Harian Metro

Hadiah terakhir

 Ayuni idam pertahan emas dua tahun lalu

- Saiful Affendy Sapran saifulaffe­ndy@hmetro.com.my

Penjaga gol hoki terbaik Asia, Farah Ayuni Yahya (gambar) mengimpika­n untuk mempertaha­nkan emas dimenangi sebagai memori terbaik penampilan terakhirny­a pada temasya dwitahunan itu.

Jelas Ayuni, sudah cukup pencapaian diraih di Sukan SEA dan dia mengakui mahu memberi tumpuan kepada saingan lebih besar seperti Sukan Komanwel dan Asia tahun depan.

“Ini penampilan keempat saya di Sukan SEA dan ia kemungkina­n besar yang terakhir.

“Saya benar-benar mahu beraksi pada edisi kali ini kerana berlangsun­g di halaman sendiri dengan keluarga terdekat dapat menyaksika­n saya di stadium.

“Selepas ini, fokus saya adalah untuk Sukan Komanwel dan Asia. Saya dfiaknir sAusdia.h tSiabyaamf­aik-ir suandyaah utinbtaukm­amsaenmyba­eurinptuek­mluaenmgbe­kreipapdea­lupanemg akinepladi­na peumlaabie­nrlaakinsi­pdui Slaubkearn­aSkEsAi d,”i Skuatkaann­yaSEAk,e”tikatandyi­atemkeu-i tpiakdaads­ietesimlau­tihpaand.a sesi latihPaenm. ain berusia 28 tahun ituPembaei­rnkabtear,usisae2p8a­ttuathnuyn­a istkuuadbe­hrokkaitaw, ansietapan­tuetgnayra tsikduaakd­bheorkdiew­paannimtaa­nseagl ahramtidea­mkpbeerrtd­ahepanankm­aansaleamh as,memmenpega­rtmahbailn­kankira eramnaksi,ng Mamlayesni­gaamdbiil tankgigra rpaenrtkai­mngaMranla­tyausia

Asia Tenggara. d“iStaaynagg­alihpaetrt­akmi-a ra-nktairuaAb­seiabeTera­npgagahra.ri lagi seb“Sealuyma lihbaetrmk­iurala-nkyiraa Sbuebkearn­apSEaAhtar­hiaplaigni­tesnesbite­ilusemtbie­arpmpuelam­nayianStui­kdakn SbEeArktua­hr anpgi,nmteanlsai­hti lseebtihap­bpeertmama­inbtiadha.k berkurang, malah lebih“Sbeebratba­mfobkauhs. kami bukan saj“aSetbearbh­afodkapus Skuakmainb­uSkEaAn, seajbaalit­kernhyadua­nptuSkupke­arnsiaSpEa­An, skebPailai­klanyAasiu­anjtuugka.persiapan ke“PSeiablabA­sitaujugsa­y. a yakin ka“mSei bmabamitpu­u smayeampye­arktainkha­nmkianmpai­mngpaut emeams speepretar­t-i ehdainski-aendipsiin­gyatnegmla­lsus,e”pkeart-i etadnisyia-.edisi yang lalu,” ka-

Saya benar-benar mahu beraksi pada edisi kali ini kerana berlangsun­g di halaman sendiri dengan keluarga terdekat dapat menyaksika­n saya di stadium”

Farah Ayuni Yahya

 ?? FOTO: NUR ADIBAH AHMAD IZAM ??
FOTO: NUR ADIBAH AHMAD IZAM

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia