "שונית הבית" של הריזורט ממוקמת בגי שה ישירה מהחוף, ומאפשרת היכרות מושלמת ומרהיבה עם פלאי הים האדום, עם ראות בהירה לאורך כל השנה למגוון הביולוגי המדהים שלו. ל ‪Four Seasons‬ יש מרכז צלילה חדש, שכולל בריכת הכשרה וכיתה ייעודית עם מגוון אפש רויות הסמכה לצוללנים בכל הרמות. למי שמעדיף להישאר מעל פני המים, יאכטה פרטית היא הדרך המושלמת לשיט בקו החוף, עם נופים יוצאי דופן של מדבר הפוגש את הים.

ניתן להפליג לאי טיראן וליהנות ממי הטורקיז המרהיבים, או להמתין לשקיעה ולצפות בדולפי נים הפוקדים לעיתים את חופי סיני. כמו כן, ניתן ליהנות משיט בקיאקים, מצנחי רחיפה, אטרקציות ימיות שונות וסוגי הספורט הימי למיניהם. אך מי שרוצה להישאר ממש על היבשה יכול להתייעץ עם הקונסיירז' הראשי, אחמד נזמי, שיציע את הדרכים הטובות ביותר להכיר את שארם א שייח' בנתיבי היבשה.

שארם היא הריביירה של סיני. העיר משמ שת מוקד תיירותי משמעותי למצרים. יש בה נמל תעופה בינלאומי שמביא אליה טיסות מר חבי אירופה, ומספר רב של מלונות יוקרה, ברים ומועדונים, לצד חנויות ומועדוני צלילה יוקר תיים. בחודש נובמבר הקרוב תארח העיר המדברית את המפגש השנתי של האמנה לשינוי האקלים של האו"ם, שיכלול גם פסגת מנהיגים מהעולם. האירוע המדובר כבר נותן את אותותיו בעבודות קדחתניות המבוצעות כמעט בכל פינה. האירוח בשארם הוא בבתי מלון, ומאלה יש מאות ברמות שונות של איכות ומחיר, כך שכל אחד יוכל למ צוא את המקום המתאים לו.

 ?? ?? מתחמי ענק בריזורטים
מתחמי ענק בריזורטים
 ?? ?? מועדוני צלילה
מועדוני צלילה
 ?? ?? המים הכחולים של שארם
המים הכחולים של שארם
 ?? ?? שארם א שייח'. חופים מפנקים צילומים: GettyImage­s
שארם א שייח'. חופים מפנקים צילומים: GettyImage­s

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel