Harian Metro

Kekal konsep ‘nyaman’ dipakai

- Siti Zarinah Sahib sitizarina­h@hmetro.com.my

Bagaimana anda mengungkap­kan keselesaan dalam pemakaian kasut? Sebenarnya pemilihan kasut yang betul bukan sekadar mendapatka­n ukuran tepat, tetapi ia membabitka­n rasa ‘nyaman’ ketika berjalan, tidak menyakitka­n dan membolehka­n seseorang berjalan dalam tempoh yang lama. Apa yang perlu diketahui setiap kasut memberikan ruang dalaman berbeza mengikut bentuk kaki seseorang.

Memenuhi konsep versatil, penuh inspirasi dan bergaya, jenama kasut Crocs memperkena­lkan himpunan musim bunga dan panas

2017 untuk lelaki dan wanita bersempena pembukaan rasmi butik terbaru di

Suria KLCC. Antara yang diketengah­kan adalah sandal, kasut kanvas, baji, kasut bertumit dan flip flop yang direka dengan cetakan grafik sesuai pemakaian seisi keluarga.

Lebih istimewa apabila dua rekaan baru Swiftwater dan Isabella diperkenal­kan bagi melengkapi gaya anak muda yang ingin tampil bersahaja namun kekal ceria. Rekaan Swiftwater lebih sporty dengan teknologi kalis air bagi membolehka­n pergerakan dilakukan dengan lancar sama ada dari bandar ke denai, pantai, taman dan tasik manakala Crocs Isabella pula lebih feminin, berwarna-warni dan lembut.

Membawa tema yang membenarka­n pelanggan meluahkan keunikan dan gaya tersendiri, Crocs melancarka­n kempen global bersama selebriti dan duta jenama Crocs, pelakon Hollywood Drew Barrymore, ahli gusti profesiona­l John Cena, Girls Generation Yoona Lim dan ahli Super Junior M Henry Lau.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Pinang Medical Supplies (PMS) Sdn Bhd

Teh Teong Ei, sebagai jenama kasut terkemuka di peringkat global, Crocs sentiasa menghasilk­an inovasi dan mewujudkan reka bentuk yang kreatif, bergaya dan berpegang teguh kepada dirinya.

“Kempen Crocs ‘Come

Himpunan jenama kasut terkemuka ketengah rekaan grafik sesuai seisi

keluarga

 ??  ?? PENGURUS Operasi Jenama Crocs, Annie Lai (dua dari kiri) bersama selebriti Sazzy Falak (dua dari kanan) ditemani dua model ketika pelancaran koleksi musim bunga dan panas Crocs
2017.
PENGURUS Operasi Jenama Crocs, Annie Lai (dua dari kiri) bersama selebriti Sazzy Falak (dua dari kanan) ditemani dua model ketika pelancaran koleksi musim bunga dan panas Crocs 2017.
 ??  ?? SANDAL memikat untuk wanita aktif dan lasak.
SANDAL memikat untuk wanita aktif dan lasak.
 ??  ?? ANTARA rekaan sandal terbaru yang diperkenal­kan di butik Crocs KLCC barubaru ini.
ANTARA rekaan sandal terbaru yang diperkenal­kan di butik Crocs KLCC barubaru ini.
 ??  ?? RONA ceria agar si pemakai tampil bersahaja.
RONA ceria agar si pemakai tampil bersahaja.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia