GLAM (Malaysia)

LIMA SELEBRITI K ANAKK ANAK GONE BAD APABILA DEWASA

-

BRITNEY SPEARS

Pop star yang satu ini bermula awal mejadi sebahagian besar generasi Mickey Mouse Club yang popular hari ini. Populariti yang dikecapi Spears hampir membunuh karier muziknya terutama sekali selepas perceraian kali pertama dan perkahwina­n kedua yang turut gagal. Namun Spears bangkit kembali kerana peminatnya.

AARON CARTER

Dalam satu artikel Huffington Post Aaron dilaporkan memiliki pendapatan sehingga USD$ 200 juta sebelum usianya 18 tahun dan pada usia 26 tahun dia diisytihar muflis. Tidak cukup dengan itu baru-baru ini Aaron dilaporkan mengalami masalah eating disorder yang menjadikan dia totally a different person.

MACAULAY CULKIN

Dikenali menerusi sekuel filem Home Alone, zaman dewasanya tidak segemilang zaman kecilnya. Pada tahun 2004 Culkin ditangkap di Oklahama kerana membawa 17.3 gram ganja.

DREW BARRYMORE

Dia mula mendekatka­n diri dengan alkohol seawal usia 11 tahun. Pada usia 12 tahun dia sudah menjebakka­n diri dengan dadah kokain sehingga Drew Barrymore dimasukkan ke dalam pusat pemulihan akhlak. Liku hidup menjadikan dia dewasa sebagai wanita yang matang hari ini.

LINDSAY LOHAN

Mendapat perhatian sejak usia 11 tahun menerusi filem Parent Trap, Lohan membesar dalam perhatian lensa media. Naik turun bintang ini menjadi perhatian. Selain masalah alkohol Lohan juga tidak terlepas menjadi mangsa dadah.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia