Israel Hayom

תמ"א 22/23

האולם המיתולוגי שקיבל יציע חדש היישר מאיטליה ● קוביית הקסם ששידרגה את הדרייב אין ● והחדרים בגלבוע ששווים יותר מכל צימר ● על השינויים שנעשו בהיכלי הקבוצות בליגת העל לקראת העונה הקרובה

- נדב דימנד

כפר בלום, הפועל גליל עליון

מצד אחד, מדובר באולם מיתולוגי שאין אוהד כדורסל ישראלי שלא מתרגש ממנו. אך הוא גם אחד המיושנים, ולא מעט שחקנים מתלוננים על המרחק הקטן בין הפרקט ליציעים ולספסלים.

לכן, במקום היציע המתקפל המפורסם והישן - שלא אושר לליגת העל מטעמי בטיחות - בגליל רכשו השנה יציע חדש, שהגיע במיוחד מאיטליה והורכב במקום. במועדון מקווים שהוא יקבל אור ירוק מהמינהלת עד לפתיחתה של העונה הנו כחית, מה שיאפשר למכור עוד מינויים.

ספסלי הקבוצות והמזכירות יעברו לצד השני של האולם וימוקמו מתחת ליציע החדש, ובמקומם יוצבו 40 כיסאות VIP חד שים על הפרקט. בסך הכל, ל 1000 המוש בים הקיימים, יתווספו 360 מקומות ישיבה.

היכל קבוצת שלמה, הפועל ת"א

ההיכל החדיש בצפון העיר צפוי להיות השנה מלא מפה לפה במשחקי הפועל ת"א. אף שנחנך רק בשנת 2014 והוא נחשב אחד האולמות האיכותיים בליגה, השנה, לקראת פתיחת העונה, הוא השתדרג בקוביית מסכים ותוצאות חדשנית בגג האולם, ובכיסאות VIP על הפרקט.

גן נר, הפועל גלבוע/גליל

האולם של הקבוצה הצפונית נחנך ב 2008 ונחשב אחד החדשים בליגה, אך העונה הוא עבר שדרוגים משמעותיים. בגלבוע בנו חדר הלבשה חדש לקבוצה המארחת, שיפצו את חדר השופטים ואת חדר הכושר. כמו כן, נבנתה קליניקה רפואית חדשה בתחומי האולם, הותקנו מזגנים חדשים ותש תיות אינטרנט משודרגות. גם הפרקט הוחלף.

אולם היובל, בני הרצליה

האולם בתיכון היובל, שמשמש מגרשה הביתי של סגנית האלופה ומחזיקת הגביע, עמד במרכזה של סערה בעונה שע ברה, כשלא הצליח להכיל את כמות האוהדים הפוטנציאלי­ת בסדרת הגמר מול הפועל חולון.

לקראת העונה הקרובה, בבני הרצליה חידשו את חדר ההל בשה של הקבוצה הביתית, ועומלים על בניית חדר טיפולים חדש בתוך תחומי האולם. עם זאת, תכולתו נשארה 1,250 מקו מות בלבד, ובמועדון מקווים שבקרוב ייבנה אולם חדש בעיר.

ארנה פיס, הפועל ירושלים

לאור תלונות של הקהל בשנים האחרונות, בארנה בירושלים ערכו השנה שינויים והתאמות במזנונים, ובמהלך העונה צפוי להגיע מומחה מיוחד שיבצע שינויים באקוסטיקה באולם, כיוון שעליה יש לא מעט ביקורת.

כמו כן, בחודש מרץ השנה אושרה תוכנית של עיריית ירושלים לשדרוג אצטדיון טדי וארנה, בסכום של 200 מיליון שקלים.

בארנה קיימת תשתית לבניית אולם אימונים מתחת לשטח ההיכל, ובמועדון היו שמחים מאוד לבנות מגרש נוסף לאימונים, במקום לנדוד למ לחה לעיתים קרובות.

היכל מנורה מבטחים, מכבי ת"א

בהיכל הגדול ביד אליהו משתדלים לשדרג בכל שנה דבר נוסף, ולקראת העונה הקרובה הוסיפו חדר מסיבות עיתונאים, הציבו עמדות מובילי קהל חדשות וקבועות בתוך היציעים,

 ?? ?? חדר הלבשה החדש בגן הנר צילום: עודד קרני
חדר הלבשה החדש בגן הנר צילום: עודד קרני
 ?? ?? הקובייה בדרייב אין צילום: עודד קרני
הקובייה בדרייב אין צילום: עודד קרני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel