Israel Hayom

מחלקת עסקים במלחמה

- היאלי יעקבי הנדלסמן

אירוע מרגש.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל אירחו בבית הנשיא את האירוע השנתי של אלו"ט לזכרה של לאה רבין ז"ל, מייסדת אלו"ט, לציון 50 שנה להיווסדה של אלו"ט ולפועלה. במסגרת אירוע היובל העניק יו"ר אלו"ט גדי ויינריב לנשיא המדינה את "הגדת התקווה" לפסח, אשר משלבת ציורים של ילדים ובוגרים באלו"ט עם ציורי ילדי עוטף עזה, שהוכנה ויוצרה במיוחד עבור הנשיא בדפוס בארי ומסמלת את הפסיפס מעורר ההשראה של יצירתיות, חוסן ותקווה. עוד הגיעו לאירוע הילה ורני רהב, חברי המועצה הציבורית באלו"ט, שהעניקו זו השנה הרביעית מלגות מצוינות לכבודה של לאה רבין ז"ל לעובדי אלו"ט המצטיינים. את המלגות קיבלו רחלי רוטפלד, אורית אמגר, גלית שמואל ויעל קרביץ אל על.

נשיא ופרזנטור.

מותג המזון יכין המתקרב לשנתו ה 100 עולה בקמפיין מיתוגי חדש ברוח הישראליות, השורשיות והחיבור לחקלאים של הארץ, עם המסר המרכזי: "יכין - הרבה יותר מירקות". את הקמפיין מלווה נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין, שבקולו הייחודי מספר את סיפורו של המותג, סיפור על ישראליות, משפחות רב דוריות, שורשים והזיקה לאהבת הארץ ולתושביה. בקולו האהוב ריבלין מלווה ברגש רב את התיאורים המיוחדים לסרטים שצולמו בארץ וחותם במסר: "יכין. הרבה יותר מירקות". ריבלין יתרום את ההכנסות מהקמפיין לעמותות.

העתיד כבר כאן.

ועידת ישראל לטכנולוגיו­ת המידע, הוועידה העסקית טכנולוגית הגדולה במשק הישראלי, נערכה בתחילת השבוע. השנה היא עמדה בסימן "הסופה הדיגיטלית". באירוע, שהתקיים במתחם האירועים 'גבריאל' שבנס ציונה, היו יותר מ 3,000 משתתפים, ובהם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, מייסד מלאנוקס איל וולדמן, פרופ' יואב שוהם, מומחה AI בינלאומי, מייסד ומנכ"ל משותף ‪,A21 Labs‬ מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון לוי.

יש מה לראות.

בקניון עזריאלי "מול הים אילת" השיקו את החנות הראשונה של מותג המשקפיים קאטליה של אופטיקנה. בהשקה נכחו הפרזנטורים של המותג עומר אדם ויעל שלביה, מנכ"ל אופטיקנה אלרועי תורג'מן, מנהלת הקולקציה וטרנדולוגי­ת הרשת גלוריה בבאי, סמנכ"לית השיווק של הרשת ליאת נוימן ועוד.

טעם שאסור לפספס.

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף - נתיב העשרה" ייפתח במתחם שרונה בתל אביב במהלך חג הפסח. בתחילה יוקמו סניפים אלה באזור המגורים הזמני של התושבים, ואחר כך תהיה אפשרות להעבירם ליישוב. "קפה עוטף - נתיב העשרה" ינוהל ויתופעל על ידי תושבים מנתיב העשרה, ובכך ייצר מקום התכנסות לקהילה, תעסוקה ופרנסה, לצד חיבור בין הקהילה המארחת לקהילה המפונה. הרווחים מבית הקפה יועברו ישירות לנתיב העשרה, ושם יוחלט על ייעודם ועל השימוש לטובת שיקום.

עלו על משהו.

גלעד רמות - יו"ר ,Belong ואילון גלעד - מנכ"ל ,Belong המיזם החברתי הפרטי הראשון שמעודד עלייה לישראל, נפגשו עם העולים הוותיקים שהשתתפו בקמפיין הבינלאומי - מארינה מקסימיליאן, אלברט אסקולה, אנה ארונוב, טיטי איינאו ואוראל צברי, ועם עולים חדשים נוספים ממגוון מדינות בעולם.

כבוד הפרזנטורית.

מנחת הטלוויזיה

והדוגמנית אילנית לוי משיקה קולקציית קפסולה ראשונה החתומה על שמה. במסגרת ההשקה תצא רשת גולברי בקמפיין רחב בכיכובה של לוי, בהשקעה הנאמדת בכ 1.5 מיליון שקלים.

נותנים עבודה.

יו"ר תאגידי כוח אדם זר בענף הבנייה, אלדד ניצן, מציין בימים אלה הישג מרשים, לאחר שהצליח להחזיר לענף הבנייה בישראל כ 6,000 עובדים זרים שעזבו את הארץ מייד עם תחילת מלחמת חרבות ברזל. העובדים מיהרו לעזוב את ישראל מחשש לחייהם, מאחר שבקרב החטופים היו גם עובדים זרים.

רואים שבא אביב.

‪,CASTRO HOME‬ מותג העיצוב לבית של קסטרו, השיק את קולקציית אביב .2024 בהשקה נכחו אתי וגבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו הודיס, מנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס יאיר אוחיון, מנכ"ל קסטרו שי אופיר ומנהלת תחום קסטרו מיה שלום.

גאה להציג.

נעמי גיסר, מנכ"לית ‪Mars McLennan‬ ישראל, אירחה קולגות ושותפים של החברה בישראל בפתיחת משרדי החברה החדשים במגדל .ONE הגיעו לברך: מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים יורם נווה, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח מיכאל קלמן, מנכ"ל איילון חברה לביטוח שרון רייך, זיו יעקובי, מנכ"ל ודירקטור בחברת אקרו נדל"ן, מבעלי הבניין, ובכירים נוספים.

עשו להם בית ספר.

בתיאטרון ירושלים נערך ערב הסיום של "שמיניסטים כחול לבן", תוכנית חינוכית המאורגנת על ידי "החוויה הישראלית", חברת הבת של הסוכנות היהודית. במסגרת הביקור נחתו בשבוע האחרון בישראל יותר מ 400 תלמידי י"ב מ 11 בתי ספר יהודיים ברחבי צרפת. הערב נערך במעמד שר העלייה והקליטה ח"כ אופיר סופר ויו"ר הסוכנות היהודית האלוף )מיל'( דורון אלמוג, מנכ"ל "החוויה הישראלית" אבנר לש, יו"ר "החוויה הישראלית" חנה פרי זן, סמנכ"ל החטיבה התורנית ב"חוויה הישראלית" דניאל בן חיים, ועוד רבים.

חיים בצבע.

מנכ"ל טמבור מיכה שרייר, סמנכ"לית השיווק צביה אורנשטיין קסן ו ‪Head of Design‬ ניבה יחיאב אלון השיקו השבוע באירוע חגיגי לקראת פסח ותחילת עונת השיפוצים את קולקציית הצבעים החדשה של טמבור - .Balance

 ?? ?? יותם קידר, רז קידר, נועה שבת ותמיר ברלקו צילום: סיון פרג'
יותם קידר, רז קידר, נועה שבת ותמיר ברלקו צילום: סיון פרג'
 ?? ?? גדי ויינריב, הנשיא הרצוג, דדי עטאס ורני והילה רהב צילום: דודי זדה
גדי ויינריב, הנשיא הרצוג, דדי עטאס ורני והילה רהב צילום: דודי זדה
 ?? ?? יאיר אוחיון, גבי רוטר ושי אופיר צילום: רפי דלויה
יאיר אוחיון, גבי רוטר ושי אופיר צילום: רפי דלויה
 ?? ?? אלדד ניצן והעובדים הזרים צילום: יח"צ
אלדד ניצן והעובדים הזרים צילום: יח"צ
 ?? ?? עומר אדם ויעל שלביה חוגגים צילום: יהודה בן יתח
עומר אדם ויעל שלביה חוגגים צילום: יהודה בן יתח
 ?? ?? ריבלין באולפן צילום: יח"צ
ריבלין באולפן צילום: יח"צ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel