Israel Hayom

כאן גרים ...ב

הערב ייכנסו לבית "האח הגדול" דיירי העונה החדשה √ איך הם נבחרו, מה הדרך לעבור את האודישנים, ואילו דברים מומלץ שלא תעשו? √ המלהקת הראשית, שרית בר כהן, עונה על הכל

- ערן סויסה

עשרות אלפי אנשים נרשמו לאודישנים לעונה החדשה של "האח הגדול", אבל רק פחות מ 20 ייכנסו הערב לבית המפורסם בישראל. מי שראתה את כל הפניות, או לפחות את רובן, היא שרית בר כהן, המלהקת הראשית בתוכנית, שמנהלת צוות של 15 מלהקים וסקאוטרים שבמשך חצי שנה עושים הכל כדי שהליהוק - המו טיב החשוב ביותר בעונה - יצליח.

"המלהק צחי אליהו נתן לי את ההזדמנות הראשונה בעונה הראשונה של 'אקס פקטור'", היא מספרת. "ליהקתי את רוז פוסטנס שניצחה בעונה ההיא, ומשם הכל התחיל". כמה נרשמו לעונה? "רק באתר נרשמו עשרות אלפים. חוץ מהם יש את מערכת הליהוק שמגיעה למתמודדים פוטנציאליי­ם דרך כתבות, המלצות ומקומות נוספים. בשום עונה של 'האח הגדול' שעבדתי בה לא ראיתי כמות כזו של נרשמים. עשינו במשך חצי שנה בכל יום אודישנים לכמות מטורפת של אנשים".

כשפוגשים כל כך הרבה אנשים, איך יודעים לזהות את המעניינים?

"כמלהקת ראשית אני עוברת על כל האודישנים, וגם אם מלהקת שעובדת במערכת שלי חושבת שמישהו לא מתאים, אני עדיין אצפה בו ורק אז נחליט אם הוא מתאים או לא. גם אחרי שאני צופה, זה עובר עוד צפייה בישיבת קאסט".

מה תופס אותך?

"בכללי, כל אדם שמפעיל אצלי רגש כלשהו אני בעדו, וזה יכול להיות כל סוג של רגש - חיוך, התרגשות או אפילו עצבים. מבחינתי זה אומר שיש לו פוטנציאל להיות דייר בבית האח הגדול".

אילו טיפים היית נותנת למי שמגיע לאודישן?

"לא לנסות להיות מישהו שאתם לא. הרבה אומרים לי שהם מזכירים דייר או דיירת שכבר היו בעונה אחרת, וזו טעות. אנחנו מנסים לחדש ולא למחזר.

"דבר שני, לא לחשוב שאנחנו מחפשים סיפורים קורעי לב. זה שבן אדם יישב עם סיפור עצוב לא יעזור לו להתקבל. תנו לנו להכיר אתכם, את האישיות שלכם, ואם יש לכם סיפור אנחנו נגיע אליו. אם פונים באינסטגרם, תפתחו את העמוד. לפעמים אנשים פונים והם והפרופיל שלהם חסומים, ואנחנו לא מצליחים לראות אותם".

מה אתם מחפשים לכניסה השנייה? "אנחנו עוד לא יודעים, כי אנחנו מחכים שהעונה תעלה כדי להבין לאן נושבת הרוח. אחרי שנראה מה קורה בבית, נדע מה אנחנו מחפשים. אנשים חושבים שזו כניסה סגורה מראש וזה לא נכון, ובקרוב יתחילו האודישנים לכניסה השנייה".

הראיון המלא - באתר ובאפליקציה

הוראות המשחק:

על התשובות להיכתב עם כיוון השעון. בכל צלע משותפת של המשושים תופיע אותה האות )ראו דוגמה(.

הגדרות:

.1 מרק תאילנדי ‪.2 ,(3,3)‬ נכה ‪.3 ,(3,3)‬ בירת הנגב ,(3,3) .4 מסולסל שיער, .5 מכוכבי הלכת, .6 רב חובל, .7 בוקסר, .8 מלשן )עגה(, .9 זמרת המלחמות

 ?? ?? "ראינו כמות מטורפת של אנשים". שרית בר כהן
"ראינו כמות מטורפת של אנשים". שרית בר כהן
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel