Israel Hayom

מחלקת עסקים

שת"פ זה שם המשחק.

- היאלי יעקבי הנדלסמן

מרכז פרס לשלום וענקית הספורט אדידס סיכמו על המשך השותפות בפרויקט הכדורגל של המרכז, המחבר בין מאות ילדים בני 12-8 מהמגזרים היהודי והערבי באמצעות המשחק. במהלך המפגש התחילו אזעקות, מה שחיזק אצל הנוכחים את הצורך בשיתוף הפעולה.

שמחים להשיק.

קבוצת שופרסל פתחה את הסניף ה 11 של רשת DAN דיל, המשווקת מוצרי סטוק. הסניף החדש הושק בטירת כרמל, והוא הראשון שנפתח במסגרת הרכישה של שופרסל. הסניף משתרע על שטח של כ 1,200 מ"ר. מי שניצלו את ההשקה לערוך קניות היו יו"ר שופרסל איציק אברכהן ומנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן.

שיא הרגש.

עמותת גדולים מהחיים ציינה 23 שנות פעילות ותמיכה בילדים חולי סרטן ובבני משפחותיהם. ערב הגאלה השנתי והמרגש נערך בנוכחות של כ 1,000 אורחים. במסגרת אירוע הגאלה, שנערך באודיטוריו­ם על שם סמולרש באוניברסיט­ת תל אביב, נאספו תרומות בסך של כ 1.5 מיליון שקלים עבור קרן הבריאות של העמותה. הערב נערך בהנחיית צביקה הדר, ועל המופע המרכזי הופקד חנן בן ארי, שהופיע עם מיטב שיריו לצד ילדי העמותה.

שמחה מדברית.

סלקום עסקים אירחה את לקוחותיה המובילים בחגיגה מדברית בת יומיים. בכנס, שנערך במלון קדמא, השתתפו כ 100 מנהלים בכירים ממגוון הגופים המובילים במשק, בהובלת מנכ"ל סלקום דניאל ספיר וסמנכ"לית הלקוחות העסקיים

סיון שושן לישע. האורחים השתתפו בנהיגת מרוצים, הופעת סטנד אפ, צפייה בחצי גמר ליגת האלופות תחת כיפת השמיים, ועוד. בין הנוכחים היה גם ניר צוק, מייסד חברת פאלו אלטו נטוורקס.

שקית הפתעות.

השקת TLAB Mixology מבית ויסוצקי נערכה בניצוחם של השף רז רהב, שאירח עם מנות מיוחדות, והמיקסולוג גיא גרלניק, שרקח משקאות במוטיב ההשקה. נכחו באירוע: מבעלי ויסוצקי ויושב הראש

שלום זיידלר ורעייתו זיוה, מנכ"ל ויסוצקי

רביב ברוקמאייר, סמנכ"לית יחידות עסקיות ויסוצקי מיכל לוי, מנכ"ל R2M עפר פרת, בעלי "רביבה וסיליה" עמוס אפל, הפרזנטורית אניה בוקשטיין, אופירה אסייג ועוד.

פרסום מהעתיד.

חברת הפרסום והמדיה אייקון ישראל היא הראשונה בישראל המשלבת AI בתהליך הפרסום. אייקון הקימה מחלקת AI לפיתוח ולפיצוח בריפים באמצעות בינה מלאכותית. חברת "הגרעין" היא הלקוחה הראשונה בישראל שתקבל שירות טכנולוגי מתקדם, שעד היום היה בשימוש רק בארה"ב ובחברות בינלאומיות.

הבאנו יוזמה עליכם.

משלחת אפריקנית עם 500 אורחים, וביניהם שרים בכירים מאנגולה, סנגל וחוף השנהב, נחתה בישראל ביוזמת קבוצת מיטרלי. באירוע שנערך במוזיאון הסובלנות בירושלים השתתפו היועץ של נשיא סנגל לביטחון תזונתי השר סריג'ן גואי דיופ, שר האנרגיה והמים של אנגולה ג'ואה בפטיסתה בורגס, בכיר במשרד החוץ בחוף השנהב ד"ר וופלהי מייטה, מייסד ונשיא קבוצת מיטרלי וקרן מנומדין חיים טייב, הנשיא העשירי ראובן )רובי( ריבלין, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מנכ"לי חברות ישראליות הפועלות באפריקה ונוספים.

יש טעם לבוא.

בכירי טיב טעם, בראשות מנכ"ל הקבוצה ובעליה חגי שלום, אירחו השבוע את ראש עיריית קריית אונו ישראל גל ובכירי עירייה נוספים לרגל פתיחת סניף בעיר, שנפתח בהשקעה של כ 3.5 מיליון שקלים. האירוע כלל קוקטייל חגיגי, טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט ודברי פתיחה של שלום, שאמר: "בקרוב ייפתחו סביב קריית אונו עוד שני סניפים חדשים".

אזור התעשייה פינת מומבאי.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, נפגש עם אחת מכוכבות בוליווד הגדולות ביותר בהודו, דיפטי בהאטנגר, באירוע מיוחד שנערך לכבוד המשלחת העסקית בבית הקונסול הישראלי, קובי שושני, במומבאי. בהאטנגר, שמחזיקה מליוני עוקבים ברשתות החברתיות, סיפרה לו שהיא מעריצה גדולה של מדינת ישראל וכבר שנים רוצה להגיע לביקור. בתגובה הזמין אותה ד"ר תומר לבקר בקרוב בארץ, כולל אירוח בבית התאחדות התעשיינים הישראלי, שנושק לחוף הים בתל אביב.

יש מכבי, יש חברים.

250 מנהיגים יהודים מ 30 מדינות הגיעו לקונגרס הכללי של מכבי תנועה עולמית .2023 הקונגרס מתקיים אחת לארבע שנים, כשנה אחרי המכביה. פתיחת הקונגרס תיערך בהשתתפות נשיא הכבוד של מכבי תנועה עולמית יאיר המבורגר, הנשיא ג'ק טרפינס, היו"ר אמיר פלד והנשיא הנכנס מייקל סיגל, לשעבר יו"ר חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית וזוכה עיטור נשיא מדינת ישראל.

ללכם עם.

הפודיאטר הראשי ושותף בחברת ,Upstep פיל וולס מאנגליה, הגיע לישראל להשקת מערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם, על בסיס למידת מכונה, שתייעל ותקצר את זמן התכנון של מדרסים מותאמים אישית בכ .70%

 ?? ?? ערבליך ובייניש
ערבליך ובייניש
 ?? ?? זיידלר, בוקשטיין, רהב ואסייג צילום: רפי דלויה
זיידלר, בוקשטיין, רהב ואסייג צילום: רפי דלויה
 ?? ?? שמשוני, בהאטנגר ותומר צילום: דוברות התאחדות התעשיינים
שמשוני, בהאטנגר ותומר צילום: דוברות התאחדות התעשיינים
 ?? ?? הווארד, פרס, חי שגיב וכהן צילום: יח"צ
הווארד, פרס, חי שגיב וכהן צילום: יח"צ
 ?? ?? הדר, בן ארי, מגן ובכר צילום: הילה אייזינגר
הדר, בן ארי, מגן ובכר צילום: הילה אייזינגר
 ?? ?? דון, שליו, כהן ושלום צילום: רמי זרנגר
דון, שליו, כהן ושלום צילום: רמי זרנגר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel