Israel Hayom

בגרות בלשון

שער בודד של מילסון סייע למכבי ת"א לצלוח את המבחן מול הפועל ב"ש ולחזור לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה ● יוסי אבוקסיס והפועל ת"א התרסקו מול מכבי פ"ת ● בכורה מאכזבת לברק יצחקי על הקווים בבית"ר ירושלים

- יהודה ספרא מספרי הפועל ת"א

מורה דרך. את רובי קין מעניין רק דבר אחד – התוצאה הסופית. מבחינתו, זה בסדר גמור לדבוק בביטוי "עדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה". אמנם הוא היה שמח לראות את הקבוצה שלו משחקת טיקי טאקה, אבל כל עוד מכבי ת"א בדרך למטרה - אליפות - הוא חי בשלום עם איך שהשחקנים שלו נראים.

לזכותו של האירי ייאמר, שגם פרות קדושות הוא מוכן להעלות על מזבח הניצחון, והוא לא חושש להתעסק עם ערן זהבי. בעל מעמד האצולה מוצא את עצמו על הס פסל, בתחילת או במהלך משחק, לפי ראות עיניו של המאמן. מול הפועל ב"ש, כשמספר 7 שוב סיפק משחק של פספוסים, כולל פנדל, שניהם לא מצמצו בזמן שהכוכב הגדול עשה דרכו מחוץ למגרש.

קין מרוצה. הוא ניצח 0:1 קטן, אחרי מתנה קטנה משוער הירי בה. את הביקורות שיבואו לאחר מכן הוא ישאיר לאנשי התקשורת ואולי לחלק מהאוהדים. בינתיים הוא במקום הראשון, אחרי שהק בוצה שלו עברה מבחן קשה בדמו תה של היריבה הדרומית, שמצידה ספרה הפסד שישי ברציפות למכבי

ת"א וכבר יכולה לוותר רשמית על התקוות הקלושות להיות חלק ממרוץ האליפות.

קבוצה בורחת מבשורה.

הרבה תקוות היו בהפועל ת"א עם בואו של יוסי אבוקסיס, אבל בדיוק כמו הדרך שהוא עשה מירושלים למרכז, גם האדומים נמצאים בי רידה שלא נגמרת.

המאמן החדש, צופה מהקווים בהתרסקות ונראה חסר אונים מול היכולת חסרת הבושה של הקבו צה. ההגנה סופגת בקלות מביכה, האחריות של השחקנים התפוגגה )אל ים קנצפולסקי עם אדום שני העונה( וההתקפה מגיעה לביקורים אקראיים וחסרי כיוון באזור רחבת ה 16 של היריבה.

בתום התבוסה התורנית, הפעם 3:0 למכבי פ"ת בחוץ, אחרי שלו שה משחקים תחת אבוקסיס, המאזן של האדומים עומד על אפס שערי זכות ונקודה מקרית 0:0) עם ריינה(, אולי בדרך לירידה לליגת המשנה, בשורה שלא תוכל לברוח ממנה לאורך זמן.

משחק כדור שלג. נקודה אחת מתוך ,15 זו הכמות שבית"ר ירושלים ומכבי נתניה אספו יחד בחמשת משחקיהן האחרונים, עד למפגש ביניהן. הקבוצה של גיא צרפתי הגיעה למשחק בטדי עם מאזן שערים מזעזע של 13:1 ונ ראה שהמאמן לא יודע איך לעצור את רצף הכישלונות, למרות שה פעם הצליח לגרד סוף סוף נקודה

ולעצור את רצף ההפסדים .(0:0)

מנגד, ברק יצחקי בהופעת בכו רה על הקווים של בית"ר ירוש לים, דיבר כל השבוע האחרון על המחויבות שחסרה לשחקנים שלו, אבל הוא קיבל אחת כזאת רק מא לילת המזל, שהצילה אותו פעמיים מהפסד, בעזרת המשקוף והרחקה מהקו. לפחות הוא לא יוכל להאשים שהיכולת הדלה של בית"ר היא זו שגרמה לשיער שלו להלבין, כי הוא הגיע ככה מהבית, עם המראה המודאג. ובינתיים, כדור השלג של שתי הקבוצות ממשיך בדרכו לת חתית המדרון.

תוצאות נוספות: הפועל חיפה – בני סכנין ,2:1 הפועל חדרה – הפועל ירושלים .1:1

 ?? ?? אלטמן. הפנים אומרות הכל צילום: קובי אליהו
אלטמן. הפנים אומרות הכל צילום: קובי אליהו
 ?? ??
 ?? ?? מילסון ודוידה. מכבי אוהבת לפגוש את ב"ש צילום: עודד קרני
מילסון ודוידה. מכבי אוהבת לפגוש את ב"ש צילום: עודד קרני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel