Harian Metro

But tawar keselesaan berganda

- Yusliza Yakimir Abd Talib yusliza@hmetro.com.my

Musim luruh ini, jenama kasut Timberland, menampilka­n koleksi kasut but Sneakerboo­ts Mania terbaru. Rasai kasut terbaru yang mempunyai ‘hati sepasang but dan jiwa sepasang sneakers’ dalam koleksi Flyroam dan Killinton yang terbaru dan ditambah baik.

Penggemar hasil rekaan jenama ini biasanya menjalani kehidupan berdasarka­n ‘modern trail’ dan jenama itu tahu untuk memenuhi keperluan penggiat gaya hidup aktif dan lasak yang sentiasa perlu bersedia untuk kembara harian mereka.

Merangkumi hati sepasang but dan jiwa sepasang sneakers, but kulit Flyroam dicipta dengan sistem tenaga Aerocore yang baru, oleh itu, but ini lebih ringan.

Kini, anda tidak perlu mengorbank­an prestasi untuk penampilan yang menarik apabila memilih bKuOt if Berjalan dDe'nMga an dan ‘rock n l’ apo ri hari se hminogdge a

Koleksi ini menggabung­kan gaya dan fungsi dengan pelbagai pilihan kasut yang ditawarkan.

Oleh itu, Killington Sneakerboo­ts adalah pilihan hibrid lain dan tidak menjadi penghalang untuk anda menjalani aktiviti harian.

Dibuat dengan tiga lapisan sistem keselesaan SensorFlex, ia memberikan sokongan pada tapak kaki, suspensi bebas dan lebih fleksibili­ti. But ini membolehka­n anda mengalami keselesaan yang berganda di manamana permukaan saja.

Bermakna anda boleh pergi mendaki bukit

Broga pada waktu pagi, menikmati secawan teh bersama rakan menjelang tengah hari dan akhiri hari anda dengan makan malam bersama pelanggan dalam penampilan segak bergaya.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia