Israel Hayom

ילדה של אבא

בקדמת הבמה: כרמל נצר הצליחה להדביק מדינה שלמה כאשר כתבה את "אבא שלי הוא דני קושמרו", ועכשיו היא מעלה מופע אישי וחושפני ● "זה נולד מהצורך שלי לדבר על ה OCD שלי"

- מאיה כהן

בימים הראשונים למלחמת חר בות ברזל, כשההלם הקולקטיבי שיתק את כולם, אחד העוגנים שסייעו להתמודד עם הטראומה האיומה ולני סיון לעבד את התופת היה, בעל כורחו, מגיש החדשות דני קושמרו, שהפך לאחד מגיבורי התקופה.

מי שהכתירה את קושמרו הרבה לפני 7 באוקטובר ל"אבא של כולנו" היא השחקנית כרמל נצר ,(33) חברת אנ סמבל ציפורלה, שכבר בקורונה כתבה את "אבא שלי הוא דני קושמרו", יחד עם חבריה לקבוצה, סרטון שבמלחמה התפוצץ ויצר באזז מטורף. כעת נצר ממשיכה אל הדבר הבא, מופע אישי וח שוף שלה שבו היא מדברת על ה OCD ועל הפרעות החרדה שלה.

"לילה אחד בקורונה כשצפיתי בקו שמרו וכולנו הרגשנו לבד, פתאום הוא היה נראה לי כמו אבא מחבק", היא מש חזרת. "הבאתי את הרעיון לציפורלה, ויחד הוצאנו אותו לפועל. לא היו לזה הרבה צפיות, אבל במלחמה מישהו העלה את הסרטון בטיקטוק וזה נהיה טירוף. כולנו הרגשנו שאנחנו צרי כים אבא, והאמת היא שזה היה מג ניב ששטות שהמצאתי באמצע הלילה הפכה לדבר הזה, זה נהיה טירוף". עם דני עצמו דיברת? "תומר מציפורלה דיבר איתו, הוא עף על זה אבל בעיקר אמר 'מה עשיתם לי' )צוחקת(".

היא הצטרפה לאנסמבל ציפורלה לפני חמש שנים, ויחד מופיעה איתם במופע החדש "קלאסה", שלדבריה "נוגע בקלאסיקות ישראליות בפריז מה שלנו, מדבר הרבה על המצב, מופע מאוד רלוונטי".

מופע היחיד החדש שלה נמצא כעת בהרצה, וב 4 במאי היא תגיע איתו לצ וותא. "המופע נקרא 'לא סטנדאפ', שזה קצת מתחכם. ברור שזה סטנדאפ, פשוט לא סטנדאפ רגיל, יותר סטורי טלי נג", היא מספרת, "וזה נולד מהצורך שלי לדבר על ההפרעה הכבדה שעו טפת את חיי, ה ,OCD שלא מדברים ויודעים עליה מספיק". את יכולה לתת לי דוגמה? "אני חושבת המון מה אם יקרה משהו לאמא שלי. כולם חושבים על זה, אבל אצלי זה כל הזמן, וכל שיחה איתה אני תוהה אם זו השיחה האחרונה שלנו. או, למשל, מחשבה שאומרת שאם לא אס

גור את האור מישהו ימות. אני מאמינה בזה בלב שלם, ואז יש סאגה אם האור מכובה או לא, ואני צריכה לחזור הבי תה לוודא. זה נשמע אולי בקטנה, אבל ההפרעה הזאת משתלטת על החיים ככה שבסוף לא יוצאים מהבית".

ההומור רק עוזר

זה קרה לך? "בטח, חודשים. כמה פעמים, כי את מרגישה שאת נטרפת, ולא מצ ליחה לעשות כלום חוץ מהמחשבות הרפטטיביות האלה. זה קרה לי בגיל ההתבגרות, אחרי הצבא, ולא מזמן, וזה מה שגרם לי להעלות את המופע כי זה נורא משחרר להיחשף עם הדבר, לצאת עם זה מהארון. במופע אני מד ברת על הפרעות החרדה, על ה ,OCD והכל בהומור, ומבהירה שמה דפוק הוא מה שנהדר".

 ?? ?? "מה שדפוק הוא מה שנהדר" צילום: נעה ניר
"מה שדפוק הוא מה שנהדר" צילום: נעה ניר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel