Israel Hayom

החוק הישראלי

היעילות האדירה של רומן סורקין במכבי תל אביב, או היציבות של תומר גינת בצד האדום של העיר ● לקראת חצי הגמר, אבי סגל דירג את הישראלים הטובים בליגת העל ● הצביעו בסקר באתר "ישראל היום"

- אבי סגל

.5 בר טימור הפועל תל אביב

זו היתה עונת שיא בקריירה של בר טימור בן ה 31 מהפועל תל אביב שחזר גם והוביל את נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות העולם.

הגארד הוותיק הוא הגורם המייצב בקו האחורי של האדו מים, בעיקר בשל העובדה ששיפר העונה את הקליעה מעבר לקשת וקפץ מ 32% ל 39% ל 3 לעומת העונה שעברה.

.4 שון דוסון הפועל חולון

שון דוסון עבר בקיץ להפועל חולון מבני הרצליה. זה התחיל לא טוב, אבל הוא השתפר מאוד ובת קופה האחרונה הוא בכושר שיא. אם הבחירה היתה על השבועות האחרו נים בלבד - הוא היה מספר .1

כמו בלא מעט רגעים לאורך הק ריירה שלו, דוסון ידע להתגבר על קשיים, השתלב היטב בקבוצה שז כתה באליפות בעונה שעברה ומו ביל אותה בכושר טוב מאוד לרגעי ההכרעה של העונה.

.3 נמרוד לוי הפועל גליל עליון

נמרוד לוי מהפועל גליל עליון היה השחקן הישראלי המצטיין של העונה שעברה. בקיץ הוא היה על סף מעבר גדול להפועל חולון, אבל בסופו של דבר נשאר בצפון לאחר שנים של תנודות מקבוצה לקבוצה בליגה שלנו.

מלך הסלים והריבאונדי­ם היש ראלי היה העוגן של הקבוצה בעו נה נוספת מוצלחת תחת ברק פלג, ובעונה הבאה שואף לעבור לשחק באירופה.

.2 רומן סורקין מכבי תל אביב

רומן סורקין בעונה יוצאת מן הכלל. הוא מוביל את הליגה במדד הפלוס/ מינוס וכשהוא על הפרקט, מכבי ת"א נמצאת בפלוס 257 נקודות על הירי בות שלה. הוא מסיים מצוין ליד הסל עם 69% ל 2 נקודות, וגם ממוצע הנקודות שלו לדקה, ,0.61 הוא מה גבוהים ביותר בליגה.

סורקין נמצא במקום הרביעי בטבלת מלך הסלים של הישרא לים, ולא פחות חשוב - את כל זה הוא עושה ב 18 דקות בלבד.

.1 תומר גינת הפועל תל אביב

החזרה של תומר גינת להפועל ת"א אחרי שנתיים בצרפת, עד כה מוצל חת. הדבר הבולט אצל הפורוורד הוא היציבות, כאשר בכל העונה הוא סיים רק ארבע פעמים עם כמות חד ספר תית של נקודות. הפורוורד מגיע ליישורת האח רונה בליגה בכו שר פנטסטי.

 ?? ?? צילום: מאור אלקסלסי
צילום: מאור אלקסלסי
 ?? ?? סורקין וגינת. קרב צמוד ביניהם בפסגה צילום: אלן שיבר
סורקין וגינת. קרב צמוד ביניהם בפסגה צילום: אלן שיבר
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel