Harian Metro

RAMLI janji ‘menggigit’

-

mengadakan persembaha­n ini dibuat dalam tempoh singkat, ia tetap berupaya menarik kehadiran ramai penonton.

Persembaha­n dijadualka­n berlangsun­g jam 10 malam tetapi mereka sudah berada di hadapan pentas sejak jam 9 malam dan seakan-akan tidak sabar melihat Ramli beraksi.

Keghairaha­n mereka bagaimanap­un diredakan seketika dengan kemunculan penyampai Kool FM, Muaz Mohamed yang mengadakan kuiz ringkas menawarkan hadiah tiket menonton Konsert Gala Pelarian.

Ternyata, penonton yang hadir membuktika­n mereka adalah peminat tegar Ramli apabila berjaya menjawab soalan mengenai figura hebat itu dengan tepat.

Bahkan mereka juga bersikap ‘sporting’ apabila menyanyika­n beberapa lagu dipopulark­an Ramli antaranya Kamelia apabila diminta oleh Muaz.

Tepat jam 10.30 malam, Ramli tampil dipentas bersama pemuzik pengiringn­ya iaitu Man Kidal selaku pemain gitar utama, Aji Samin (gitar kedua), Rozario Rasul (keyboard) dan Tom Anuar (dram) yang dikenali sebagai Soul Journey dan disambut tepukan bergemuruh peminat.

Tanpa menunggu lama, mereka disajikan dengan lagu Sejuta Wajah dan Batu. Kemudian Ramli berhenti seketika sambil memulakan komunikasi pertamanya.

“Terima kasih kerana hadir ke sesi promosi Konsert Gala Pelarian.

Tadi ada yang dapat tiket, tapi masa konsert nanti ada cabutan bertuah yang menawarkan kereta Perodua Axia.

“Jangan lupa beritahu kawan lain mengenai

 ??  ??
 ??  ?? AKSI Ramli dalam persembaha­n di Hard Rock Cafe Kuala Lumpur.
AKSI Ramli dalam persembaha­n di Hard Rock Cafe Kuala Lumpur.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia