GLAM (Malaysia)

ANDAI MASA BOLEH DIBEKUKAN…

-

Teknologi sehebat mana sekali pun, masa akan tetap berputar dan setiap manusia akan merasai tua. Tua pada usia tetapi anda masih mampu memperlaha­nkan penuaan dengan produk terbaik. Selaras dengan konsep ‘menghentik­an masa’, Laneige tampil dengan set penjagaan wajah, Time Freeze. Rangkaian ini mensasarka­n wajah kekal anjal dengan penggunaan rutin kecantikan secara berdisipli­n.

Untuk wajah awet muda, wajib pastikan kulit menerima kelembapan yang secukupnya. Laneige pula berjaya tampil dengan Skin Fit Up™ yang mempunyai teknologi penciptaan kolagen yang sudah dipatenkan. Diperkukuh­kan dengan protein TIMP-3 dan ekstrak biji musk mallow, Time Freeze dikatakan mampu menyokong genetik tubuh manusia MMP-1 yang berperanan menghasilk­an kolagen semulajadi.

Dari timbulnya garisgaris halus, kemudian kulit wajah akan mula jatuh dan tekstur juga bertambah kasar. Itu adalah hakikatnya. Kulit yang elastik asalnya diperkuatk­an dengan kehadiran asid hyaluronik yang turut memiliki kuasa pelembap dan Time Freeze daripada Laneige ini menjadi penyokong kulit yang sudah hilang keanjalann­ya. Sempurna buat kulit wanita Asia, anda perlu mencubanya terlebih dahulu untuk merasai keberkesan­annya. TIME FREEZE EYE SERUM (20ML), RM200 LANEIGE TIME FREEZE INTENSIVE CREAM EX (50ML), RM280 TIME FREEZE FIRMING SLEEPING MASK, RM150 & FACEFIT ROLLER, RM195

 ??  ??
 ??  ?? LANEIGE TIME FREEZE ESSENCE EX
LANEIGE TIME FREEZE ESSENCE EX
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? FIRM SLEE MAS
FA ROLL
FIRM SLEE MAS FA ROLL

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia