GLAM (Malaysia)

BACK TO THE CITY

Penerimaan yang kian terbuka dalam dunia digital hari ini, memberi teori lain kepada Pengarah Artistik tistik Longchamp, Sophie Delafontai­ne. ne. Baginya kini sumber semulajadi­d memberi perspektif baru dalam kehidupan sekali gus menegaskan­skan bahawa ia a

-

Cucu kepada pengasas Longchamp tegas dalam m memperkuku­hkan jenama yang selama ini terkenal dengan kraf kulit berkualiti tinggi. Dia yang bertanggun­gjawab dalam mengekalka­n warisan yang selama ini telah menjadi identiti label ini, musim ini mengangkat inspirasi alam yang diadun mesra a bersama hembusan sensual, feminin, pengaruh hh haiwani dand n pepohon yang dapat memartabat­kan lagi gaya wanitanya. Nadi gaya French chic bersulam inspirasi asi organik memberi memberii maksud yang cukup mendalam bagi temanya manya yakni Urban Nature. DNA ini lah yang diserapkan­apkan pada rekaan ceraian, beg tangan hingga ke kasut Longchamp.

Aksesori Longchamp cukup gah dengan garisan minimalis serta penggunaan bahan kulit yang menampilka­n gaya perkasa wanita. Rekaan begnya tegap yakni tampak keras tetapi kualiti kulitnya halus. Menepati penggunaan versatil wanita untuk acara basahan atau peneman majlis megah. Longchamp turut memperkena­lkan n rangkaian beg terbaru iaitu Jahor yang diperbuat dari kombinasi kulit anak lembu dan kulit kambing. Le Pliage hadir dalam pelbagai warna menggunaka­n bahan asas kulit lit it anak lembu yang di trimmed.

Memperkaya­kan pembuatann­ya, label ini turut bermain n dengan kombinasi unik bulu kambing biri-biri, kulit cowhide yang memberi efek baldu dan bulu arnab menerusius­i beg Roseau Patch dalam warna semula jadi malah turut menyediaka­n beg tangan sarat bulu dalam rangkaian Roseau Panthère. Turut menjanjika­n langkah gaya natural,l, kasut but Le Pliage Hèritage yang diperbuat dari bulu anakk lembu di hembus dengan corak camouflage. But Le Pliage Cuir Dody yang hadir dalam dwi rona, kulit gelap dan terang antara yang terhangat dalam himpunan ini.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia