Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 30.05.2023

-

גדי

מצב הרוח רגשני, ואתם נוטים להגיב בתוקפנות לא מוצדקת. כדי לעזור לעצמכם ולאחרים להתמודד עם מצבים קשים, עליכם לנקוט שיטה אחרת. אל תחששו לבקש עזרה. ידיעות משמחות נמצאות בדרך אליכם.

דלי

יום מתאים לבטא את עצמכם ולומר בדיוק את מה שאתם מרגישים, גם לאנשים שנראים לכם אדישים ולא סימפטיים. האסרטיביות שלכם זקוקה לחיזוק, וזה הזמן לעבוד ולפתח את הרגש ואת המודעות שמגיעה גם לכם.

דגים

אתם לא מצליחים להעמיד את עצמכם בדרגה המתאימה, ומישהו מנצל את המצב. המחיר הרגשי שאתם משלמים גבוה מדי. שתפו אחרים בנושא שמטריד אתכם. צפויים ניצחונות המבוססים על עוצמתכם האישית.

טלה

הגיע הזמן שתקדישו זמן לעצמכם, התרחשויות דחופות גרמו לכם לאבד איזון. אין צורך להרגיש לבד ולקחת על עצמכם את כל ענייני הבית. חלוקת עבודה תגרום לכם להרגיש פחות מוטרדים.

שור

מישהו בוחן את תגובותיכם ואתם מודעים לכך, אז אין טעם לעשות דווקא. סכסוך שאינכם מעורבים בו לא מחייב אתכם לנקוט עמדה, אף שזה מפתה. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לקריירה באור הזרקורים.

תאומים

הזדמנות לפתוח דף חדש בתחום הזוגיות. אתם משקיעים מאמצים חסרי פרופורציה, וזקוקים למעורבות גדולה יותר מהצד השני. הנמכת הציפיות תקל עליכם בטווח הארוך, גם אם בהווה תרגישו מתוסכלים מעט.

סרטן

יש בלבול בנוגע למערכות היחסים שלכם. אתם מרגישים שעשיתם הכל למען הצלחת הקשר, אך אתם שומרים חלק פרטי בחיים לעצמכם. אל תסתירו את מה שלא צריך, אלא אם המידע עלול לפגוע באחרים.

אריה

מאמציכם מושקעים היום בתחום הרומנטי. אתם מתלהבים מהר, אך ההתפתחויות מאכזבות. זה זמן מתאים לבדוק עוד קשרים. מעורבות של בן מזל מאזניים תזרז את העניינים - תזרמו עם זה, ואל תפעילו לחץ.

בתולה

לימודים בתחום חדש מספקים אתכם. הקשר הרומנטי מעיק, אך אתם מתגברים על כך בקלות. יש לכם צורך למתן את התלותיות בקשר. זה יהיה אפשרי אם תמצאו את המילים הנכונות ואת הזמן המתאים.

מאזניים

יש לכם תוכניות, אך חלקן לא יתממשו בגלל אי הבנות. קצר בתקשורת עם מישהו בעבודה יגרום לעוגמת נפש. בדיעבד יתגלה שמדובר בסערה בכוס תה. לתפוסים - בדקו מה קורה מתחת לפני השטח.

עקרב

האינטליגנצ­יה שלכם תסייע לכם לפתור בעיות שנראות מסובכות יותר ממה שהן. מישהו בעבודה מדבר בזכותכם בקרב בעלי השפעה. אתם שקועים בענייני כסף, אך רעיון יצירתי יכול לעזור לכם לצאת מהתסבוכת.

קשת

צפויות התפתחויות חיוביות בעבודה. קשר בעייתי מסתיים, ואתם בטוחים בצדקתכם על אף עוגמת הנפש שבדבר. תחושת התסכול תתחלף מהר מאוד בהרגשה טובה עם כניסתכם למערכת יחסים חדשה.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel