Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV9, 8.32 malam LOVE YOU MISS POMEN TV3, 6.30 petang HANTU PUNYA BOS! EPISOD 15 TV3, 6.58 petang BIAR AKU JADI PENUNGGU EPISOD 17 TV3, 10 malam KERANA ANISA EPISOD 7

Mengisahka­n Remy yang rimas dengan perangai Nana yang mengada-ngada selepas pasangan itu menjalin hubungan cinta .

Ketika bermalam di rumah keluarga Nana akibat keretanya rosak, Remy berkenalan rapat dengan Saerah, mekanik bengkel tempat dia menghantar keretanya.

Remy menyukai Saerah kerana dia seorang yang berdikari. Satu hari, ketika Nana dan Remy bersiar-siar di kampung, mereka bertegur sapa dengan Azli, seorang pemuda kampung . Azli pula sudah lama menyukai Saerah namun tidak dilayan.

Apabila Azli ternampak Saerah melayan Remy dengan mesra di bengkel, perasaan cemburu dan dengki mula meluapluap dalam hatinya. Maka berlakulah pertengkar­an hebat antara Nana dengan Remy.

Saerah pula kecewa dengan Remy kerana dia merahsiaka­n hubungan cintanya dengan Nana.

PELAKON: Aliff Aziz, Aisyah Azman, Mira Filzah, Kamal Sumbu dan Ikhalas Jalil Arrayyan bersungguh-sungguh mahu berjumpa dengan keluarga Abby.

Abby tertarik dan terharu melihat kesungguha­n serta keikhlasan Arrayyan melayan keluargany­a dengan baik.

PELAKON: Shukri Yahaya, Intan Najuwa, Julia Marin, Fahmy Reza dan Aizat Hassan Damia tekad mencari Afeef untuk rujuk semula dengan bekas suaminya itu demi memulakan hidup baru bersama Afeef dan anak kandungnya.

Damia mula mengintip segala aktiviti Afeef dan Ifaat bersama anaknya Aqil.

PELAKON: Janna Nick, Ashraf Muslim, Octovia Manrose, Shah Tapaw dan Fahmy Reza Syukri membawa Anisa tinggal bersama ibunya, tetapi Anisa trauma dengan seksaan Zahid. Syukri merujuk Anisa dengan seorang pakar psikologi untuk membantuny­a.

PELAKON: Zara Zya, Mustaqim Bahadon, Fahrin Ahmad, Sura Sojangi dan Syaffiq Sahli

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia