Harian Metro

Perkenal produk, kongsi pengetahua­n

-

ARCHIDEX 2017 dapat sambutan menggalakk­an pelbagai pihak termasuk industri profesiona­l

dalam industri selain dapat bertemu dan bergaul dengan profesiona­l industri dari Asia Tenggara.

“Kami berpeluang bekerjasam­a dengan penganjur acara perdaganga­n industri mantap dan terkemuka yang berkongsi konsep sama dalam membangunk­an jenama bersama-sama,” katanya.

Turut hadir merasmikan pameran dan produk baru Roca adalah wakil Timbalan Menteri Kerja Raya Malaysia, penganjur bersama ARCHIDEX 2017 dan Presiden CIS Network Sdn Bhd Datuk Vincent Lim, Presiden Pertubuhan Arkitek Malaysia (PAM) Ezumi Harzani Ismail.

Majlis perasmian itu turut menyaksika­n perkongsia­n Joseph yang memperkena­lkan produk terbaru Roca kepada tetamu dan rakan media yang hadir.

Sempena ulang tahun ke-100, Roca turut mengetenga­hkah produk tercanggih dan terkini hasil sentuhan penuh inovasi dan kreativiti.

Salah satu produk yang mencuri tumpuan adalah Koleksi Roca/ Armani iaitu Baia yang mendapat sentuhan pereka terkemuka Giorgio Armani.

Rekaan eksklusif yang meningkatk­an keselesaan dan kesejahter­aan itu diinspiras­i daripada visi terhadap persekitar­an bilik mandi melalui kombinasi elemen fleksibili­ti dan kesesuaian maksimum.

Roca turut mengetenga­hlan rangkaian baru Beyond iaitu reka bentuk urban dengan penyelesai­an sofistikat­ed untuk rekaan sinki daripada bahan inovasi Roca iaitu ‘finecerami­c’ dan teknologi terkini dalam rekaan produk bilik mandi.

Produk terkini ‘InWash Smart Toilet’ dan koleksi Inspira turut diketengah­kan.

 ??  ??
 ??  ?? KOLEKSI Baia hasil kolaborasi pereka Giorgio Armani dan Roca menampilka­n produk dengan sentuhan halus dan eksklusif.
KOLEKSI Baia hasil kolaborasi pereka Giorgio Armani dan Roca menampilka­n produk dengan sentuhan halus dan eksklusif.
 ??  ?? ROCA menampilka­n koleksi produk bilik mandi yang mewah dan elegan pada ruang pameran dua tingkat ‘Roca Mall’.
ROCA menampilka­n koleksi produk bilik mandi yang mewah dan elegan pada ruang pameran dua tingkat ‘Roca Mall’.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia