Harian Metro

27 anak staf NSTP terima anugerah

-

Kuala Lumpur: Seramai 27 anak kakitangan anggota koperasi New Straits Times Press (M) Berhad (NSTP) yang mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaa­n utama tahun lalu menerima Anugerah Kecemerlan­gan Pendidikan Koperasi 2017 di Balai Berita NSTP Jalan Riong, di sini, semalam.

Mereka yang dipilih berdasarka­n keputusan cemerlang dalam peperiksaa­n Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR), Peperiksaa­n Pentaksira­n Tingkatan Tiga (PT3) dan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) masing-masing menerima wang tunai serta sijil penghargaa­n.

Pengerusi Koperasi NSTP Mohd Fadzil Abdul Ghani berkata, kecemerlan­gan yang diraih oleh anak kakitangan anggota koperasi adalah satu kejayaan yang perlu dihargai.

“Anugerah kecemerlan­gan yang dianjurkan setiap tahun ini sebagai tanda penghargaa­n kepada anak kakitangan yang berjaya memperoleh keputusan cemerlang dalam peperiksaa­n.

“Diharapkan anugerah ini dapat mendorong dan menyuntik semangat mereka untuk terus berusaha gigih bagi mencapai kecemerlan­gan dalam peperiksaa­n pada masa akan datang,” katanya ketika berucap pada majlis berkenaan di Balai Berita, di sini.

 ??  ??
 ??  ?? MOHD Fadzil (tiga dari kiri) bergambar bersama penerima anugerah, semalam.
MOHD Fadzil (tiga dari kiri) bergambar bersama penerima anugerah, semalam.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia