Israel Hayom

נולדו השבוע

- איזה מזל טובה ספרא

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

תתקשו עם שגרה השבוע, שנקטע עקב יום הכיפורים, ותשובו לתפ קד בשבוע הבא, בסוכות. תרגישו שאתם לא מספיקים, שחלק מהעבודה "נמרח" ושקשה למצוא שיתופי פעולה. שמרו על פתיחות עד שתקופת החגים תסתיים. בשישי ובשבת תצאו לטייל או להתאוורר, ויש פוטנ ציאל לחוויות. נסו להגדיר יעדים כדי שלא תתרוצצו סתם כך. בראשון ובשני תבחרו לעבוד מהבית או סתם לעשות גשר. אף על פי כן, תתקשו להירגע. אולי מישהו פגע בכם? בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, תעשו כמתבקש חשבון נפש. אתם מתוחים יחסית, הפתיל שלכם קצר, ולסובבים אתכם כדאי להתרחק מכם. נסו לשחרר ולהרפות. בחמישי אחה"צ תסיימו מטלות בעבודה ותשתחררו.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

אתם בתוך מסגרת עם אחריות - תלמדו להתפשר. זכרו שהדרך שבה פעלתם בעבר הוכיחה את עצמה, ולכן ההחלטה להעדיף אותה תהיה נכונה לכם. בשישי ובשבת תעדיפו להישאר בחברת אנשים שאיתם אתם נינוחים יותר. לא יתאימו לכם מפגשים חברתיים אינטנסיביי­ם. בראשון ובשני תיתכן השתלמות בתחום מקצועי או עבודה שעליכם לסיים. הגדירו לעצמכם את סדר היום, אין מקום לטעויות. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכי פורים, יתאים לכם להישאר בבית ולהיות עם בני המשפחה התומכת. אלה יהיו ימים שבהם תבחנו את הסביבה ותלמדו במי לבטוח. בחמישי אחה"צ תצאו למפגש חברתי בררני, ותשמרו על ריחוק. אולי תבחרו בחוויות תרבותיות.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

תקופה שבה תעמדו על שלכם בלי לוותר, גם אם זה יגרור אתכם למא בקי כוח. המחיר יתבטא בכך שתבינו שאתם לבד - אך זה זמני ותלוי בבחירות שתעשו. בשישי ובשבת תקבלו החלטות שקולות כדי לשמור על אווירה שקטה. אם צריך לפתור בעיה במסגרת המשפחה, בחשיבה פתוחה תעזרו לכולם. ראשון ושני יתאימו למפגשים חברתיים שקשורים גם לעבודה, עם חברים שפונים אליכם לעצה מקצועית. בזמנכם הפנוי תצאו לקניות לא חיוניות. בשלישי משעות הצהריים וברביעי הרגישות גבוהה. אתם מוצאים את עצמכם חוש בים בכיוונים יותר דתיים או פילוסופיים, מתאים מאוד ליום הכיפורים. ייתכנו כאבי ראש בעיקר לצמים שבכם. בחמישי אחה"צ תעדיפו להישאר בבית.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

תקופת החגים מחזקת את אחדות המשפחה ומעניקה לכם את תחושת השייכות והתמיכה. תיתכן הודעה משמחת שתביא להרחבת המשפחה. בשישי ובשבת תמצאו את עצמכם חושבים על מטלות שבתחום אחריותכם בעבודה. כדאי שתבחנו שוב את המידע שקיבלתם לפני שתתקדמו. בראשון ובשני נפתחות בפניכם אפשרויות לשינוי סדר עדיפויות, אבל גם אם תרצו להפגין עצמאות - יהיה עליכם להתפשר עקב הצורך בתמיכה במסגרת המשפחה או העבודה. בשלישי משעות הצהריים וברביעי, יום הכיפורים, צפו למפגש עם עצמכם שיעורר חוויה רוחנית שתספק לכם השראה ומחשבות על נתינה לזולת. בחמישי אחה"צ תצאו למפגש עבודה ואולי תבחרו פשוט להתאוורר.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

תמשיכו להתמודד עם אחריות שקיבלתם, עם מציאות חדשה ואנשים חדשים. תתנהלו עם ניסיון העבר שיש לכם, ובמקביל תבנו מציאות חדשה שבה תתמודדו בהצלחה עם אתגרים לא מוכרים. בשישי וב שבת תעדיפו מפגש אישי או בילוי לבד עם עצמכם. בראשון ובשני תקבלו אחריות על פרויקט חדש או משימה, ותבצעו אותה בשלמות בזכות הידע המקצועי שלכם. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, אל תאמינו להבטחות שתקבלו. תנו לעצמכם מרחב, ייתכן שתרגישו קצת מבולבלים. נסו ליהנות מהשקט ולהתבונן פנימה. חמישי משעות אחה"צ תעדיפו לפנק את עצמכם במתנות מיוחדות.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

תתמקדו בהחלטות שיש להן השפעה על המשפחה ומקום העבודה. כדאי לבדוק את הפרטים. השבוע כוכב מרקורי מסיים את הנסי גה, מה שעלול לגרור קצר בתקשורת בין אישית. היזהרו מהיכרות שעלולה להכניס אתכם לקשר "נצלני". בשישי ובשבת הרצון לשמור על עצמאותכם מוגבל. מעמדכם דורש מכם אחריות כלפי הסובבים. בראשון ובש ני תעדיפו לצאת, גם אם זה למפגש קולגות בתחום המקצועי שבו אתם מתמחים. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, המחשבות יהיו בתחומים רוחניים יותר, וייתכן שתרגישו עייפים מתמיד. בחמישי משעות אחה"צ אתם באופוריה.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

תתקשו להתרכז. משהו באווירה סביב גורם לחוסר עשייה בצורה לא מודעת. תתקשו בשיתופי פעולה. אל תאמינו להבטחות, כדי שלא להתאכזב. בשישי ובשבת יזמינו אתכם לטיול או למפגש שתתקשו לסרב לו. הבעיה היא שאינכם חשים נינוחים עם חלק מהחבורה. שחררו, ותגיעו למקום קסום שלא טיילתם בו בעבר. בראשון ובשני תתבטאו בדרך ישירה, שעלולה לפעול כבומרנג ולפגוע בסטטוס שלכם. חבל שתיכנסו למאבקי אגו, אם המעמד החברתי שלכם חשוב לכם. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, אתם רגישים יותר. ייתכן שהאווירה המיוחדת של היום היא הזרז לכך. בחמישי אחה"צ ייתכנו אי הסכמות שיתעוררו בשל הצורך לעמוד בלו"ז.

שור 21 באפריל - 20 במאי

תקופה נחמדה להיכרויות. תרחיבו את מעגל החברים באנשים יוצאי דופן, שיעזרו לכם להביט על העולם קצת אחרת. בשישי ובשבת תמ צאו את עצמכם בתוך מעורבויות חברתיות, שמבטיחות גם הזדמנויות כלכליות חדשות. בראשון ובשני תשמרו על פתיחות שתאפשר לכם לתמרן, כדי לצאת ממצבים מכבידים ומורכבים שלא חשבתם שתהיו בהם. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, המטרות שלכם יידחו. האווירה הקדושה בימים אלה תשפיע על אופי המטרות שתרצו לקדם. נכון יהיה גם להיעזר באינטואיצי­ה שתכוון אתכם. בחמישי משעות אחה"צ הסבלנות שלכם אינה במיטבה, לכן חשבו מראש, אם תחליטו לצאת לבלות, מי יהיו נוכחים.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

תבחרו לבטא את עצמכם בלי להתחשב בקהל השומעים. הבחירה במילים חדות שיבטאו את עמדתכם לא תשאיר סימני שאלה, ותפ תיע את הסובבים שמכירים את סגנונכם הקליל. בשישי ובשבת תבלו בחברת בן/ת הזוג. תבחרו להישאר בבית וליהנות מהביחד. בראשון ובשני ייתכן שתפגשו מישהו שיעורר זיכרונות לא נוחים ויגרום למועקה. התרחקו והעדיפו חברת אחרים. מצאו זמן לטפל בנכסים המשפחתיים, יש חלון הזדמנויות חיובי בנושא. בשלישי מהצהריים, וברביעי, יום הכיפורים, תבחרו לצאת מהבית לחברים או למשפחה. אם תישארו בבית, תחוו חוויות מנטליות שיישאו אתכם לעו למות רוחניים ופילוסופיי­ם. בחמישי משעות אחה"צ תתבשרו על קידום בעבודה.

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

בתקופת החגים אתם נהנים ממפגשים משפחתיים, כולל בני המשפחה המורחבת, שרואים אותם פעמיים שלוש בשנה. אולי תתבשרו שה משפחה מתרחבת. בשישי ובשבת הניידות שלכם גבוהה. אולי תצאו לטייל או למפגש שאופיו יותר אינטלקטואל­י או תרבותי. תתקשו להישאר בבית. בראשון ובשני תשקיעו בזוגיות. בן/ת הזוג מצפה לכך. שיתופי פעולה אפשריים גם בעבודה, לקראת פרויקט חדש עם שותף מוכר. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, תבחרו לעשות חשבון נפש. השתדלו להישאר עם עצמכם כדי לא להיפגע מאיש. בחמישי, משעות אחה"צ, תקבלו אחריות חדשה שתשפר את מעמדכם בעבודה. תיתכן הצעה לשלב עבודה עם נסיעה לחו"ל.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

תרגישו שהניסיון להתקדם עם תוכניות העבודה שלכם איטי מדי. סבלנות, המצב זמני. בשישי ובשבת תרגישו פגיעים יותר, ותחשבו שאולי לקחתם סיכון פיננסי שתתקשו לעמוד בו. נסו להירגע. סכום כסף יגיע במפתיע ויעזור לכם להתמודד עם המצב. ראשון ושני נח מדים לנסיעות שקשורות למקום העבודה. תתמודדו עם פרויקט שיעזור למוניטין שלכם. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, תשוחחו עם בן/ת הזוג על נו שאים שחשובים לכם. היזהרו מהבטחות שלא תוכלו לקיים, גם לעצמכם. בחמישי תנסו להיות מחושבים עם ההוצאות הגבוהות שגלשתן אליהן.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

תתמודדו, בתמיכת המשפחה, עם החלטות לקראת העתיד. יהיה עליכם לבחון שוב את הפרטים בעוד כשבועיים, עקב עצירת מרקורי. בשישי ובשבת תישארו בבית, תנוחו או תטפלו בנושאים שקשורים למשפחה. בראשון ובשני תתמודדו עם סיטואציות רגשיות, תרגישו חשופים ופגיעים. ייתכן שהרבה דברים ייצאו החוצה ויביאו אתכם להציב גבולות בהמשך. בשלישי מהצהריים וברביעי, יום הכיפורים, המחשבות שלכם יתפזרו ותמצאו את עצמכם מתגלגלים מנושא לנושא בתחומי הרוח, מה שיביא אתכם לשאול שאלות. בחמישי פנו מזמנכם לבלות עם בן/ת הזוג - וגם לשיחה עם השותף.

 ?? ?? ג'ולי אנדרוז שחקנית, בת 87
ג'ולי אנדרוז שחקנית, בת 87
 ?? ?? דקוטה ג'ונסון שחקנית, בת 33
דקוטה ג'ונסון שחקנית, בת 33
 ?? ?? דוד ד'אור זמר, בן 57
דוד ד'אור זמר, בן 57
 ?? ?? עידן אלתרמן שחקן, בן 51
עידן אלתרמן שחקן, בן 51
 ?? ?? גלית גיאת שחקנית, בת 51
גלית גיאת שחקנית, בת 51
 ?? ?? שרה פון שוורצה שחקנית, בת 54
שרה פון שוורצה שחקנית, בת 54
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel