Harian Metro

Bertenaga sepanjang hari

-

KOMBINASI HABBATUS SAUDA DAN GINGSENG

Pembangkit tenaga harian dirumus khas dengan ramuan semula jadi seperti ginseng dan habbatus sauda, Ca’ya™ diformulas­ikan daripada dua bahan paling mujarab yang mampu membekalka­n tenaga sepanjang hari secara semula jadi.

Juga dikenali sebagai jintan hitam, habbatus sauda diyakini khasiatnya sebagai kuasa penyembuh dan boleh memberikan tenaga serta memulihkan, manakala ginseng pula boleh menangani kelesuan.

Kombinasi dua ramuan hebat ini memberi tenaga dan memulihkan sistem imunisasi tubuh pada tahap yang optimum.

Dikeluarka­n dengan kajian saintifik yang menyeluruh selama beberapa tahun, hasil ujian yang dijalankan menunjukka­n 88 peratus pengguna mengesahka­n mereka berasa kurang lesu dan lebih bertenaga dalam masa 15 minit selepas meminum Ca’ya™ .

Manakala 70 peratus daripada mereka menyatakan minuman bertenaga ini memberikan tenaga sehingga lapan jam selepas meminumnya.

Kini anda boleh bersenam di gimnasium dan meluangkan masa bersama rakan walaupun selepas satu hari suntuk bekerja atau merancang aktiviti pada hujung minggu tanpa merasa letih.

TIADA KAFEIN

Antara salah satu keunikan Ca’ya™ yang menjadikan­nya produk lain daripada minuman bertenaga yang lain, ia mengandung­i kafein bahan semula jadi serta tidak mengandung­i bahan lemak, bahan pengawet atau pewarna yang memudaratk­an, sekali gus menjadikan­nya minuman bertenaga yang sesuai untuk diminum setiap hari dalam mengekalka­n tenaga dan daya hidup.

Ca’ya™ dijual dalam pek enam-botol dengan harga RM 41.40 di semua pasar raya besar, pasar raya dan farmasi manakala pek individu dengan harga RM6.90 juga boleh dibeli di beberapa kedai serbaneka seperti 7-eleven, Guardian, Watsons, Caring, AEON Wellness dan farmasi terpilih.

Ca’ya™ lebih sihat dari minuman tenaga yang lain. Ianya semula jadi, anda boleh minum tanpa was-was.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai produk ini, layari laman web www.caya.com. my atau hubungi Talian Prihatin Pelanggan di

1 300 228 300.

 ??  ?? MINUMAN kesihatan terbaik untuk membekalka­n tenaga.
DIRUMUS khas dengan ramuan semula jadi seperti ginseng dan habbatus sauda, Ca'ya™
diformulas­ikan daripada dua bahan paling mujarab yang mampu membekalka­n tenaga
sepanjang hari.
MINUMAN kesihatan terbaik untuk membekalka­n tenaga. DIRUMUS khas dengan ramuan semula jadi seperti ginseng dan habbatus sauda, Ca'ya™ diformulas­ikan daripada dua bahan paling mujarab yang mampu membekalka­n tenaga sepanjang hari.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia