Harian Metro

Melangkah penuh gaya

- Siti Nadirah Hafidzin siti_nadirah@hmetro.com.my

Menggabung­kan semangat baru, mewah dan kontempora­ri dalam rekaan koleksi kasut wanita terbaru jenama antarabang­sa Alexander Mcqueen sempena musim sejuk, ia antara koleksi yang boleh dikagumi dan menjadi pilihan wanita yang mahu tampil hebat.

Koleksi fesyen kasut terkini Alexander Mcqueen melengkapi gaya pemakai terutama bagi wanita yang berkarisma kerana ia dihidupkan dengan semangat seni dan kekemasan.

Rekaan cantik, jahitan kemas dan rapi pada setiap bahagian menjadi ciri istimewa koleksi kali ini.

Keselesaan ketika musim sejuk menjadi aspek terpenting ditekankan jenama ini supaya pemakai mampu melangkah bergaya walaupun ketika hari sibuk dalam cuaca sejuk.

Ia turut menawarkan pelbagai rekaan kasut yang boleh disuai padan dalam semua acara sama ada formal atau santai. Ia sesuai untuk pelbagai kegunaan dalam gaya hidup wanita moden dan terkini sepanjang musim luruh dan sejuk ini. mendapatka­n satu set yang datang dengan dua charm pada harga RM19.90,” katanya.

Bermula dari sekarang hingga 29 Mac ini,

Guardian Malaysia akan mengeluark­an charm edisi istimewa pada setiap bulan dan setiap charm ini cuma berharga RM11.90 dan dikeluarka­n dalam kuantiti terhad.

Gelang tangan koleksi istimewa ini turut menerima sokongan daripada Bio-Essence, L’Oreal Paris, Panadol dan Schwarzkop­f. Antara penaja bagi set ini termasukla­h Ammeltz, BIO-LIFE, Blackmores, Botaneco Garden, Brand’s Cebion, Flavettes, Hada Labo, Kinohimits­u, Kordel’s Laurier, Lennox, LipHop, Nivea, Nivea Men, NH Detoxlim, Redoxon, Surbex dan Sunsilk.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari laman web www.guardian.com.my, Facebook di www.facebook. com/GuardianMa­laysia, Instagram www.instagram. com/guardianma­laysia dan Twitter https://twitter.com/ guardianmy­s.

 ??  ?? PILIHAN menarik kasut Alexander Mcqueen.
PILIHAN menarik kasut Alexander Mcqueen.
 ??  ?? SELESA dan menarik.
SELESA dan menarik.
 ??  ??
 ??  ?? SESUAI dipakai ketika musim sejuk.
SESUAI dipakai ketika musim sejuk.
 ??  ??
 ??  ?? DIREKA penuh ketelitian dan kekemasan.
DIREKA penuh ketelitian dan kekemasan.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia