Israel Hayom

חוויית גלישה לכל המשפחה

- הכותבת היתה אורחת של קלאב מד טין

כמשמש די להגיע לטין צריך לטוס לז'נבה, ומשם לנסוע כשלוש שעות במעלה ההרים. בכניסה למועדון מקבלים צמיד לפתיחת דלת החדר, שמאוחר יותר

גם לפתיחת הלוקרים האישיים בחדר הסקי. המלון רחב הידיים והצבעוני מעוצב בקפידה, החל מה ריהוט, וכלה ביצירות האמנות המפוזרות ברחבי המלון. קירות שקופים מקיפים את החלל ונפתחים למרפסת נאה שממנה נשקף נוף פנורמי של מדרונות ההרים שמסביב.

ועכשיו לדבר האמיתי: שיעור סקי, וכן - זה כלול בחבילה )חבילת "הכל כלול" כוללת טיסות, העברות משדה התעופה למלון, הדרכות וכמובן - סקי פס(. אין צורך בניסיון קודם; המועדון מציע שיעורי סקי לכל הרמות, ממתחילים ועד מתקדמים. את השיעורים מלווים מדריכים מקצועיים והיחס אישי, כך שאין צורך לפחד מנפילות. כי נופלים, והרבה. לפחות בהתחלה. אבל זה הרבה יותר מצחיק ממפחיד, פשוט לגוף לוקח זמן לקלוט את התנועות. וברגע שקולטים, תחושת ההצלחה מדהימה, ופתאום אתם גולשים. לוקח הרבה יותר משיעור אחד כדי להצליח, ולכן החבילות מוצעות לשבוע. המועדון מציע "סקי אין - סקי אאוט": גישה ישירה מפתח חדר הסקי, אל המסלולים שנמצאים ממש מול המלון.

גם ילדים מגיל 4 יכולים להשתתף בשיעורי סקי מותא מים, ויש כאלה אפילו בעברית בתאריכים מסוימים. במהלך היום, בין שיעור סקי למנוחה בלובי, מומלץ לבקר בקרחון גראנד מוט. נוסעים במעלה ההר במעין רכבל שדוהר דרך מנהרה חצובה ומגיעים לקצה. נוף עוצר נשימה של כמעט 360 מעלות נפרש במלוא הדרו, כולו לבן, בין אם משלג ובין אם מהעננים הנמוכים יותר מהפסגה.

במקום נמצאת מסעדה יוקרתית, אבל אפשר גם פשוט לקנות כוס שוקו חם. אם רוצים אפשר לעלות עוד קצת בא מצעות רכבל עד לגובה של יותר מ 3,500 מטרים מעל פני הים, ולהביט מנקודת התצפית אל עבר כל פסגות האלפים.

המועדון מציע חוויית גוף ונפש: שיעורי יוגה, חדר כושר, חדר ספינינג, סאונה, ובריכה מקורה ומחוממת. הבריכה, 25 מטרים אורכה, מוקפת בחלונות זכוכית ענקיים שרק הם מפרידים בינה לבין הנוף הקפוא והמהפנט שבחוץ. חמישה ימים בכפר הנופש בטין, כשמסביב הפסגות הלב נות, הספיקו כדי להבין שמועדון גלישה הוא הרבה יותר מסקי. האוכל הטוב, האלכוהול שעוזר להתמודד עם הט מפרטורות הנמוכות - ובעיקר מוסיף למצב הרוח, ושלל הפעילויות המוצעות מלבד הגלישה עצמה, הופכים את המקום לאתר בילוי מושלם.

 ?? ?? צילום: עדי סרנגה
צילום: עדי סרנגה
 ?? ?? צילום: יוג'ין לויט/אתר outpanel.co.il
צילום: יוג'ין לויט/אתר outpanel.co.il
 ?? ?? צילום: יוג'ין לויט/אתר outpanel.co.il
צילום: יוג'ין לויט/אתר outpanel.co.il

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel