Israel Hayom

"אנחנו האלופים, אין לנו מה להוכיח"

ג'ו רגלנד ממשיך בהפועל חולון, וכבר מרגיש בבית: "אני אוהב אתכם בטירוף" ● מרוצה מהסגל החדש: "מאוד מגוון" ● ועדיין רעב בגיל 32 ובעונתו השלישית בארץ: "רוצה לנסות לזכות בעוד אליפות" ● מחר הוא פותח עונה אירופית מול לגיה ורשה

- תומר גבעתי

אל הקיץ הנוכחי נכנסה הפועל חולון לאחר שזכתה באליפות השנייה בתולדותיה. מטרתה העיק רית היתה לשמור על שלד השחקנים שסחף אותה להישג, לצד חיזוק במקו מות החסרים.

במועדון עמלו רבות על מנת להשאיר את הרכז ג'ו רגלנד, מי שהיה גורם משמעותי באליפות, ולבסוף הצ ליחו במשימה והוא האריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

ג'ו, ספר על ההחלטה להמ שיך בהפועל חולון.

"בשבילי זו היתה הזדמנות נה דרת להרגיש בית. אני אוהב את העיר, המועדון והסביבה שלי כאן, ואני רוצה לנסות לזכות באליפות שוב. הסיכויים לא לטובתנו, אבל אני מוכן לאתגר".

הקבוצה עברה שינויים בקיץ, אתה מרגיש שמצפים ממך להוביל?

"בכל קבוצה ששיחקתי בה בקריירה שלי הייתי אחד המנהיגים, כך שמב חינתי זה טבעי. אני אמשיך לעשות את מה שאני עושה על המגרש, בהתאם למה שהמאמן יבקש ממני".

רגלנד רשם קריירה ארוכה ומכובדת לפני שנחת בישראל, ולאורך הדרך הוא עבר במורסיה, בקאנטו, במילאנו, בק רשיאקה, בקובאן ובכוכב האדום, לפני שנחת בהפועל אילת, ומשם עבר לחולון כאחד הזרים הטובים בליגה.

היו לכם הרבה עליות ומורדות במ שחקי ההכנה עד כה, איך אתה מסכם?

"היו לנו לא מעט שחקנים שהת מודדו עם פציעות, והמאמן לא היה איתנו בתחילת ההכנה, לכן הפסד נו כמה משחקים. למרות זאת היו לנו גם רגעים טובים, אנחנו עדיין לומ דים להכיר את החברים החדשים לקבוצה, אנחנו יודעים שנהיה טובים ברגע האמת".

מה דעתך על הסגל החדש שנבנה כאן הקיץ?

"מאוד מגוון. יש לנו הרבה גודל העונה בעמדות הפנים לצד גאר דים מוכשרים".

איבדתם הקיץ שחקנים חשובים שעזבו כמו טיירוס מגי, רפי מנקו וגיא פניני. איך חסרונם ישפיע?

"זה לא ישפיע עלינו. החיים ממשיכים, אנחנו צריכים להמשיך בכ לים שיש לנו ולהתקדם".

הפועל חולון מגיעה לעונה הקרובה כאלופה, איך תתמודדו עם הציפיות?

"בכנות אני לא מרגיש לחץ. בגלל שזכינו כבר באליפות אין עלינו לחץ, זכינו וכבר הוכחנו מה אנחנו שווים. עכ שיו היריבות שלנו יצטרכו להוכיח את עצמן נגדנו".

יש לך מחשבות על היום שאחרי הכדורסל?

"תמיד. אני בן ,32 נכנס לעונתי ה 11 כשחקן מקצועי והכדורסל הוא האהבה הכי גדולה שלי מילדות. אני לומד וחוקר את המשחק כל יום וארצה לאמן בעתיד. עד אז אני רוצה להמשיך לשחק ברמות הגבוהות ולהציג יכולת טובה, לכן אני שומר על עצמי ועל הגוף שלי.

"אני לא רוצה לפרוש לפני שאני מר גיש שהשגתי ומימשתי את כל היכולות שלי, אני מתאמן ועובד כל יום בצורה המיטבית על מנת להמשיך ללמוד, לה שתפר ולנצל כל יום".

תאר לנו את הקשר שלך עם גיא גודס.

"יש לנו קשר נהדר. הוא מאמין בי ואני שמח על כך ועושה כל שביכולתי בשביל לגרום לנו לנצח. המטרה שלי היא להציג על המגרש את החזון והשיטה שלו ולבצע אותה".

רשמת קריירה מפוארת ושיחקת בקבוצות גדולות, אתה מרגיש פספוס שלא הגעת ל ?NBA

"היום בגילי אני מבין שמדובר בלי גה לצעירים, אני כבר לא רודף אחרי החלום הזה. אני חושב שלא עשי תי כל שביכולתי בעבר כדי להגיע לשם, לא נתתי לזה צ'אנס אמיתי. היום אני מרוצה מהמקום שלי ומהק ריירה שהשגתי".

לסיום, יש לך מסר לאוהדי חולון?

"אני אוהב אתכם בטירוף ויודע שת מיד תהיו שם בשבילנו".

בכל קבוצה ששיחקתי בה בקריירה הייתי אחד המנהיגים, כך שמבחינתי זה טבעי. אני אמשיך לעשות את מה שאני עושה על המגרש, בהתאם למה שהמאמן יבקש ממני

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel