Israel Hayom

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 25.05.2023-19.05.2023

-

שור 21 באפריל - 20 במאי

שבוע שבו תעסקו בעבודה מאחורי הקלעים. מומלץ לשמור על ערנות גם מפני אלה שאתם בוטחים בהם, מישהו עלול להתגלות כאדם צבוע. ביקורת עצמית תועיל, אבל הימנעו מ"קיטורים". בשישי נטייה שלכם להתרחק תשפיע על קבלת החלטות. שמרו על סגנון מכובד כשאתם מגיבים או מבטאים דעה. בשבת ובראשון משהו בלתי צפוי ידרוש מכם לחרוג מה תקציב. בשני ובשלישי היזהרו מתכנון גרנדיוזי, ואל תיקחו על עצמכם מטלות מעבר ליכולתכם. הציבו גבולות ועשו את המיטב במישור שאתם מיומנים בו. ברביעי ובחמישי תציגו יוזמה עצמאית, ובערב החג תחגגו עם המשפחה בבית.

תאומים 21 במאי - 21 ביוני

הפער בין הציפיות למציאות ישפיע על התנהלותכם בנושא שיתופי פעולה. מומלץ לבנות מראש תוכנית מסודרת ולהתקדם רק על פיה. תאמינו בע צמכם. בשישי לא יהיה פתרון מיידי לבעיה שתצוץ, ותצטרכו להמתין כמה ימים בסבלנות, לא יהיה מקום לטעויות. בשבת ובראשון תבחרו לבטא את עצמכם במסרים שישלבו שנינות, אף שלא בטוח שכל אחד יבין אתכם. מצאו דרך לפתור בעיות שיתעוררו בין בני המשפחה במהלך השבת. בשני ובשלישי צפויים מפגשים עם אנשים בעלי אינטרס כלכלי שלא תמיד תואם לשלכם. אל תהססו להציב גבולות, תוך שמירה על פתיחות. ברביעי ובחמישי תצאו לטייל ולהתאוורר במהלך החג.

סרטן 22 ביוני - 22 ביולי

שמרו על פתיחות, אבל היו גם זהירים, בעיקר בהיכרויות חדשות. אנשים ירצו בקרבתכם בזכות הידע המקצועי שלכם במתן עצות. בשישי פנו זמן למפגשים חברתיים, אבל עשו זאת במחשבה. תמצאו דרך להוכיח את עצמכם, אולי גם לקבל "מחיאות כפיים". בשבת ובראשון תהיו ממוקדים בעבודה. שימו לב לפרטים. בשני ובשלישי תנסו לברר דברים בתוך מערכות יחסים אישיות או עם קולגות בעבודה, ותמצאו דרך להגיע לשיתופי פעולה. ברביעי ובחמישי תתמודדו עם סיטואציות רגשיות ותרגישו חשופים ופגועים יותר. תגיבו לפעמים גם בכעס. שחררו לקראת החג, ותחושו מייד הקלה.

אריה 23 ביולי - 22 באוגוסט

תקבלו פרויקט שיוכל לעזור למוניטין שלכם, אבל יהיה עליכם לקבל הח לטות משמעותיות לצד עזרה מהקולגות. תצטרכו לדעת שיש לכם גיבוי גם מהממונים עליכם וגם מצד בני המשפחה. בשישי הספקות שיתעוררו לגבי הסמכות שלכם יהיו רק בראש שלכם. התמיכה בכם קיימת, ודי לחשדנות! בשבת ובראשון תשתתפו במפגשים, חלקם ספונטניים, ותקבלו מחמאות על העשייה שלכם בעת האחרונה. בשני ובשלישי כושר הריכוז שלכם לא יהיה במיטבו. תרגישו שאתם מרחפים או מבולבלים, ולכן תתקשו להיות תכליתיים. נסו לבנות אסטרטגיה מקצועית חדשה. ברביעי ובחמישי תציגו עמדה ותשכנעו. בחמישי המעו רבות עם בן/ת הזוג תביא להבנות חדשות שיעזרו לרענן את מערכת היחסים שלכם.

בתולה 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

תתמודדו עם בעיה שאין לה פתרון מיידי. נסו לשחרר ולתת למציאות להנחות אתכם, ותופתעו במבחן התוצאה. בשישי תבחרו להיכנס לעשייה ולבצע תוכנית שהיתה במגירה. השתדלו להיות ממוקדים - היום קצר. בשבת ובראשון תקדישו זמן לבית ולמשפחה. בראשון תוכיחו את סמכותכם, ובמקום העבודה יחזקו אתכם על פועלכם. בשני ובשלישי ייתכנו מפגשים חברתיים מעניינים, אבל תציבו גבולות כדי למנוע מעורבות שלא מתאימה לכם. נוח לכם לא להיות מחויבים לאיש. ברביעי ובחמישי תשהו בעבודה מעבר לרגיל עקב מטלות שאינן סובלות דיחוי. אם תשמרו על הסדר, תסיימו בזמן ותצאו בהנאה לסוף השבוע הארוך.

מאזניים 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

תבחרו לערוך חשבון נפש ותהיו זקוקים לשקט כדי לסדר את המחש בות שלכם. בשישי תבחנו את ההוצאות וגם אם תצאו לרכוש משהו, לא תהיו מרוצים ממנו במבחן התוצאה. בשבת ובראשון צפויים מפ גשים, בעיקר עם אנשי מקצוע. נצלו את ההזדמנות כדי להתבונן על המציאות בדרך חדשה. בשני ובשלישי תחשבו על רעיון ייעודי, אך זכרו שאין אלה ימים לעשייה תכליתית מאחר שתתקשו לפתור בעיות שיצוצו, למרות הסמכות שלכם. ברביעי ובחמישי אף על פי שתשתתפו במפגשים עם אנשים שאתם בו טחים בהם, תרגישו צורך גם להתבודד. שמרו על חלון זמן פתוח למפגש בחג.

עקרב 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

השליטה חשובה לכם, ולא תאפשרו לאיש לכוון אתכם למקום שאינכם רוצים להיות בו. התקופה מאתגרת ודורשת סבלנות רבה. בלו עם הק בוצה החברתית שאתם מבלים איתה בדרך כלל. בשישי הרגישות של בן/ת הזוג תהיה גבוהה, שמרו על אוזן קשבת ועל סבלנות. בשבת ובראשון תיתכן רכישה חיונית )מכונת כביסה? מקרר?(. נסו להיות שקולים בהתחייבויו­ת חדשות ולבדוק אם אתם יכולים לעמוד בתשלומים. בשני ובשלישי הניידות שלכם תהיה גבוהה, אבל אתם עלולים להתפזר. ברביעי ובחמישי המוניטין שלכם יעמוד למבחן, אבל כבר הוכחתם את עצמכם. בערב חג תצאו לסוף שבוע ארוך.

קשת 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

אחרי התלבטויות רבות תחליטו לנצל הזדמנות ולהתנתק ממציאות שאינכם רוצים להיות בה. הבעיה: יתעורר פער בין הרצון לבין המימוש. המתינו בסבלנות. בשישי תתנסו במשהו שונה, חשוב שתתמקדו במטרה ותוכיחו לעצמכם שהכל אפשרי. בשבת ובראשון תהיו ישירים מאוד. שימו לב: אתם עלולים להגיד דברים שיחזרו אליכם כמו בומרנג. התחשבו בבן/ת הזוג וזכרו: מילה שיוצאת מהפה - לא ניתן להשיב. בשני ובשלישי תפעלו לפתור בעיה כלכלית כדי לבצע רכישה. אל תמהרו, מאחר שתתבלבלו במספרים. ברביעי ובחמישי תצאו לטייל, ואולי תצרפו אליכם חברים ובני משפחה בסוף השבוע הארוך של החג.

גדי 22 בדצמבר - 20 בינואר

תקבלו הזדמנות שתאפשר לכם התפתחות מבחינה כלכלית. שמרו על פתיחות כי הנתונים שתקבלו יהיו מורכבים, אבל במבחן הזמן ההצלחה תגיע. בשישי פעילות חברתית תביא חוויות אישיות. תציבו גבולות כי תהיו זקוקים גם לפרטיות. בשבת ובראשון צפויות חוויות שישלבו תחומים מקצועיים וחברתיים. לא כל דבר יהיה מבחירה אישית. בשני ובשלישי תצאו לפעילות יוצאת דופן - התנסות חדשה ומאתגרת. הפתיחות שלכם תעזור לכם להשתחרר ממצבים שקיבעו אתכם. ברביעי ובחמישי תבחרו להתרחק מה קרובים אליכם כדי למנוע אי הבנות. בערב החג בני משפחה יצפו לנוכחות שלכם.

דלי 21 בינואר - 18 בפברואר

תמצאו זמן לשמור על המסגרת המשפחתית, בעיקר לקראת החג. אולי גם לתכנן את הטיול הבא, או תוכניות אחרות הקשורות לבית ולמשפחה. בכל מקרה, נסו לא להגזים. בשישי תידרשו להפעיל את שיקול הדעת שלכם, בעיקר כלפי אחד מבני המשפחה שיהיה זקוק לעזרה. העדיפו להישאר בבית. בשבת ובראשון תחפשו דרך לשמור על הפרטיות, אבל אל תוותרו גם על מפגש עם חברים. שלבו גם וגם, בעיקר במהלך השבת. בשני ובשלישי יכולת התמרון שלכם תעזור לכם לצאת ממצבים, בעיקר כאלה שעוררו לאחרונה חיכוכים בעבודה. בכל הקשור לתפקיד שלכם, תקבלו אחריות ותוכיחו את עצמכם. ברביעי ובחמישי מפגשים יביאו לקרבה ואולי גם לזוגיות לא רשמית.

דגים 19 בפברואר - 20 במארס

תמשיכו במסלול שבחרתם, מודעים לאחריות שקיבלתם. מידע מגוון יעזור לכם לתכנן תוכניות, ובהן גם טיול בארץ או בחו"ל. בשישי יהיה נחמד לצאת לשמוע הרצאה או סתם לנשום אוויר צח. בשבת ובראשון אתם עלולים להרגיש שאיבדתם שליטה. שחררו ובחנו מחדש את המצב, רק כך יחזרו אליכם תחושת השייכות והתמיכה מהסובבים אתכם. שני ושלישי יהיו ימים טו בים מבחינה חברתית. ייתכן שתפגשו מישהו שהזיכרונות לגביו לא חיוביים, עדיף שתתרחקו ממנו. ברביעי ובחמישי, למרות הכוונות הטובות, לא תוכלו לעזור לבן מש פחה כיוון שתהיו עייפים. בחמישי, ערב החג, תיהנו מארוחה עם חברים או בני המשפחה.

טלה 21 במארס - 20 באפריל

ייתכן שתאבדו שליטה ותיקלעו להוצאות פזיזות. חוסר סבלנות יגרום לכם להרחיק מעליכם אנשים, אין ספק שתהיו זקוקים לפרטיות. בשישי ההיבט הכספי יעסיק אתכם, עם הוצאות שכדאי להגדיר מראש. אל תצאו לקניות אימפולסיבי­ות שתצטערו עליהן. בשבת ובראשון תטפלו בכל מה שידרוש סדר וארגון מחדש. בראשון תגלגלו רעיונות חדשים בעבודה, במטרה להתקדם בפרויקטים חדשים. השתדלו לתכנן את לוח הזמנים בלי לחרוג מהתו כניות המקוריות. בשני ובשלישי תישארו לעבוד מהבית, לבד, כדי לשמור על שקט נפשי. ברביעי ובחמישי מערכת הביטוי העצמי תהיה במיטבה, ותכינו תוכניות לחג.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel