Israel Hayom

שכחו אותנו בבית

אחרי תקופת זוהר, כדורסל הנשים חווה נסיגה בשנים האחרונות ● עם ארבע קבוצות שישחקו באירופה, שחקנית בנות אשדוד יערה יצחקי מאמינה שהעונה הזו תביא איתה בשורה, ומקווה שסוף סוף לא תצטרך להציג את עצמה

-

עונת ליגת העל בכדורסל נשים נפ תחת בעוד שבועיים. מרגש לכתוב את זה, כי אני מרגישה שזו הולכת להיות עונה מיוחדת. אני יערה יצחקי, שחקנית כדורסל מקצועית, ואני מקווה שבקרוב אקבל חשיפה מתאימה ולא אצטרך לה ציג את עצמי.

כדורסל הנשים בישראל חווה תקופות מדהימות, עם העפלות רצופות לאליפות אירופה, ליגיונריות רבות, וקבוצות שמ גיעות הכי רחוק במפעלים האירופיים. היו גם תקופות פחות טובות, אבל אני חושבת שאנחנו בפתחה של עונת הבשורה.

אשדוד, רמלה, חולון ורמת השרון. ארבע קבוצות הולכות לשחק השנה במ סגרת אירופית, נוסף על המסגרת המ קומית. קבוצות שהשקיעו כסף בסגלים איכותיים, והנחיתו בארץ שחקניות ברמה הגבוהה ביותר. בשנים האחרונות הענף חווה נסיגה, ויש הרבה סיבות שהביאו למצב, אבל החלטתי שלא הן העיקר. מא סתי בהתעסקות במצב הרעוע של הליגה שלנו ביחס לאחרות, והחלטתי להתעסק במה שאפשר לתקן, באיך אפשר לבנות.

הגעתי לאשדוד עם שתי מטרות: האחת - להביא תארים, והשנייה - להחזיר את הקהל למגרשים. מי שיראה מקרוב את התהליך שקורה במועדון, עם שיתוף הפ עולה המדהים שנוצר עם מחלקת הנערות, יבין במה מדובר.

אני חושבת שיש תהליכים שהם מי דבקים. כמו זה של קמפיין אירופי - זה מתחיל בקבוצה אחת, ופתאום יש ארבע נרשמות. זה ממשיך בהשקעה במדיה הח ברתית, בפיתוח מערכת היחסים עם המ חלקה הצעירה, ובמעטפת שהמועדונים נותנים לשחקניות. אני מקווה ומאמינה שהשנה הזו תהווה תפנית, תגרום להר בה קבוצות להידבק בתהליכים החיוביים, תיקח את הענף שלנו קדימה ותחשוף אותו לקהלים שלא הכירו אותו.

אנצל את הבמה הזאת, ואזמין מכאן את כל אוהדי ואוהדות הכדורסל לע קוב ולצפות במשחקי ליגת העל לנשים בעונה הקרובה. כאמור - מובטחת לנו ליגה מדהימה.

"מאסתי בהתעסקות במצב הרעוע של הליגה שלנו ביחס לאחרות, והחלטתי להתעסק במה שאפשר לתקן, באיך לבנות

 ?? ??
 ?? ?? יערה יצחקי צילום: עודד קרני
יערה יצחקי צילום: עודד קרני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel