Israel Hayom

שמח, מבדח - וזול: מקס סטוק מורידה את מחירי התחפושות

מתחפשים לזולים: מחיר רוב התחפושות יעמוד על 49.90 ש' במקום 59.90 ש' ● ביניהן ניתן למצוא תחפושות של נהגים, שוטרים ושוטרות, פיראטים ופיראטיות, ועוד ● "הצרכן חשוב לנו"

- היאלי יעקבי הנדלסמן

רשת מקס סטוק מורידה השנה את מחירי התחפו שות לקראת חג הפורים. מחירי רוב התחפושות יעמדו על 49.90 שקלים במקום 59.90 שקלים, למעט תחפושות הפרימיום, שמוצ עות ב 79.90 שקלים. כמו כן, הרשת מציעה מאות אביזרים, איפור ומשלוחי מנות. עם התחפושות המוצ עות במחיר זה נמנות תח פושות של נהגי מרוצים ונהגות מרוצים, שו טרים ושוטרות, פי ראטים ופיראטיות, תחפושות של כו חות הביטחון, אס טרונאוטים ואסטרונאוט­יות, מלכת הקרח, לוחם נינג'ה ועוד. עוד מצי עה הרשת תחפושות לקהל הדתי: מרן עובדיה יוסף, נחמן מאומן, ספר תורה, הכהן הגדול ומשה רבנו. יש לציין כי הרשת אינה מציעה תח פושות של מותגים.

"הכי זולים בשוק"

בתוך כך, רשת מקס סטוק פות חת לראשונה סניף בצפון תל אביב. הסניף יפתח בעוד כחודש-חודשיים בגוש הגדול ברחוב אמיר גלבוע, במקום סניף מזרחי טפחות.

הסניף יהיה בגודל של הסניפים השכונתיים יותר של הרשת, ששמם "מיני מקס". בתל אביב הוצעו עד כה סניפים במרכז - ביהודה הלוי, בדיזנגוף, באלנבי, בשדרות בן ציון

ובדרך מנחם בגין.

יש לציין כי הקונספט השכונתי נקרא עד כה "מקס ,"20 שכן מדובר היה בסניפים שהציעו מוצרים בעד 20 שקלים בלבד. כעת הקונספט השתנה, על מנת להכניס עוד מו צרים מקטגוריות נוספות.

לדברי שלמה כהן, משנה למנכ"ל רשת מקס סטוק, "הורדנו את המ חירים כי הצרכן חשוב לנו. גם מחירי ההובלות ירדו. אנחנו רוצים להיות הכי זולים בשוק, כמו תמיד".

לשאלה אם מקס סטוק צפויים לפתוח חנות אונ ליין, ענה: "אנחנו בודקים את זה, ויכול להיות שנ עלה עם זה. זה אירוע. יש דרישה מטורפת לזה, אבל אנחנו בודקים את זה. לא אמ רנו לא. בכל מקרה, המחירים לצרכן יהיו זהים למחירים בסניפים". לדברי מורן עירוני, סמנכ"לית השיווק של הרשת, "הרשת מציעה 1,700 מק"טים של פריטים לפורים, מתחפושות ועד אביזרים, שכולם עוברים את מכון התקנים הישרא לי. אנחנו מציעים אלפי דגמים, ו 80% מהם הם של מותג פרטי שנמכר רק אצלנו. יש לנו את מגוון המידות. המחיר משתווה לחו"ל, ואין את הסיכון שהילד לא יאהב או שהתחפושות לא יגיעו. לא משתלם להזמין אונליין".

 ?? ??
 ?? ?? החג יהיה שמח צילומים: מקס סטוק
החג יהיה שמח צילומים: מקס סטוק

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel