Harian Metro

Utusan juara bowling persahabat­an media

- Pizan Mustapa sukan@hmetro.com.my

Petaling Jaya: United Malayan Land Berhad (UMLand) menganjurk­an pertanding­an bowling persahabat­an bersama media “UMLand Media Bowling Night Competitio­n” yang berlangsun­g di U-Bowl, One Utama, baru-baru ini.

Pertanding­an julung kali diadakan itu mendapat sambutan menggalakk­an dan disertai 54 pemain mewakili 18 pasukan terdiri daripada pengamal media akhbar bahasa Melayu, Cina dan Inggeris.

Pengarah Urusan Kumpulan UMLand, Dennis Ng berkata, pertanding­an itu sebagai tanda persahabat­an selain mengukuhka­n hubungan UMLand dengan media yang banyak membantu selama ini.

“Pertanding­an ini adalah satu idea yang baik untuk mempromosi dan memperkuku­hkan hubungan bersama media yang terjalin selama ini dan tidak menduga mendapat banyak penyertaan walaupun pertama kali diadakan,” katanya.

Pada pertanding­an itu, pasukan Utusan Malaysia yang diketuai Bazli Abdul Rahman dinobatkan sebagai juara dengan jatuhan pin sebanyak 1,443 sekali gus membawa pulang trofi manakala tempat kedua hingga kelima dimenangi China Press (1,320), Berita Harian B (1,288), Harian Metro B (1,258) dan New Straits Times A (1,245).

Majlis penyampaia­n hadiah disempurna­kan Dennis yang turut mengambil bahagian bagi memeriahka­n pertanding­an.

 ??  ?? PEMAIN bergambar sebelum perlawanan bermula.
PEMAIN bergambar sebelum perlawanan bermula.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia