Israel Hayom

מחלקת עסקים במלחמה

היאלי יעקבי הנדלסמן

-

ויהי מים.

לאחר שהמפעל של שטראוס מים הושבת ב 7 באוקטובר כתוצאה מפגיעת טילים, החברה חוזרת להפעילו. קו מילוי ה ,CO2 בלוני הגז, של מכשיר ה"באבל" של תמי ,4 שמפעילה חברת פליינג קרגו באזור התעשייה כנות שליד גדרה, חזר לפעול. ביום שני האחרון התקיים טקס הפתיחה המחודשת של הקו.

נותנים כבוד.

קרן מנדל ישראל ציינה בטקס מרגש בתיאטרון ירושלים את סיום תוכניות המנהיגות שלה לשנת .2023 בטקס חלקה קהילת מנדל כבוד לחבריה אשר נפלו ונרצחו ב 7 באוקטובר. מקהלת ירוחם ביצעה לזכרם את השיר "אני מאמין" של הזמר והמוזיקאי אריאל הורוביץ, בוגר תוכנית מנדל למנהיגות בתרבות יהודית.

בטקס השתתפו פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא ו CEO קרן ג'ק ג'וזף ומורטון מנדל; סטי בן הופמן, יו"ר קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל; משה ויגדור, מנכ"ל קרן מנדל ישראל, ועוד.

טיסה נעימה.

גן מדעים ראשון מסוגו, שבו יוכלו ילדים מכל הגנים ללמוד ולחקור מדעים ותחומי חיים בליווי צמוד של מדענים ואנשי אקדמיה, נחנך בסוף השבוע בירוחם בתרומה של יצרנית המטוסים האמריקנית בואינג. ראשת העיר טל אוחנה ונשיא בואינג ישראל, האלוף )מיל'( עידו נחושתן, חנכו את הגן החדש.

משמיעים קול.

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים; דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים; דלית רביב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית;

ואיילת יסעור, מנהלת בנקאות פלטינום, אירחו את לקוחות הפלטינום למופע המיוחד "עוד לא תמו כל פלאייך" של שירי מימון והתזמורת הפילהרמוני­ת הישראלית בניצוחו של גיא פדר.

המופע, שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב, נפתח בביצוע מרגש לשיר "שלג בשרב" של מימון, שאירחה על הבמה את רותם שר עבי, סטודנטית בביה"ס רימון ואחיינית של

יוסי ואלי שרעבי שנחטפו מקיבוץ בארי לעזה, שביצעה איתה את השיר.

ביקור נשיאותי.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו בסופ"ש האחרון במוז"א, מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. השניים הוזמנו על ידי ניצן ושלומית, הוריו של החייל לביא ליפשיץ ז"ל, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה באוקטובר, ואשר תערוכה מצילומיו מוצגת במוזיאון.

יש מה לראות.

לרגל עליית ערוץ "דוק" לאוויר נפגשו מנכ"ל אסותא גידי לשץ, מנכ"ל קבוצת התקשורת RGE ירון שגב ומנהל הערוץ אורי דיקשטיין עם צוות הערוץ, יעל גולדמן, שפרה קורנפלד והדר אביאל מנחות הערוץ, ועם צוות הרופאים שמוביל את התוכניות בערוץ באודיטוריו­ם אסותא רמת החייל כדי להגיד תודה.

אדום עולה.

לני רקנאטי ואורי שקד, מבעלי יקב רקנאטי, תכננו להשיק את שלושת יינות סדרת אודם החדשה והיוקר תית, יחד עם מרכז המבקרים במיקומו החדש של היקב, בכרם בן זמרה, שנבנה בהשקעה של מיליונים. המלחמה טרפה את הקלפים, ומרכז המבקרים שנמצא כ 7 ק"מ מגבול לבנון עומד מיותם כבר יותר מארבעה חודשים. לכן הוחלט להביא את סיפורו של הצפון לת"א באירוע השקה שהתקיים במסעדת דלאל בנווה צדק. הכיבוד הורכב ממנות שהכין רפאל אנג'ל.

ביחד מנצחים.

סנו תרמה 4 מיליון שקלים למרכז השיקום לנפגעי המלחמה "חוזרים לחיים" בשיבא. התרומה לפיתוח המרכז, אשר נפתח בתחילת המלחמה ומ שקם מאות פצועים, הוקדשה למען חיילות צה"ל וחיילי צה"ל המחלימים, ובהוקרה לצוות בית החולים השיקומי בשיבא, המט פל בהם במקצועיות ובמסירות.

כשמגיע אז מגיע.

מפוני שדרות וקריית שמונה, שנמצאים כבר יותר מארבעה חודשים במלון רמדה נתניה, ערכו השבוע טקס הוקרה מרגש לצוות המלון שאירח אותם ממש כמו בבית. לכבוד הטקס הכינו המפונים מופלטות וספינג'ים במטבח המלון. באירוע נכחו איתי אשל, מנכ"ל מלון רמדה נתניה, וסגנית ראש עיריית שדרות חוה נחשונוב, שאמרה מילים חמות לכל הצוות שנתן למפונים מעירה הרגשה של בית עם לב פתוח.

זכינו לאהוב.

עברי לידר וסיירת "חוזרים לחיים" של בנק מזרחי טפחות מצדיעים לפצועים ולבני משפחותיהם בביה"ח שיבא. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל הקים הבנק את המיזם "חוזרים לחיים", שבמסגרתו מאמצים עובדי הבנק ומנהליו את מחלקות השיקום בבתי החולים שיבא, סורוקה, רמב"ם ובני ציון, שבהם מאושפזים חיילים פצועי המלחמה. למופע של עברי לידר והלהקה בביה"ח שיבא הגיעו עשרות פצועים ובני משפחותיהם, ששרו, התרגשו, וגם ריגשו עד דמעות את כל מי שנכח במקום.

שיא הרגש.

סופר-פארם יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת נט"ל תחת הכותרת "עד שנרגיש יותר טוב", המתמקד במתן כלים ומענה ראשוני בהתמודדות עם מצבי טראומה וחרדה. הרוקחים בסניפים של סופר-פארם יעברו הדרכה עם אנשי המקצוע של העמותה, שתתמקד בנורות אזהרה למ צוקה נפשית ובדרכי ההתמודדות איתה.

מחופשים לאהבה.

רשת קניוני עופר יוצאת לקראת פורים בפעילות חברתית למען עמותת "יד ביד", הפועלת לתמיכה במשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ. במסגרת הפרויקט יוצבו ב 18 קניוני הרשת עמדות מסירה לתחפושות שייתרמו על ידי ילדים, בני נוער והורים, שמוזמנים להגיע לקניון הקרוב לביתם ולתרום את התחפושת.

עושים לכם שמח.

מתנדבי עמותת "שניר", הנהלת קניון הזהב וכוכב הילדים רוי בוי חברו לפעילות למען כ 300 מפונים השוהים במלון איילנד בנתניה. במסגרת זו נהנו הילדים מהופעה של כוכב הילדים ומפעילויות חווייתיות שונות, מעמדות איפור וקליעת צמות, ועוד.

כוח נשי.

בנק מרכנתיל בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה יזמו תוכנית ייחודית לקידום נשים בחברה הערבית והדרוזית - "יחד איתם". בטקס חגיגי שהתקיים באוניברסיט­ת חיפה לרגל תחילת התוכנית השתתפו כ 60 סטודנטיות מהיישובים בית ג'אן, עוספיה ודלית אל כרמל, ונציגי הבנק.

מצדיעים להם.

עמותת "גדולים במדים", שמטרתה לשלב בצה"ל נערים עם מוגבלויות ולהביא לשילובם בחברה, ואשר זכתה ב 2017 באות הנשיא למתנדב, ערכה אירוע שנתי לידידיה בשיתוף חברת אי.וי.מוטורס בנתניה.

 ?? ?? הנשיא הרצוג, ניצן ושלומית ליפשיץ, מיכל הרצוג ועמי כץ צילום: דנה קופל
הנשיא הרצוג, ניצן ושלומית ליפשיץ, מיכל הרצוג ועמי כץ צילום: דנה קופל
 ?? ?? משה ויגדור, סטיבן הופמן ויהודה ריינהרץ צילום: יריב ויינברג, סימנים
משה ויגדור, סטיבן הופמן ויהודה ריינהרץ צילום: יריב ויינברג, סימנים
 ?? ?? קוטלר, מימון, פדר, קרופיק,רביב ויסעור צילום: איציק בירן
קוטלר, מימון, פדר, קרופיק,רביב ויסעור צילום: איציק בירן
 ?? ?? עידו נחושתן וטל אוחנה צילום: יח"צ בואינג
עידו נחושתן וטל אוחנה צילום: יח"צ בואינג
 ?? ?? אלכס לנדסברג וישראל דודקביץ צילום: אסף אריאלי
אלכס לנדסברג וישראל דודקביץ צילום: אסף אריאלי
 ?? ?? גידור, שקד ורקנאטי צילום: יח"צ
גידור, שקד ורקנאטי צילום: יח"צ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel