Harian Metro

Taimur dah lali dengan paparazi

-

Si comel Taimur Ali Khan yang kini berusia tujuh bulan terus mencuri perhatian di mana saja dia berada bersama ibunya, Kareena Kapoor.

Aktres yang kembali aktif berlakon selepas melahirkan anak sulungnya itu sering membawa Taimur ke mana saja termasuk ke lokasi penggambar­an filem terbarunya, Veerey Di Wedding di New Delhi.

Baru-baru ini, dua Anak bongsu Shah Rukh Khan (SRK) iaitu AbRam Khan yang kini beranak itu pulang ke Mumbai dan Taimur sangat comel berbaju biru lembut sambil memegang kaca mata hitam.

Disebabkan sudah terlalu biasa menjadi tumpuan media dan paparazi,

Taimur yang berada dalam dukungan ibunya tidak kisah langsung diambil gambar.

Kareena pernah memaklumka­n, setiap hari dia mencium Taimur berusia empat tahun mula bersekolah di Dhirubhai Ambani Internatio­nal School berkali-kali sehingga si kecil itu terpaksa menolak muka ibunya itu.

Bapanya, Saif Ali Khan dalam satu temu bual dengan Bombay Times dipetik sebagai berkata, Taimur sudah semakin biasa dan selesa dengan kamera.

“Jangan pula apabila dia besar nanti, tiada siapa mempedulik­annya. Risau juga saya memikirkan­nya,” katanya. dari jam 9 pagi hingga 1 tengah hari.

Sekolah itu menjadi pilihan pasangan selebriti di Mumbai dan pengurusan sekolah sudah sedia maklum mengenai keselamata­n murid yang belajar di situ.

Walaupun selama ini SRK tidak pernah menghalang media dan paparazi merakamkan gambar AbRam tetapi apabila si kecil itu mula bersekolah, dia mahu pastikan AbRam dapat bersekolah seperti kanakkanak lain tanpa gangguan lensa kamera.

Dia tak mahu AbRam rasa tertekan.

Menurut sumber, SRK tak mahu sesiapa merakamkan gambar anaknya di sekolah.

“Dulu ketika Aryan kecil sama juga. SRK tak suka Aryan diganggu dan selepas tamat sekolah di Mumbai, Aryan terus dihantar menyambung pengajian di London.

“Dia mahu anaknya bebas dan seronok di sekolah dengan kawan mereka. Lagipun, menurut SRK, paparazi sudah banyak merakam gambar AbRam dan kali ini biarlah dia rasa hidup bebas tanpa menjadi tumpuan kamera.

“SRK sangat mementingk­an pendidikan anaknya,” kata sumber itu.

Bagaimanap­un, ada saja paparazi yang ‘berkampung’ di tepi sekolah untuk mengambil gambar AbRam.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia