Harian Metro

Perintis produk herba semula jadi

-

Salah satu produk terlaris Jin Bin Group, Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved memenangi Anugerah HWB sebagai ubat herba selesema terbaik pada 2017 dari Watsons untuk tempoh tujuh tahun berturut-turut bermula 2010 sehingga 2016.

Ditubuhkan pada 1979, Jin Bin Group (HURIX’S) adalah perintis dalam penghasila­n produk herba semula jadi termasuk ubat tradisiona­l, produk kesihatan, makanan dan minuman seterusnya mengembang­kan operasinya selama beberapa dekad dalam penyelidik­an, kualiti, teknologi dan penjenamaa­n.

Ini menjadikan Hurix’s jenama yang boleh dipercayai dan mencipta beberapa siri produk herba semula jadi.

Selain selesema, kapsul Hurix’s 900

Flucold Improved (MAL1610000­1TC) digunakan secara tradisiona­l untuk melegakan demam, panas badan dan sakit tekak. Ia tidak menyebabka­n mengantuk dan keletihan malah pengguna boleh menjalanka­n aktiviti harian seperti biasa.

Sebagai ubat herba selesema terbaik dari Watsons, kapsul Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved membuktika­n ia berkualiti dan selamat digunakan. Secara langsung, ini memberi inspirasi kepada Jin Bin Group untuk memajukan perniagaan secara lebih profesiona­l sehingga ke peringkat antarabang­sa seterusnya meningkatk­an kepercayaa­n pengguna terhadap jenama ini.

Malah, dengan kejayaan dikecapi ini mendorong syarikat ini menghasilk­an produk dan ubat-ubatan berkualiti, sihat, semula jadi yang ditawarkan pada harga berpatutan.

Dengan tanda pengenalan Hurix’s, Menjaga Kesihatan

Anda dan Kami Menyayangi dan Mengambil Berat Kesihatan Anda Sekeluarga produk

Hurix’s boleh di dapati di stor rantaian, farmasi, kedai ubat, kedai jamu dan laman sesawang www.hurixs.com.my untuk maklumat lanjut.

 ??  ?? KKLIU: 1736/2017
Ini iklan produk tradisiona­l
KKLIU: 1736/2017 Ini iklan produk tradisiona­l

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia