Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 17.05.2023

- נדב יעקבי מסביב לכדור

גדי

העצמאות האישית חשובה לכם. לעיתים אתם מסתירים את הסיפור האמיתי, רק כדי להכעיס ולהוכיח שאתם לא נותנים דין וחשבון לאיש. אולי אתם משדרים אווירה של חשדנות כלפי אנשים אחרים. נסו לדבר על זה.

דלי

למה לנסות להתקרב למי שלא מעוניין בכך וליצור תסכולים מתמשכים? הדכדוך נפל עליכם כי אתם מציבים לעצמכם מטרות בלתי אפשריות. בדקו לעומק את מידת ההתאמה, ותגלו שלא כל הנוצץ זהב.

דגים

המסרים הלא מילוליים שלכם דורשים שיפור, אתם מעוררים אנטגוניזם. ניתן לתקן בקלות את ההתנגדות שאתם חשים. אתם ניצבים בפני פיתוי גדול - עשו מה שבא לכם, אך זכרו כי לכל דבר יש מחיר.

טלה

בדרך כלל אתם לא הטיפוס המתבכיין, אבל היום זה בדיוק מה שאתם עושים. במקום להתלונן, נסו לא להתערב במעשים של אחרים. הרקיע מעודד אתכם ללמוד כיצד לקבל, ולא רק כיצד להעניק.

שור

היחסים האישיים משתפרים. למדתם לתקשר בצורה ישירה, וזה תורם להרגשה הטובה של כולם. יש פעילות שאתם רוצים להשתלב בה, אך התקציב לא מאפשר. מצאו פתרונות מעשיים.

תאומים

אתם נותנים סיכוי לאנשים שלא מגיע להם. אם אחד מהצדדים לא מקיים את החוקים הבלתי כתובים, כדאי לשקול את מהות הקשר. היכנעו למאוויי הלב, והעדיפו אותם על פני שיקולים חומריים או מעשיים.

סרטן

יש הבדל גדול בין הדרך שבה אתם תופסים את עצמכם לבין הצורה שבה רואים אתכם אחרים. אתם רודפים אחרי האהבה והיא בורחת. כדאי להרפות. כרגע לא ברור אם מושא ההערצה שלכם מצדיק את המאמץ.

אריה

מישהו נבוך מאוד לאחר שהתנהגותכם מפתיעה אותו. הסבירו את עצמכם. בזמן האחרון די סיבכתם את עצמכם, והפתרון לא פשוט. עליכם להחליט אם להמשיך לרקוד על שתי חתונות, או לא לרקוד בכלל.

בתולה

אתם מתביישים להודות שיש לכם בעיה שדורשת טיפול. יהיה מסובך להתמודד לבד עם העניין, ורצוי להיעזר בחברים קרובים. הפסיקו להעביר על עצמכם ביקורת ולמדו לפרגן לעצמכם. אחר כך פעלו.

מאזניים

אתם לא טיפוסים הרפתקנים, אבל במיוחד היום עליכם להיזהר לא לקחת סיכונים מיותרים, כדי לא לאבד משהו יקר ערך. הבלבול גולש בעיקר לתחום העבודה. זה לא יום להתחיל משימות חדשות.

עקרב

תחום הקריירה מתחזק. אתם זוכים למחמאות ולהצעות. אל תתחייבו לדבר לפני שתבדקו לעומק מה מצפים מכם. התבטאות לא מחושבת עלולה לגרום לנזקים. הרשו לעצמכם להתפנק. אתם זקוקים לחום.

קשת

אתם יודעים מה טוב לכם. לעיתים ביכולתכם לדעת מה צפוי לקרות מראש. נצלו זאת בזמן המתאים. אם רצונכם לזכות באהבה, צאו וחפשו אותה. הגורל לא צריך לעשות למענכם את מה שאתם לא עושים.

קווין דה בריינה הוא כבר מזמן לא הילד שהעריץ את אליניב ברדה ורק חלם לשתף איתו פעולה במדי גנק. דה בריינה יהיה בן 32 בעוד חודש וחצי, ובפעם הבאה שילבש את מדי נבח רת בלגיה הוא יחגוג 100 הופעות בינלאומיות. כולם מסכימים שמ דובר באחד הקשרים הטובים בעולם בעשור האחרון, אבל יחד עם זאת הקריירה שלו מלווה בתחושה של החמצה מסוימת.

נכון, הוא זכה ב 16 תארים בק ריירה, החל מהגביע הבלגי עם גנק ב ,2009 המשך בגביע הגרמני עם

וולפסבורג ב 2015 וכלה בארבע אליפויות עם מנצ'סטר סיטי. וע דיין, התחושה היא שהוא יכול וצריך היה להגיע גבוה יותר. גם עם נבחרת בלגיה וגם עם מנצ'סטר סיטי. "דור הזהב" של בלגיה היה אמור לכבוש את העולם. יחד עם אדן הזאר וטיבו

קורטואה )שהחל איתו את הקריירה בגנק( הם הגיעו לחצי גמר המונדיאל ב ,2018 אבל לא מעבר לכך. החלו מות על זכייה בתואר התנפצו סופית במונדיאל בקטאר, כשבלגיה הודחה כבר בשלב הבתים.

דה בריינה סומן ככישרון יוצא דופן מגיל צעיר, ואחרי שהוכתר ככדורגלן העונה בבונדסליגה ב 2015 מנצ'סטר סיטי רכשה אותו ב 54 מיליון יורו. מאז הוא שם, כבר שמונה שנים. הרבה בזכותו סיטי הפכה לקבוצה הטובה ביותר באנגליה. אבל עם כל הכבוד לאליפויות ולגביעים, המטרה הגדולה היתה ונשארה ליגת האלופות.

בעונה הראשונה שלו בסיטי, עם המאמן הצ'יליאני מנואל פלגריני, הוא הגיע לחצי גמר הצ'מפיונס ליג, אבל המשוכה של ריאל מדריד היתה גבוהה מדי, למרות שכריסטיאנו רונלדו הפצוע לא שותף במשחק הראשון שהסתיים ב .0:0 ריאל ניצחה בגומלין, העפי לה לגמר וזכתה בתואר. ואז הגיע פפ גווארדיולה לסיטי, שראה בבלגי הג'ינג'י את זה שיהיה עבורו הצ'אבי

והאינייסטה גם יחד. זה עבד מצוין בליגה ובגביעים השונים, אבל פחות בליגת האלופות.

"הכי חכם שראיתי"

לפני שנתיים סיטי העפילה סוף סוף לגמר, אבל עבור דה בריינה זה היה סיוט. בדקה ה 60 נכנס בו בחוזקה אנ טוניו רודיגר, הבלם הגרמני של צ'לסי, שגרם לו לשבר בארובת העין. קווין ירד בדמ עות מהמגרש. צ'לסי ניצחה 0:1 וזכ תה בגביע. בשנה שעברה שוב נפגשה סיטי עם ריאל בחצי הגמר. היא פתחה את המשחק הראשון אצלה בבית בס ערה, וכבר אחרי 11 דקות הובילה 0:2 הרבה בזכותו של דה בריינה, שהבקיע את הראשון ובישל את השני לגב ריאל ז'סוס.

כישלון בלגיה במונדיאל השפיע עליו באופן דרמטי בעיקר מנטלית. פפ הבין זאת ונתן לו את הזמן להתאושש, למלא מחדש את המצברים. בחודשיים האחרונים דה בריינה חזר להיות השחקן הכי משפיע על המשחק של סיטי

איך זה נגמר כולם זוכרים: רודריגו כבש פעמיים בדקות הסיום של הגו מלין בברנבאו, כפה הארכה, וקארים בנזמה כבש כדי להנחיל לסיטי עוד הפסד כואב. וכעת זו הפעם השלי שית שסיטי פוגשת את ריאל בחצי הגמר. דה בריינה הוא השריד האחרון שנשאר מסיטי שהפסידה לבלאנקוס ב .2016 והוא נחוש שהפעם זה יס תיים אחרת – עם עלייה לגמר ועם זכייה ראשונה שלו ושל הסיטיזנס בליגת האלופות.

בשבוע שעבר כולם במדריד דיב רו על ארלינג הולאנד, שאמור היה לעשות את ההבדל עבור סיטי. אבל לנורבגי היה משחק שקט ודי מאכזב. אבל כשהולאנד לא מגיע, דה בריינה מפציע. זה קרה בברנבאו בדיוק כמו במשחק העונה מול ארסנל, כשהבלגי הבקיע פעמיים בניצחון .1:4

העונה הזו היתה מאתגרת במיוחד עבור דה בריינה. הכישלון של בל גיה במונדיאל השפיע עליו באופן דרמטי, בעיקר מבחינה מנטלית. פפ הבין זאת ונתן לו את הזמן להתאושש, למלא מחדש את המצברים. וזה עבד. בחודשיים האחרונים דה בריינה חזר להיות השחקן הכי משפיע על המשחק של סיטי. הוא המבשל הטוב בפרמייר ליג - והוא גם זה שהבקיע את שער השוויון בברנבאו.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? חוגג מול ריאל בשבוע שעבר
חוגג מול ריאל בשבוע שעבר
 ?? ??
 ?? ?? צילומים: אי.פי.אי, אי.אף.פי
צילומים: אי.פי.אי, אי.אף.פי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel