Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 29.05.2023

-

גדי

אין לכם הרבה זמן פנוי, אז אתם מתלהבים מהאפשרות של מנוחה. בן משפחה שרוצה לדבר איתכם נתקל באטימות, כי אתם עסוקים בעצמכם יותר מדי. לא יזיק לכם ללמוד להקשיב לאחרים. צפוי רווח כספי מפתיע.

דלי

צפוי עימות עם בני הזוג. לא קרה שום דבר, אתם פשוט מחפשים בכוח סיבה לריב. אתם מוציאים את התסכולים המצטברים במקום הלא נכון. חלום טוב יתגשם, ובקרוב תצטרפו למיזם מוצלח.

דגים

אתם מתקשים למצוא שקט, ודרושה לכם מנוחה בגלל המתח המצטבר. בזוגיות הגעתם למצב יציב ומרגיע. מישהו בעבודה מחמיא לכם, ואתם מצפים להעלאה. אל תחששו לבטא את עמדתכם בעניין.

טלה

אתם מתעוררים עם תחושה של ניצחון, וכל היום מתנהל בהלימה לכך. היכולות שלכם מגיעות לידי ביטוי במלוא העוצמה. נצלו את היום ליציאה, לשיפור המצב החברתי או לבילוי עם בני הזוג.

שור

אל תילחמו במציאות, תנו לאירועים לזרום. ככל שתנסו ללכת לפי תוכנית - תתפלאו כמה הדברים לא מסתדרים. השקיעו בעניין משפחתי שעולה לפני השטח. זיכרונות העבר מפריעים לכם - סגרו חשבונות.

תאומים

מי שעובדים על תהליכי שחרור בתחום הזוגי יגלו כמה ההשפעה הסביבתית חזקה. במשפחה מפרגנים ליכולות שלכם. צפויה התגשמות משאלות, אתם רק צריכים לפתוח את הדלת למזל שדופק בה.

סרטן

הקדישו את היום לעניינים פרטיים, ורק זמן קצר לפגישות. סיימו בנימוס מצב לא מתאים. אינכם רוצים לפגוע באף אחד, אך גם לא בעצמכם. הזמן שלכם יקר, ומוטב לחזור הביתה מאשר לבלות ערב משעמם.

אריה

אתם מוציאים אירועים מפרופורציה. כוונתכם חיובית, אך אתם מסתבכים. בן מזל מאזניים יוכל להוציא אתכם מהפלונטר. פריצת דרך תהיה אפשרית רק אם תיפטרו מתחושות שליליות שמפריעות לכם לתפקד.

בתולה

רכישה גדולה גורמת לכם לסיפוק. עליכם להימנע מלחבל בקשרים עם בני מזלות המים )סרטן, עקרב ודגים(. אדם קרוב רומז שיש לו תחושות קשות לגבי אדם שלישי. סמכו על האינטואיצי­ה שלו.

מאזניים

הזדהות רגשית עם הקרובים לכם משבשת את הראייה החדה שלכם, הדרושה לעניינים עסקיים. זה חיוני לעשות הפרדה. זה הזמן לתת לעצמכם את מה שמעולם לא נתתם, וללכת עם עצמכם עד הסוף.

עקרב

אם קשה לכם להשיג בזוגיות את מה שאתם שואפים לו - תנמיכו ציפיות, ואז תצליחו יותר. משבר הוא תמיד הזדמנות לחדש. חדדו את המסר שאתם מנסים להעביר, ופתחו את עצמכם להזדמנויות חדשות.

קשת

ביקור אצל המשפחה יעלה יפה מהצפוי. יש לכם תמיכה מכיוונים שלא ציפיתם להם. בזוגיות יש ירידה במתח, ויש הזדמנות אמיתית להידברות. כדאי לנצל את ההפוגה, ולנסות להגיע להבנה עמוקה עם בני הזוג.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel