Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 31.01.2023

גדי

כוכב שבתאי השולט בכם מוצא את עצמו במצבים מאתגרים, והתופעה קובעת כי אתם צריכים להתחזק ולהניח לאחרים לדאוג לעצמם. ותרו על הרצון לשליטה.

דלי

אתם מתחברים לצד הרך והמפרגן שבכם, וזה מאפשר יצירת אווירה נוחה ואוהדת מבחינת הבית וגם מבחינת מערכות יחסים אינטימיות. מתפוגגות מחלוקות שהעסיקו אתכם בימים האחרונים.

דגים

זה יום בסימן של תנועה. בא לכם להפגין עצמאות, והדבר עלול ליצור מתח עם אנשים קרובים לכם, אך לא כדאי שתתעקשו לשלוט במצב. זאת הזדמנות של ממש לגיבוש משפחתי ושווה לוותר קצת.

טלה

הרבה חמימות ופרגונים מגיעים מבני המין השני. התחלה אפשרית של רומן תלויה ביכולת שלכם להתמסר לזרימה הטבעית של הדברים ולהתמקד בצד הטוב. במסגרת העבודה יש חיכוכים ולחצים.

שור

אתם מרגישים מתוסכלים לנוכח האפשרות שאף אחד לא מתעניין בכם. ההרגשה היא כמובן סובייקטיבי­ת לחלוטין ואינה מבוססת על שום נתונים עובדתיים. יש לכם צורך דחוף בשיחה אישית עם חבר.

תאומים

אל תתעסקו בחשבונות קטנוניים. שמרו על סודיות בכל מה שנוגע לאספקטים האינטימיים בחיים שלכם וגם של אנשים אחרים. הנטייה שלכם להעביר מידע עלולה להיות בעוכריכם.

סרטן

אתם מונעים על ידי דחפים פנימיים להישגים גבוהים מהממוצע. לא הולך לכם בקלות, אבל מתקבלות כמה פניות מגורמים בעלי פוטנציאל. מה שדרוש לכם הוא עיתוי נכון וקצת מזל. בבית האווירה משתפרת.

אריה

יום מצוין. אתם מרגישים טוב וגם נראים נהדר, כך שכלל לא מפליא שאתם נהנים ממחמאות ומחיזורים. הכי חשוב הוא ליהנות מהמצב ולהקפיד להחזיר מילה טובה למי שמגיע.

בתולה

יש לכם הרגשה שמישהו מנסה להלחיץ אתכם מבחינה כספית ורגשית. מצד שני, אתם נכנסים למלכודת בעיניים פקוחות, משום שאין לכם אומץ להתמודד וגם כי אתם חשים רגשות אשמה.

מאזניים

כל מה שקשור בתחום הרומנטיקה מצליח. אדם השייך לעבר יוצר קשר ומבקש שתיפגשו. אל תדחו על הסף הצעות שמגיעות כאילו משום מקום. הגיע הזמן לעשות סדר בתחום החברתי.

עקרב

ריכוך עמדות מאפיין את היום הזה. כוכב הרפתקני מבשר על גישה קלילה ופחות מחייבת. מבחינת אנרגיות ואווירה, מתאים לכם לצאת לחופשה שבה תהיו משוחררים מהתחייבויו­ת.

קשת

עקרון השוויון והצדק חשוב לכם מאוד, ואתם מצפים שכל העולם יפעל על פי הערכים שלכם. יש אנשים שאינם חושבים כמוכם, כך שחבל על הזמן היקר שלכם כשאתם מנסים לשכנע את ה"לא משוכנעים".

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel