Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 02.10.2022

-

גדי

מצב רוח לוחמני מלווה אתכם היום ועלול לגרום לעייפות. לעיתים נדמה לכם שאתם נלחמים בטחנות רוח מבלי לראות תוצאות. מתחת לפני השטח מתרחשים הרבה דברים טובים, ואתם לומדים שמותר להרפות לעיתים.

דלי

אתם מנסים להיות מתוחכמים ולחסוך אנרגיות כדי להפנותן למקומות הנכונים. בעיקרון אלה צעדים נכונים, אך דאגו לפעול מתוך מטרות ברורות ומתואמות מראש. לקיחת סיכונים לפעמים משתלמת.

דגים

אתם קצת כעוסים ורגוזים. המציאות מעייפת, ואתם חשים ירודים. שיחה לא מתוכננת תגרום למורל לעלות ותאיר לכם אופציות חדשות. תרגישו פופולריים ובעמדת כוח, מה שיאפשר להרגשה הפנימית להשתנות.

טלה

תנו לעצמכם הזדמנות לנוח ולאזור כוחות. מומלץ לדחות הצעות לטיול למועד מאוחר יותר. הנחישות שלכם לעמוד בכל ההתחייבויו­ת מלחיצה אתכם. בשעות הערב יחול שיפור לטובה בהרגשה הכללית.

שור

חוסר המנוחה מורגש כבר משעות הבוקר. שיחת טלפון לא נעימה מעכירה את האווירה, ואתם נוטים להתכנס בתוך עצמכם. מומלץ לצאת החוצה ולבדוק אפשרויות נוספות לפעולה.

תאומים

אתם חשים חוסר אונים בתחום החברתי. חפשו פתרונות יצירתיים שמתאימים לכם. חשוב מאוד להתייעץ עם חברים, אך חשוב יותר לשמוע את הקולות הפנימיים, שייתנו לכם תשובה ארוכת טווח.

סרטן

אתם נלחצים בין עולם הרגש לבין ההיבט הביצועי. אתם מתכננים שינויים והתחדשויות, ונראה כי אף אחד ושום דבר לא יכולים לעצור בעדכם. אולי רק גורם חיצוני יכול להיות רכיב ממתן במידה מסוימת.

אריה

נושאים רגשיים מעסיקים אתכם. בשורות טובות צפויות להגיע אליכם. אתם זקוקים למישהו שידריך אתכם. אל תבחרו ביועץ על סמך רושם ראשוני. אתם נוטים להאמין לכל אחד. יש מי שינסה להרשים אתכם.

בתולה

אתם חוששים מהעתיד, אך ברור לכם מה אתם עומדים לעשות. מה שדרוש לכם מעבר למזל זה התנהלות מבוקרת. נסחו תוכניות אישיות ועסקיות, כדי שבשעת הצורך תוכלו לרענן את הזיכרון.

מאזניים

מילת המפתח היום היא יוזמה. הקצב האיטי לא מתאים לכם, ואתם חשים תחושת כישלון. הכישרונות הטבעיים שלכם באים לידי ביטוי, אך לא מספיק כדי להרשים את הסובבים. נחוץ חשבון נפש.

עקרב

מזדמנות לכם לא מעט אופציות חדשות. עליכם לבחור מתוך המכלול את מה שהכי קורץ לכם, תוך נטילת סיכונים מחושבים. אל תהיו פסיביים. הגיע הזמן להתקדם קדימה בכל הכוח. אל תתייחסו להפרעות בדרך.

קשת

הצורך שלכם לפרוץ לעולמות חדשים בולט היום יותר מתמיד. אם תעזו - יש לכם סיכוי גדול להצליח. מצד שני, אם תמשיכו לחשוש, תישארו תקועים עוד זמן רב או שתגלשו שוב לסגנון התנהלות שלא מספק אתכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel