Israel Hayom

תחזית אסטרולוגית לשבוע של 09.02.2023-03.02.2023

-

שור 21 באפריל - 20 במאי

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

תקבלו החלטות שישמרו על עצמאותכם. שימו לב לאנשים שמתקרבים אליכם, שכן מאחד מהם, שיהיה "דביק", תתקשו להתנתק. מומלץ להיות ערניים וחשדנים. בשישי תהיה לכם נטייה לבחון את הקרובים אליכם, אך תנסו לשמור על איזונים. בשבת, בראשון ובשני תבחרו להתרחק ולהימנע מחיכוכים. הילדים יהיו זקוקים לתשומת ליבכם, ומומלץ שתשמרו על פתיחות ותקשיבו להם בלי לחץ. בשלישי וברביעי יהיה מתאים לצאת לחופשה. תתקשו לעבוד בצורה מסודרת עקב תקלות טכניות, והתנאים החיצוניים יתאימו לבטלה. בחמישי תתקשו להחליט בצורה שקולה בגלל רגשות עזים. יהיה נכון להישאר בבית ולטפל בעניינים משפחתיים. גייסו את ניסיונכם כדי ליישר את ההדורים.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

הצורך התמידי שלכם להיות במרכז יגרום לכם לקבל אחריות שאינה שלכם. כשייפול האסימון, יהיה נכון להתנער, ותלמדו לפזר סמכויות ולמצוא לעצמכם זמן פנוי. בשישי אתם עלולים להיכנס לעימות בענייני עבודה - העדיפו לומר את הדברים בגלוי ולנקות את השולחן. בשבת, בראשון ובשני תמצאו את עצמכם כחלק ממסגרת, הן במישור הבין־אישי והן בשותפות. מחלק מהאירועים תעדיפו להתרחק כדי לפזר אשליות. בשלישי וברביעי אתם עלו לים לצאת למסע רכישות בלי חשבון, וכרגיל אצלכם - זה יהיה "הכי הכי": יפה, גדול, יקר. זכרו שלא הכל אתם צריכים. בחמישי צפוי יום עמוס בפגישות עבודה.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

מצב חדש ולא מוכר יביא אתכם לפעול באופן עצמאי ובלי תמיכה, ויכלול שינויים מהירים ובלתי צפויים בלוח הזמנים. תנקטו אסטרטגיה חדשה, שתוכיח את עצמה כנכונה. בשישי הישארו בבית ואל תצאו למפגש חברתי, נראה שתהיו חסרי סבלנות ותנהגו בצורה לא נחמדה לסביבתכם. בשבת, בראשון ובשני תארגנו מחדש את המערכת בעבודה, אף על פי שתרגישו שאתם משקיעים בכל דבר אנרגיה רבה. את הדברים שיהיה עליכם לעשות תעשו, כדרככם, בצורה מושלמת. בשלישי וברביעי יהיה עליכם להימנע מהבטחות שלא תוכלו לקיים, ותמצאו דרך לתפקד בדרך אחרת כדי לשחרר. בחמישי הציבו גבולות - אתם עלולים להתמודד עם כעסים שלא הייתם מודעים להם.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

תחושו מלאי אנרגיה ליזום פעולות חדשות, וחלקן ישחרר אתכם מאנשים שמפריעים לכם. במערכת הזוגית הצטברו הרבה דברים שלא דיברתם עליהם, וזו ההזדמנות ללבן אותם ולנקות את השולחן. בשישי תמצאו דרך מקורית לשמור על הסטטוס שלכם במקום העבודה, או להוכיח את סמכותכם במשפחה. בשבת, בראשון ובשני תבטאו את עצמכם בפ עילות חברתית הקשורה גם לעבודה. ייתכן שתגלשו לחוויה אינטימית בקשר מזדמן ואינטנסיבי. בהמשך תציבו גבולות. בשלישי וברביעי תתקשו לתפקד בצורה מסודרת. התנאים החיצוניים לא יסייעו, ואתם עלולים להתפזר. קחו פסק זמן והרפו. בחמישי תתמודדו באסרטיביות מול בן/ת הזוג, אבל עצרו לנשום עמוק.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

תקבלו על עצמכם פעילות או תפקיד שאופיים ייעודי. זה זמן שבו תמיכת בני המשפחה חשובה לכם. בשישי יכולת התמרון שלכם תעזור לכם לשכנע את הסובבים אתכם בבית או בעבודה. שימו לב לכל מילה שתקבלו בתגובה. בשבת, בראשון ובשני תדלגו על פורמליות במפגש משום שתהיו בעמדה דומיננטית. הוכיחו אחריות בדרך שבה תקבלו החלטות. בשלישי וברביעי תיהנו מחוויות חברתיות שונות מאלה שאתם מכירים. הפתיעו את עצמכם בשיחות אישיות ובחשיפה שלא אופיינית לכם. בחמישי תקבלו תפקיד שונה ממה שהורגלתם אליו, וזו תהיה ההזדמנות להוכיח את היכולת שלכם. חשוב שתבנו לעצמכם לוח זמנים כדי לעמוד במבחן התוצאה.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

הפרידו בין מה שחשוב להשקיע בו ובין מה שלא, והתנתקו אם צריך. זוהי תקופה נוחה לקבלת החלטות מחושבות, הניסיון המקצועי יועיל לכם. בשישי תטפלו במשאבים משותפים, תשמרו על פתיחות בחשיבה ותקבלו את ההחלטות הנכונות. בשבת, בראשון ובשני צפויות שיחות ופגישות עבודה, שיכניסו אתכם לעולמות חדשים. זמן לאסוף מידע שיעזור לכם להתקדם. בשלישי וברביעי הסטטוס האישי שלכם יתחזק, וגם תקבלו תמיכה לא צפויה. בחמישי תצאו לבלות באופן ספונטני עם חברים. ההתלהבות הראשונית תסחף אתכם, אבל בשלב מסוים תבינו שאתם צריכים להציב לעצמכם גבולות.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

תקבלו הזדמנות לעבוד על מה שחשוב לכם באמת, כולל מציאת פתרונות במסגרת המשפחה. זה הזמן להיכנס לפרטים. בשישי מערכת היחסים הזוגית תעורר רגשות חדשים. בן/ת הזוג ינסו לבטא את עצמם - מומלץ לשתף איתם פעולה, למרות אי השקט שתחוו. בשבת, בראשון ובשני תגלשו למאבקים רגשיים בניסיון למצוא לעצמכם מקום. הפגיעות שלכם תהיה גבוהה - לא תהיו חייבים ללכת "על הקצה" בחיפוש אחר ריגושים. בשלישי וברביעי תעדיפו לצאת ולהשתחרר ממטלות במקום העבודה. תשמעו על חידושים בתחום המקצועי, שאותם תחליטו לשלב בעבודה ובחיים. בחמישי תפעילו סמכות, אבל בהסכמה הדדית. תופתעו מאוד מהתמיכה שתקבלו.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel