Berita Harian

Tauke nikah Disember

-

Selepas mengikat tali pertunanga­n selama dua tahun, pelawak popular, Tauke dan tunangnya, Nadia Mohd Affendi bakal melangsung­kan pernikahan pada penghujung tahun ini.

Tauke memberitah­u Raja, dia akan bernikah dulu pada tarikh yang dirahsiaka­n. Majlis resepsinya pula akan berlangsun­g pada 9 Disember ini di Putrajaya.

Sebelum ini, ramai yang menganggap Tauke dan Nadia sudah putus tunang memandangk­an tiada ura-ura mahu melangsung­kan perkahwina­n.

“Tarikh nikah terpaksa dirahsiaka­n dulu. Kami hanya membuat majlis pernikahan secara tertutup untuk ahli keluarga dan rakan baik.

“Kami bagaimanap­un, akan meraikan tetamu dalam majlis resepsi pada 9 Disember di

Putrajaya. Saya tahu ramai yang tertanya-tanya kenapa saya sudah jarang kelihatan bersama tunang. Ada yang menganggap kami sudah putus tunang.

“Sejujurnya, kami masih bersama. Walaupun Nadia menjadi pengurus, saya pula kurang selesa selepas kami bertunang,” katanya.

Eloklah tu... Lebih manis apabila tidak selalu kelihatan bersama. a a a k p

ny

a cerita yang ap didengar ai pelakon rlebih dulu cimpung dunia gaansejak 16 tahun itu. umber ndakwa, iplin Fadlan akin kketika binebuah ersiri,

dan itu pernah berlakon sebagai ‘pak pacak’, penari dan menumpang rumah orang selama setahun ketika mula bertapak.

Fadlan juga pernah makan hanya sekali sehari kerana tidak cukup duit hingga badan kurus kering. Jangan rosakkan kepercayaa­n hanya kerana sudah terasa diri bagus. Sayangkan bakat dan kenang pengorbana­n selama ini.

 ??  ?? Delina
Delina
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia