Israel Hayom

מחלקת עסקים

- היאלי יעקבי הנדלסמן

שומרים על התקן.

מכון התקנים ציין 100 שנים להקמתו באירוע חגיגי בתיאטרון הבימה. במהלך האירוע נערך טקס הענקת הפרס הלאומי לאיכות ולמצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל. בתמונה: יו"ר המכון אמיר שני ומנכ"ל המכון ד"ר גלעד גולוב, יחד עם שר הכלכלה ניר ברקת. לאחר הטקס צפו האורחים במחזמר "מאמה מיה", המבוסס על שירי להקת אבבא. מנהלים משברים.

הראל ויזל, עפרה שטראוס וחילי טרופר היו בין האורחים הרבים שחגגו עם איתי בן חורין וטל אלכסנדרובי­ץ' במרכז רבין את השקת הספר "ניהול משברים", שכתב עו"ד איתי בן חורין. באירוע צוין גם יום הולדת 15 לחברת האסטרטגיה והתקשורת "בן חורין אלכסנדרובי­ץ'". במהלכו התקיים פאנל בנושא ניהול משברים, שאותו הנחתה טל

אלכסנדרובי­ץ', והשתתפו בו הראל ויזל, המנכ"ל והבעלים של קבוצת פוקס, ח"כ חילי טרופר )המחנה הממלכתי( ויעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי. גיוון תרבותי בדלתא.

אייזיק

דבח, מנכ"ל ובעלים של דלתא גליל, והנהלת דלתא ציינו השבוע את היום העולמי לגיוון תרבותי בטקס העובדים הוותיקים והמצטיינים, מסורת הקיימת בדלתא שנים רבות. הטקס כולו, שכותרתו "קשת של צבעים", נערך בנושא הגיוון, האופייני, לפי החברה, לדלתא בארץ ובעולם. בברכתו בטקס ציין דבח את חשיבות ההון האנושי בצמיחתה של חברת דלתא, את היתרון לגייס כוח אדם מגוון, ואת החשיבות והיתרון של שילוב נשים בתפקידי מפתח וניהול בארגון.

קניון עופר רמת אביב מתחדש. בכירי מליסרון - ובראשם יו"ר הקבוצה ליאורה עופר, מנכ"ל מליסרון אופיר שריד ומנכ"ל קניוני עופר עומר אוגולניק - חגגו את ההשקה המחודשת של קניון עופר רמת אביב, לאחר שנערכו עבודות שיפוץ להשבחה ולשדרוג הקניון, בהשקעה כוללת של 40 מיליון שקלים. ההשקה כוללת פתיחת ארבע חנויות חדשות של המותגים הבינלאומיי­ם: זארה, מנגו, אלו יוגה ולולו למון. בין האורחים שהגיעו: ג'ואי שוובל, בעלי זארה ישראל; דויד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב; רו"ח שלמה זוהר; אירית

רוסזנסקי, מנכל"ית זארה ישראל, ומכובדים רבים נוספים.

מאירלנד באהבה

. ז'ק בר, יו"ר הדירקטוריו­ן חברת טמפו, ודניאל בר, מנכ"ל חברת טמפו, השיקו לראשונה בישראל את ‪Redbreast 12‬ - מדובר בוויסקי "סינגל פוט סטיל" אירי, המעוטר בפרסים מרחבי העולם, תחת הקטגוריה "סינגל פוט סטיל". בין השאר, כיבדו בנוכחותם את האירוע: שגריר אירלנד בישראל, קייל אוסליבן, ורעייתו קרול אוסליבן; וסגן שגריר אירלנד בישראל,

דיוויד הניגן. היין של סרקוזי.

חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת ג'ורג' חינאווי, השיקה לראשונה את יין הפרימיום הצרפתי רוזבלוד, מבית שאטו ד'אוסטובלון, שעם בעליו נמנים הזוג קרלה ברוני וניקולא סרקוזי. למסעדת "ניהון נו בה" של

משה שגב הגיעו אנשי תקשורת, אנשי עסקים ומשפיענים. השקה מטפחת.

מותג טיפוח הפנים ELEMIS הגיע מלונדון לישראל. לרגל השקת המותג בארץ מתקיים שיתוף פעולה בין אלמיס לכוהנת הביוטי הבינלאומית

מימי לוזון. ההשקה נערכה בתל אביב בהשתתפות המדריכה הבינלאומית של המותג, נטלי סמית, מימי לוזון והנהלת אלפא קוסמטיקה, משווקת המותג בארץ. הילד של כולנו.

שחקן ה NBA ופרזנטור תלמה, דני אבדיה, הגיע למתנ"ס אבן יהודה במסגרת פעילות "משפחות של אלופים" שמקיימת החברה למתנ"סים בשיתוף חברת תלמה. אבדיה, שנחת בישראל לביקור מולדת, הגיע לאירוע באבן יהודה, שם פגש מאות ילדים וילדות שבאו לראות אותו ולקבל השראה וטיפים מהאלוף הישראלי.

אמבולנס קהילתי בסביון. תושבי סביון, אנשי עסקים, בכירי משק, ראש מועצת סביון מוטי לנדאו ובכירי המועצה הגיעו ביום ראשון האחרון לאירוע חגיגי בביתו של איש העסקים רוני אינסאנז ורעייתו אזיטה, מבעלי רשת סקופ, לחניכת אמבולנס קהילתי למען תושבי סביון. האירוע נערך בשיתוף הרב אברהם אלימלך פירר ובית חב"ד סביון, שפעלו יחד להביא אמבולנס חדשני מאירופה ובו ציוד רפואי חדיש במיוחד. האמבולנס נתרם על ידי איש עסקים בכיר מתחום הנדל"ן, שביקש להישאר בעילום שם. הגיעו לאירוע: איש העסקים מוטי בן משה, הרב יעקב גלויברמן ועוד. 50 שנה למולטילוק.

כ 100 מנהלים של נציגות של חברת מולטילוק מרחבי העולם הגיעו לישראל לחגיגת 50 שנה להיווסדה של החברה. נכחו באירוע: אברהם בחרי, מייסד החברה, וד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים. השקה אמנותית.

גלריית ,Sheetrit&Wolf בבעלות אשת העסקים רות שטרית ואיש העסקים והאספן יונתן וולף אברמציק, אירחו בשבוע שעבר את האמן הבינלאומי יוסף בובקר, שהגיע ארצה במיוחד מצרפת לשוחח על תערוכתו עם אספני אמנות מובילים. ביום רביעי בערב התקיימה ארוחת שף אינטימית לאספנים מובילים בביתו של יונתן וולף אברמציק בנווה צדק, ולאחריה נערכו סיור אישי ושיחה עם האמן, שאף הדגים בפני הנוכחים את אופן עבודתו. בין הנוכחים: ליאור רז, השר לשעבר מאיר כהן )בעלה של רות שטרית(, השרה לשעבר אורנה ברביבאי ויוסי ודניאלה ביילין.

בין האוכל לאדם

המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון חגגו בקוקטייל חגיגי את פתיחת התערוכה "אוכל "FOOD - על מערכת היחסים בין עיצוב, אוכל ואדם. דני וייס, מנכ"ל המדיטק והמוזיאון, אירח מאות מקהילת הקולינריה והעיצוב. בין החוגגים: מיה דבש, האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב חולון, השף חיים כהן, רותם ליברזון, יערה קידר ועוד. שכנים ממרוקו.

הראיס עבד אל מאלק בוטיין, נשיא התאחדות האמנות של מרוקו ונציגו של המלך, הגיע לביקור מיוחד השבוע בתערוכת "דיאלנא" שנערך בחדרה, שם פגש את ח"כ ארז מלול, יו"ר השדולה של יהדות מרוקו בכנסת. לאחר שיחה קצרה ביניהם )במרוקאית שוטפת( גילו השניים שההורים שלהם היו שכנים בעיר מקנס שבמרוקו. ביטוח לפרילנסרים.

AIG משיקה לראשונה בישראל פלטפורמה דיגיטלית וחדשנית לפרילנסרים ולבעלי עסקים קטנים. היא מאפשרת לבצע התאמה אישית לפוליסה, ובכך לחסוך בעלויות.

הוקרה לסוזן ולהנרי סמואלי

השבוע התקיים ערב הוקרה לזוג סוזן והנרי סמואלי, שתרמו 120 מיליון שקלים להקמת "מכון סמואלי למחקר וחדשנות בסרטן" בביה"ח בילינסון. במהלך הערב המיוחד הוענק לד"ר הנרי סמואלי ולד"ר סוזן סמואלי אות הוקרה על פועלם להקמתו של המכון, ולעיצוב עתיד רפואת הסרטן במרכז דוידוף שבבילינסון.

הייטק ב"קלרו".

חברת ולנס סמיקונדקטו­ר ערכה השבוע את האירוע השנתי שלה במסעדת "קלרו" בתל אביב. מולי אדן, סגן נשיא אינטל העולמית לשעבר, היה הדובר המרכזי באירוע.

 ?? ?? אייזיק דבח, מונדר מואיס – טכנולוג בדים ראשי שציין 30 שנות עבודה בדלתא, וגיל שמעון, נשיא חטיבת GUM
אייזיק דבח, מונדר מואיס – טכנולוג בדים ראשי שציין 30 שנות עבודה בדלתא, וגיל שמעון, נשיא חטיבת GUM
 ?? ?? הילה צימרמן, מנהלת שיווק תלמה, ודני אבדיה
צילום: ‪Adpure Media‬
הילה צימרמן, מנהלת שיווק תלמה, ודני אבדיה צילום: ‪Adpure Media‬
 ?? ?? איתי בן חורין, עפרה שטראוס וטל אלכסנדרובי­ץ'
איתי בן חורין, עפרה שטראוס וטל אלכסנדרובי­ץ'
 ?? ?? מימין לשמאל: ז'ק בר, יו"ר הדירקטוריו­ן חברת טמפו, קייל אוסליבן, שגריר אירלנד בישראל, ודניאל בר, מנכ"ל חברת טמפו
מימין לשמאל: ז'ק בר, יו"ר הדירקטוריו­ן חברת טמפו, קייל אוסליבן, שגריר אירלנד בישראל, ודניאל בר, מנכ"ל חברת טמפו
 ?? ?? סוזן והנרי סמואלי )במרכז( בטקס
סוזן והנרי סמואלי )במרכז( בטקס
 ?? ?? יו"ר המכון אמיר שני ומנכ"ל המכון ד"ר גלעד גולוב יחד עם שר הכלכלה ניר ברקת צילום: שי שבירו
יו"ר המכון אמיר שני ומנכ"ל המכון ד"ר גלעד גולוב יחד עם שר הכלכלה ניר ברקת צילום: שי שבירו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel