Israel Hayom

האפטר פארטי של הסקי

-

מי שעדיין לא חווה חופשת סקי, צריך להבין עם מה יש לו עסק. זוהי חוויה שונה בתכלית מנופש רגיל. בהגעה לחופשה תקבלו כרטיס מעבר שיפתח את דלתות הכניסה והיציאה מהרכבל, וישמש "רב קו" לאוטובוסים ליעדי סקי אחרים בסביבה וכרטיס זיהוי להש כרת ציוד וסנובורד. הדרכות הסקי מתקיימות על הפסגות, אבל ההתרגשות מתחילה כבר במהלך הליכת הבוקר מהמלון לרכבל, עם נעלי הסקי הכבדות שיוצרות רעש של פרסות סוסים על המדרכה המרוצפת. תוסיפו לזה את ההמון הסובב בנעליים דומות - ותקבלו צעדה שלא היתה מביישת גדוד פרשים בעת העתיקה. הע לייה ברכבל להר פנקן מהממת ביופייה, ומומלץ להקדיש לה את מלוא תשומת הלב. ההדרכות על פנקן זמינות בעברית ובאנגלית, הסבל נות של המדריכים ניכרת, וגם המתקשים יזכו ליחס אישי ולתחושת החופש לט עות. מרגע שנגמרת ההדרכה אפשר להישאר שעות, ולתרגל את הגלישה מול הנופים המאלפים. רוב תיירי העיירה, וכל קבוצת הישרא לים שהגיעו דרך חברת "סקי דיל", אכן הגי עו במטרה לגלוש בשעות הבוקר והצהריים, אבל מאיירהופן מציעה גם מגוון רחב של פעילויות "אפרה סקי" )אחרי הסקי(. בינינו, גם בזמן שהשאר גולשים, אפשר לצאת למסלול הליכה, לשחק כדורגל במגרש הדשא הפסטורלי, להחליק על הקרח במשטח ההחלקה החיצוני או לערוך משתה של ממש באחת ממסעדות העיירה המעולות.

המלון ‪Manni Sporstshot­el‬ כולל חדרים עם מרפסות נוף לרחוב הפסטורלי ולהר פנקן, בר לובי מפואר מעץ עם מוזיקה חיה, שיספק לכם הפסנתרן האדיב ברטיסלב, ובריכה חיצונית וג'קוזי חיצוני מחוממים, שבהם האדים מטיילים על פני המים כמו ממשיכים את ענני הערפל היורדים מהפסגות המושלגות. הבריכה היא חלק מספא מגוון שבו סאונות בהתאמה אישית, מקלחות מסאז', אמבט אדים, חדר כושר ועיסויים למיניהם.

בעיירה הציורית ניתן למצוא ברים מסוגים שונים, ממיינסטרים קלאסי ותוסס ‪(HaraKiri Bar)‬ ועד פאב אירי פרופר ‪,(Scotland Yard)‬ מסעדות איכות וברי יין Rique) ,(Winebar דוכני רחוב עם נקניקיות מסורתיות Steffi's)

,(Leckerbiss­en ג'אנק פוד טעים Dog)‬ Hot ‪,(Harakiri דיינר אמריקני קלאסי ‪,(Mo's Diner)‬ מסעדת סושי מצוינת Mr.)

,(Lei וגולת הכותרת: גאסר הקצב, שממוקם למרגלות הרכבל הראשי ומציע מרק גולאש אלוהי, צלעות מפורסמות ברוטב ברביקיו וכריכי בשר מושקעים ‪.(Butcher Hans Gasser)‬ הכתב היה אורח של חברת "סקי דיל"

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? צילום: אי.פי
צילום: אי.פי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel