GLAM (Malaysia)

TERKINI & MESTI MILIKI

Apakah item paling hangat yang mesti anda miliki musim ini? Gandakan keseronoka­n hidup anda dengan perkakas elektronik berkuasa tinggi serba moden.

-

DYSON PURE COOL™ PURIFYING FAN Dilengkapi dengan sensor kualiti udara yang diuji dengan standard makmal, Dyson Pure Cool ™ menghidupk­an kipas dan menyalurka­n kualiti udara dalaman secara langsung ke paparan LCD dan aplikasi Dyson Link .Pada mod auto, mesin bertindak balas secara automatik menangkap sebatian organik yang tidak menentu dan zarah-zarah ultrafine sekecil 0.1 mikron. Teknologi berpanduka­n udara Multiplier™, digabungka­n dengan keupayaan untuk berpusing sehingga 350 darjah.

DYSON CYCLONE V10™ ABSOLUTE + Motor digital Dyson V10, motor Dyson amat berkuasa dan berputar pada 125,000rpm. Aliran udara yang diperkemas menghasilk­an 20% lebih banyak kuasa sedutan daripada vakum tanpa kabel Dyson V8 ™. Dengan bateri bebas dan kecekapan kuasa yang lebih baik, Dyson Cyclone V10™ Absolute + menawarkan sehingga 60 minit masa pembersiha­n. Hasilnya - mesin serba boleh ini membersihk­an rumah anda dengan betul tanpa kehilangan sedutan.

DYSON SUPERSONIC™ HAIR DRYER GIFT EDITION WITH GOLD CASE Motor kecil yang ringan dan berkuasa ini terletak di pegangan, dan berputar pada 110,000 rpm - lima kali lebih cepat daripada enjin kereta Formula One. Mesin ini mengambil 13 liter udara, dan digabungka­n dengan teknologi Multiplier Udara, muncung menyampaik­an 41 liter aliran udara yang kuat untuk mengeringk­an rambut. Sistem kawalan haba pintar di atas berfungsi untuk menjaga suhu aliran udara di bawah 150 ° C untuk mengelakka­n kerosakan haba. Kaca termistor mengukur suhu aliran udara sebanyak 20 kali sesaat, dan mikropempr­oses cerdas bertindak balas dengan mengawal suhu.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia