Harian Metro

E-baucar mudahkan pembelian

-

Konvensyen Sime Darby.

Namun, bagi mereka yang lebih suka berbuka puasa di rumah, tetapi tiada masa untuk keluar membeli barangan keperluan memasak, belian barangan runcit termasuk produk segar secara dalam talian boleh menjimatka­n masa.

Sebagai contoh, kita dapat menikmati kurma yang diisi di dalam Tupperware atau ais krim melalui pembelian dalam talian yang dihantar terus ke rumah sementara menunggu makanan utama siap dimasak.

Ini antara 2,000 barangan runcit yang boleh dibeli secara dalam talian dan dihantar terus ke rumah anda.

Selain berpuasa, Ramadan adalah tempoh persediaan sebelum menyambut Aidilfitri, di mana satu daripada aspek yang ditunggu-tunggu adalah membeli pakaian untuk diri sendiri dan ahli keluarga.

Hari ini, membeli pakaian Muslimah atau koleksi raya pereka seperti Amar Amran dan Remy Ishak boleh dilakukan dalam talian.

Justeru, 11street menerusi kempen Gila-Gila Raya bermula 17 Mei hingga 23

Julai depan, menawarkan tawaran eksklusif RM11 untuk jenama terkenal seperti Casio, Nestlé, Tupperware, dan banyak lagi.

Pembeli tegar boleh menikmati sehingga 22 peratus rebat tunai untuk semua barangan yang dibeli, penghantar­an segera, dan penghantar­an percuma sepanjang tempoh kempen berlangsun­g.

Sempena hari yang mulia ini, 11street mengucapka­n salam

Ramadan dan Aidilfitri kepada semua.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia