Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 28.05.2023

-

גדי

הצורך להתארגן מחדש מכתיב לכם צעדים לפעולה. עליכם להתחשב בהכנסות שלכם, ולא להתפרע רק כי ממש בא לכם להראות לכולם שאתם מסתדרים נהדר. זה עלול לעלות לכם ביוקר בעתיד.

דלי

אתם מחטטים בנבכי העבר ודנים בעניינים השייכים להיסטוריה. פגישה עם אנשי עסקים תציף נושא כלכלי מעניין. הגיע הזמן שתבינו שהעיקר זה המימוש. הקריירה שלכם נמצאת בנקודת תפנית. היזהרו מניסיונות שכנוע.

דגים

אתם נוטים להתנהגות הרפתקנית. תחושות וקולות סותרים גורמים לכם להתלבטות פנימית. בני משפחה ינסו להשפיע עליכם בכיוון של בילוי משותף, אך אתם מסרבים בכל תוקף. בדקו את הדברים לעומק.

טלה

האווירה הכללית מעצבנת, ואתם מרגישים מבודדים ומוגבלים באפשרויות הפעולה. התחושה יכולה להיעלם כפי שהגיעה אם תיקחו את כל מה שקורה בפרופורציו­ת הראויות ולא תעשו עניין.

שור

יש מי שכועס עליכם, כי הפנקסנות שלכם גורמת לכם לבזבז זמן יקר על ויכוחים. לקראת אמצע היום תוכלו להתפנות לרומנטיקה. אתם נמצאים בתקופה נפלאה בכל ענייני השותפויות, כולל הנישואים.

תאומים

אתם מחליטים להפסיק פרויקט שגורם לכם לטרחה. במקום להתפתל, כדאי לנקוט גישה ישירה. תגלו שזאת הדרך הפשוטה ביותר לצאת מהפלונטר, ושאף אחד גם לא יכעס עליכם יותר מדי.

סרטן

יום המאופיין במגמות סותרות: מצד אחד נראה לכם שהתקדמתם, ומהצד השני יש דברים שלא השתנו. החשיבות העליונה היא בנושא התעסוקה, כדי להשיג עצמאות כלכלית. התמקדו במה שדחוף.

אריה

הקריירה מדשדשת וההוצאות גדלות - לא פלא שאתם מדוכדכים, אבל יש לכם יכולת התאוששות מדהימה. שיחת טלפון שציפיתם לה תגיע בעיתוי מושלם. תנו לאהבה לנצח. צפויה פגישה עם דמות מהעבר.

בתולה

אנשים בעלי השפעה מתלהבים מהיכולות שלכם, ויש מצב לקידום או לתוספת שכר. תחושת הכוח וההתעצמות הפנימית תקדם אתכם למקום טוב יותר. אדם חכם יעניק לכם עצה חכמה.

מאזניים

ממש בא לכם להתאהב, אבל קופידון מתעתע. קשר מחייב כלשהו מפחיד ומושך אתכם בו בזמן. צפויים פיתויים פיקנטיים, וגם פרשיות רגשיות שאין לתת להן גילוי פומבי.

עקרב

אל תפספסו הזדמנות לנסיעה למקום חדש. צפויה הצעה כלכלית מעניינת. אם אתם מחליטים ללכת על זה, תצטרכו להתאמץ במיוחד. צפויות התנסויות וחוויות מרטיטות. עליכם להשתחרר מהעכבות.

קשת

אדם שנוי במחלוקת פונה אליכם בהצעה רומנטית. זה מחמיא לכם, אך לא נראה כי ייצא מזה משהו טוב. אל תיכנעו ללחץ, במיוחד כשהמניעים הנסתרים של הצד השני לא ברורים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel