GLAM (Malaysia)

SPORTY ATAU LADYLIKE

TARUHAN TAG HEUER BUAT DUNIA HOROLOGI ADALAH UNTUK DUA DUNIA WANITA YANG BERBEZA. SAMA ADA KOLEKSI CARRERA ATAU LINK, KEDUADUANY­A ADALAH SIMBOL IKONIK TAG HEUER KEPADA WANITA.

-

CARRERA LADY Jack Heuer adalah insan penting dalam m dunia horologi wanita kerana ana mereka jam tangan koleksii Carrera pada 1964. Ia adalah lah jam berteknolo­gi kronograf af paling jitu dan terpenting buat Tag Heuer. Tahun 2017, Tagag Heuer mahu mengembali­kan kan kegemilang­an jam tangan koleksi Carrera yang menjulang dunia sukan. Dengan cita rasa moden dan kontempora­ri jam tangan koleksi ini tampil buat wanita yang hidup dalam dunia yang lebih aktif. Inovasi baru disematt pada jam ini yang hadir dalam alam sembilan variasi berbeza. Tali jam diperbuat menggunaka­nkan material getah dan kulit bermutu ermutu tinggi seperti kulit anak lembu mbu dan kulit buaya. Generasi jam tangan Carrera Lady yang baru ini berdail 36 mm dann berteknolo­gi kronograf Carrera arrera Heuer-01.

LINK LADY Pertama kali rekaan ini diperkenal­kan pada 1987 ia membiaskan rasa seakan gelang tangan buat wanita. Lebih unik dengan bentuk tali jam yang direka berbentuk S dan membuatnya jadi lebih selesa apabila dipakai. Walaupun menggunaka­n material keluli, ia mampu mencipta gaya lembut pada pergelanga­n tangan. Manakala jam tangan koleksi Link Lady menampilka­n tali jam tangan yang bercantum pada bekas jam. Talinya diperkemas, lebih bersinar dan potongan S masih dikekalkan. Pada bahagian atas tali jam ini dibiarkan dengan kemasan seakan-akan dilayangka­n dengan berus.

Elegan adalah kunci utama Tag Heuer kepada koleksi Link Lady ini dan ia jelas kelihatan pada dailnya yang berukuran diameter 32 mm. Bezel Link Lady hadir dalam dua variasi yakni dengan kemasan satin atau pilihan mewah dengan taburan berlian. Terbaru juga, Link Lady hadir dengan dail yang menggunaka­n rona lebih menyerlah. Ada permukaan jam yang menggunaka­n rona motherof-pearl merah jambu yang diberus dengan biru atau motherof-pearl merah jambu. Teknikal gerakan an yang digunakan n adalah kuarza dan tanda tarikh ter terletak pada jam tiga.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia