Harian Metro

Hafiz bakal timang anak lelaki

- Sudirman Mohd Tahir sudirman@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: Penyanyi popular Hafiz Suip mengumumka­n bakal menimang cahaya mata lelaki awal tahun depan.

Hafiz berkata, dia mengetahui jantina anak sulungnya itu selepas pemeriksaa­n dua minggu lalu.

“Alhamdulil­lah, usia kandungan kini lima bulan. Insya-Allah, saya bakal dikurniaka­n anak lelaki.

“Pada mulanya saya tidak mahu tahu jantina anak. Bagaimanap­un, ketika pemeriksaa­n Kuala Lumpur: Pelakon terkenal Nora Danish belum bersedia mengulas desas-desus mengatakan dia kini hamil.

Nora berkata, bukan niatnya mahu mengelak atau sengaja mengunci mulut sebaliknya lebih selesa tidak bersikap terburu-buru.

“Saya bukan lari atau mengelak, sebaliknya belum bersedia.

“Saya akan kongsi perkara ini kepada umum tidak lama lagi,” katanya.

Penampilan Nora yang kelihatan berisi ketika menghadiri majlis perkahwina­n pelakon Laudya Cythia Bella dan Engku Emran minggu saya dan isteri ternampak jantina anak kami,”katanya.

Hafir turut berkongsi, dia memilih nama Mohamad Riyadh untuk bayi yang bakal dilahirkan nanti.

“Saya pilih nama ini kerana ia bermaksud taman bunga yang makmur. Saya juga bercadang membuka akaun Instagram peribadi untuknya nanti,” katanya.

Hafiz dan isteri, Nureffy Jasreel Abdullah bernikah pada 14 Mei 2016.

Pelakon sensasi Fattah Amin tidak boleh menghalang tindakan peminat yang cuba mempertaha­nkan namanya daripada menjadi mangsa ‘buli’ segelintir pihak di laman sosial termasuk golongan artis.

Fattah berkata, apa yang ditulis peminatnya itu adalah lahir dari hati mereka yang dianggap tanda sokongan untuknya selama ini.

“Saya harap tidak ada pihak menyalahka­n peminat saya. Ini kerana mereka hanya menjalanka­n tugas melindungi artis diminati.

“Saya percaya setiap komen mereka lahir dari hati. Ia membuatkan saya terharu dan semakin menghargai mereka. Namun, dalam masa sama saya selalu ingatkan peminat supaya selalu cakap yang baik-baik. Ambil yang positif dan jauhkan perkara negatif,” katanya.

Terdahulu peminat Fattah didakwa ‘menyerang’ beberapa

 ??  ?? HAFIZ dan Nureffy.
HAFIZ dan Nureffy.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia