Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 03.10.2022

-

גדי

אתם יוצאים למסע אל תוך עצמכם. אתם משקיעים בעצמכם ומרגישים טוב עם איך שאתם נראים. עוד קצת ליטוש והשקעה בנושא של קבלה עצמית, ואתם עשויים למצוא את עצמכם במערכת יחסים.

דלי

המצב משתפר. אתם הרבה יותר ממוקדים ויודעים בצורה ברורה מה אתם רוצים מעצמכם ומאחרים. קבלת אחריות על הרצונות שלכם היא צעד ראשון וחשוב, וסוף סוף הפנמתם את העובדה הבסיסית הזאת.

דגים

אנרגיה רומנטית מעודדת אתכם לשקול ברצינות נושאים הקשורים לבית. יש מי שמתחיל לדבר על מיסוד הקשר ושוקל את הרחבת המשפחה. היחסים החמים בין הסובבים אתכם מאפשרים שיתוף פעולה.

טלה

הקסם האישי שלכם לא מאכזב, ואתם מצליחים להרשים את הסובבים אתכם. אתם מוכיחים את עליונותכם. גם מבחינה חברתית, היום הזה מוצלח למדי. אתם מלאי מרץ ותוססים, ופוגשים הרבה אנשים חדשים ומעניינים.

שור

עליכם ללמוד כיצד להשתחרר מהעצבנות שאופפת אתכם. זה יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. קשה לעיתים לעשות את זה לבד, אבל אתם חזקים מספיק לנסות. מישהו קרוב מאכזב אתכם בצורת התנהגותו.

תאומים

אנרגיה המגיעה מהירח מסייעת לכם להתחבר לרבדים עמוקים בנפשכם. המשמעות הרוחנית של האירועים המתרחשים סביבכם חודרת סוף סוף אל התודעה שלכם. אתם צריכים לטפח אהבה עצמית.

סרטן

פגישה עם אדם שנראה לכם מוזר, ואפילו תימהוני במקצת, עשויה לחולל מפנה מהסוג שחיכיתם לו כבר תקופה ממושכת. אתם מנצלים הצעה מפתיעה ומבלים עם קבוצת אנשים מרתקת.

אריה

חשוב לכם שהסובבים אתכם ינהגו בכם בכבוד. טפחו יחסים של חברות ושיתוף כדי להגיע למטרה. יש לכם מספיק ניסיון כדי לדעת ששום דבר לא פועל לאורך זמן על ידי כוחניות. נסו טקטיקה יותר חכמה.

בתולה

התכונות החיוביות שלכם נמצאות בשיאן. צפויים שינויים חיוביים ביחסיכם עם אדם דומיננטי. אלה יתרחשו ללא מאמץ רב מצידכם. בתחום החברתי, תמצאו את עצמכם מחוזרים. בזוגיות חלה תפנית חיובית.

מאזניים

אתם נמצאים על סף תקופה חדשה, שדורשת הרבה אומץ ואמונה בעתיד. עליכם להגדיר במדויק את שאיפותיכם החברתיות והאישיות. שינויים המתאימים לסגנון החיים שלכם עומדים בפתח.

עקרב

צו השעה הוא לפתוח את הלב ואת הראש לדברים חדשים. בזמן האחרון הרגשתם פחות התלהבות ושמחת חיים, אך עכשיו זה חוזר אליכם. הזכירו לעצמכם כמה אתם נפלאים והביטו באופטימיות אל העתיד.

קשת

נמאס לכם לקבל תכתיבים מאחרים, ויש סכנה שתתפרצו על מישהו. נסו להתאפק, ולא להוציא את כל התסכולים שלכם על האנשים הלא מתאימים. בפעם הבאה שמישהו נוקט צעד שלא נראה לכם, תגיבו במקום.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel